Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פונטו SX 75 שנת 95

לאחר התראד הקודם שלי:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=45292

קיצור הלכה לי כל מ"ע הפלטה קטלילי, החלק השני והשלישי.

עלות התיקון גבוהה מאוד.

חשבתי לעצמי אולי זה ישמע דיי מגוחך אבל לשים אגזוז פטוח במקום מה שיש לי.

אולי זה נשמע מאוד מגוכך אבל בכל זאת רעיון שעלה בראשי.

מה אתם אומרים?

תודה L.A

פורסם

תשים דמוי ממיר ודוד אחורי אוניברסלי אצל כל אגזוזן (תצחקו עכשיו), אתה יכול לגשת להמשתיק אגזוזים בחולון יש לו הכל מהכל ובמחירים סבירים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לא לא תהיה לך בעיה בטסטים מיבחינת זיהום

 

תביא ממיר מפירוק או ממיר תחליפי או שתוריד אותו לגמרי ותשים רק בטסט את הממיר שלך

 

ותשים דוד אחורי עם תקן שמשתיק וזהו...

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בבדיקת רישוי שנתי (טסט) נבדקת רמת פליטת גזי פליטה שתהיה גבוהה ללא ממיר קטליטי.

אצל כל אגזוזן ניתן להרכיב ממיר קטליטי חליפי אך גם הוא עולה כ 1300 ש"ח (לפני מע"מ).

אין ברירה אלא להחליף מע' הפליטה.

בברכה - רפי לין :|

פורסם

רפי חבל סתם להטעות, דבר ראשון אני עברתי זיהום ללא ממיר!

דבר שני מה שניתן לעשות זה להרכיב ממיר משומש לצורכי הטסט ואחרי הטסט להוריד אותו, זה כמו להשכיר את הממיר לטסט וזה לא יקר (בסביבות 150 ש"ח) יקח כמה שנים טובות של 150 כל שנה לטסט כדי להגיע למחיר של ממיר קבוע על האוטו.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

איפה משכירים ממיר?

וזה לא מסובך ריתוכים בלגנים.

לא יותר פשוט לערוך כיוון בקרבורטור לפני הטסט כך שלא יזהם ואחרי הטסט לכוון שוב לתערובת נכונה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

אני לא מטעה אף אחד ובודאי שלא מדיח לדבר עבירה.

אם בטסט שעשית ביצעו בדיקת זהום אויר רשלנית או לא בצעו כלל אין זה אומר שתמיד ובכל מכון רישוי זה כך. המלצתך עלולה לגרום לכך שיבוזבז כסף לשוא בהרכבת דוד פליטה רגיל וזול ולבסוף יהיה כשלון בטסט, מה גם שהרכב יסע בכבישים כשהוא מזהם אויר "עבירה על חוקי התעבורה). ניידות בטיחות בדרכים של משרד התחבורה בודקות גם זהום אויר, ברכב שנעצר לבדיקה ואז הוא יורד מהכביש ויחויב ברישוי מחדש.

אין בפונטו הנידון קרבורטור הניתן לכוון אלא מע' הזרקת דלק ממוחשבת (חבל לכתוב סתם ללא ידע).

הבפתרון הנכון הנו כפי שכתבתי, החלפת החלקים הפגומים בחליפיים חדשים ולא "שכיר" חלקים לטסט, פרוק והרכבתם שוב שגם זה עולה בכסף אך ללא כל תמורה לבעל הרכב.

בברכת שנה טובה - רפי לין :-D

פורסם

חבל שהפורום יורד לרמה כזאת! אין לנו עיניין לעודד עברה על החוק.

ולמה אני צריך לסבול את עודף זהום האויר של איזה ילד שביטל את הממיר?

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
בבדיקת רישוי שנתי (טסט) נבדקת רמת פליטת גזי פליטה שתהיה גבוהה ללא ממיר קטליטי.

אצל כל אגזוזן ניתן להרכיב ממיר קטליטי חליפי אך גם הוא עולה כ 1300 ש"ח (לפני מע"מ).

אין ברירה אלא להחליף מע' הפליטה.

בברכה - רפי לין :|

 

אני לא מכיר רכב אחד שהוא פחות מ 10 שנים על הכביש שלא עבר טסט מהסיבה של זיהום כי לא היה לו ממיר

 

כל המכוניות שלא עוברות טסט ביגלל זיהום זה לא ביגלל שהממיר לא טוב או חסר אלה ביגלל רינגים לא טובים ואטימה לא טובה של תא הבעירה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אני לא מטעה אף אחד ובודאי שלא מדיח לדבר עבירה.

אם בטסט שעשית ביצעו בדיקת זהום אויר רשלנית או לא בצעו כלל אין זה אומר שתמיד ובכל מכון רישוי זה כך. המלצתך עלולה לגרום לכך שיבוזבז כסף לשוא בהרכבת דוד פליטה רגיל וזול ולבסוף יהיה כשלון בטסט, מה גם שהרכב יסע בכבישים כשהוא מזהם אויר "עבירה על חוקי התעבורה). ניידות בטיחות בדרכים של משרד התחבורה בודקות גם זהום אויר, ברכב שנעצר לבדיקה ואז הוא יורד מהכביש ויחויב ברישוי מחדש.

אין בפונטו הנידון קרבורטור הניתן לכוון אלא מע' הזרקת דלק ממוחשבת (חבל לכתוב סתם ללא ידע).

הבפתרון הנכון הנו כפי שכתבתי, החלפת החלקים הפגומים בחליפיים חדשים ולא "שכיר" חלקים לטסט, פרוק והרכבתם שוב שגם זה עולה בכסף אך ללא כל תמורה לבעל הרכב.

בברכת שנה טובה - רפי לין :-D

תודה על העצה.

אני יחליף את מ'ע הפלטה.

×
×
  • תוכן חדש...