Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול התעניינתי בגולף דור 5 שנת 2008 (נקנה ביולי 2007) שפורסם ביד 2 במחיר 54K.

המוכר שלח אותי למוסך צ'מפיון מוטורס לראות את הרכב שם העמיד אותו למכירה.

שם הופתעתי לשמוע מאיש המכירות שיש לו גיר רובוטי (המוכר כתב ביד 2 שהרכב אוטומטי) עם 7 הילוכים.

עברתי על היסטוריית הטיפולים והכל שם נראה שגרתי טיפולים וכדו', שם תיקון חריג.

משהו שהפריע לי מאד זה שהצבע של הרכב לא היה חלק אלא מחוספס עם תחושה כמו של נייר זכוכית (נקודות בולטות ודי צפופות).

שאלות:

1. לא ידעתי שבדור 5 יש גיר רובוטי, וגם במחירון של לוי יצחק אין אופציה כזו. מישהו יכול להתייחס?

2. בזמנו דובר שלגייר הרובטי היה מחלות ילדות בתחילת דרכו, שזה כנראה המצב כאן. אנא חוו דעתכם בנושא.

3. תיקון בכלל ובגיר הרובטי בפרט אם נעשה במוסך מורשה במסגרת האחריות, האם מופיע בספר הטיפולים במחשב החברה?

3. מה דעתכם על הפגם בצבע? איש המכירות של צ'מפיון אמר לי שזה יסתדר אחרי פוליש. הרי הפוליש מוריד שכבה דקה של צבע ואם יש בליטות יש סיכוי שהן יקוצצו וישארו חורים זעירים. לא כן?

תודה על כל סיוע

נדב

×
×
  • תוכן חדש...