Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחפש רכב קטן לנסיעות בינעירוניות שיוכל לסוע על 120 בלי לגמור לי את החודש בתקציב של 12000 פלוס-מינוס, זה בקשה קצת בעייתית אבל אולי בכוחות משותפים נצליח למצוא רכב כזה

אחרי מספר התיעצויות, חשבתי על מספר רכבים ואתלבט איתכם כאן לסגור את הפינות האחרונות:

כל המכוניות ידניות

1. פיג'ו 206

2. פונטו ELX

3. לאחרונה חשבתי גם על רנו קליאו B

נפרט את היתרונות, בגלל שמדובר בנסיעות בין עירוניות וארוכות, נראה לי שחשוב נוחות נסיעה ואבזור ובזה מנצחת ה206(את הקליאו אני לא מכיר אבל לפי דעתי היא מקבילה ל206), עלויות אחזקה, אמינות ושנת הרכב, הפונטו מנצחת, אולי חשוב להוסיף שאני סטודנט וזה אוטו ראשון שלי, חשוב לציין שהמטרה העיקרית היא לסוע על מהירות סבירה בלי לגמור את החודש, כמעט ואין לי נסיעות עירוניות כך שצריכת דלק עירונית פחות רלוונטית מבחינתי

תודה מראש לכל העוזרים

פורסם

בשביל רכב ראשון וסטודנט לא הייתי ממליץ על אף אחד מהרכבים הנ"ל- מניסיון שלי על הפונטו, ומניסיון של חברים טובים על הפיג'ו והרנו, אל תתקרב הרכבים האלה הם צרות צרורות...

 

אם אתה בקטע של רכבים קטנים חפש לך איזה סיריון, אלטרנטיבה הרבה יותר עדיפה על כל האופציות האלה.

פורסם

סיריון הייתה הבחירה הראשונה שלי, אבל הבנתי שהיא לא קיימת בגרסא של 1.3 ידני, רק 1, ונראה לי שמנוע עם נפח כזה הוא קטן מדי לדרכים בינעירוניות

×
×
  • תוכן חדש...