Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עומדות בפני 2 אפשרויות:

1) להישאר עם הרכב שברשותי, שנת 2007 ועם 125,000 ק"מ

2) להחליף לרכב עם מנוע דיזל חסכוני, שנת 2011 אבל עשה כבר 75,000 ק"מ

 

נכון להיום צריכת הקילומטר החודשית שלי עומדת על בערך 3,250-3,500 ק"מ בחודש כאשר רב הנסיעה היא בינעירונית

 

שאלת מיליון הדולר היא: אם אני אשאר עם הרכב שברשותי כמה זמן ייקח לו לקרוס מהנסיעות הארוכות, או אם אני אקח את הרכב היחסית חדש תוך כמה זמן יתחילו התקלות, תפעולי תחזוקה כמו החלפת צמיגים, מצבר וכולה או שלחילופין מה יקרה אם הצורך בנסיעות ארוכות ייפסק ואז עלויות אחזקת הרכב תהייה גדולה כי היא לא תתקזז עם צריכת הדלק וגם מכירה שלו תגרום להפסדים כספיים עקב העברת הידיים שכבר תיעשה ברגע שארכוש אותו (אם ארכוש אותו).

 

אז מה אתם אומרים? סיכון כספי מול לקיחת סיכון של תקלות, איזו אופציה עדיפה לפי דעתכם?

פורסם
עומדות בפני 2 אפשרויות:

1) להישאר עם הרכב שברשותי, שנת 2007 ועם 125,000 ק"מ

2) להחליף לרכב עם מנוע דיזל חסכוני, שנת 2011 אבל עשה כבר 75,000 ק"מ

 

נכון להיום צריכת הקילומטר החודשית שלי עומדת על בערך 3,250-3,500 ק"מ בחודש כאשר רב הנסיעה היא בינעירונית

 

שאלת מיליון הדולר היא: אם אני אשאר עם הרכב שברשותי כמה זמן ייקח לו לקרוס מהנסיעות הארוכות, או אם אני אקח את הרכב היחסית חדש תוך כמה זמן יתחילו התקלות, תפעולי תחזוקה כמו החלפת צמיגים, מצבר וכולה או שלחילופין מה יקרה אם הצורך בנסיעות ארוכות ייפסק ואז עלויות אחזקת הרכב תהייה גדולה כי היא לא תתקזז עם צריכת הדלק וגם מכירה שלו תגרום להפסדים כספיים עקב העברת הידיים שכבר תיעשה ברגע שארכוש אותו (אם ארכוש אותו).

 

אז מה אתם אומרים? סיכון כספי מול לקיחת סיכון של תקלות, איזו אופציה עדיפה לפי דעתכם?

 

פורום מגלי עתידות טרם נפתח. נודיעך במייל כשיפתח.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...