Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתפסתי נוהג במהירות 141 קמ"ש באיילון דרום. קיבלתי שימוע (למחר - יום ג') והזמנה לדין. הרשיון נהיגה נלקח עד השימוע.

יש לי כמה שאלות:

 

לגבי השימוע:

1. מה להגיד?

2. אני נוהג קרוב ל 20 שנה בלי אף עבירה. יכול להיות שאקבל שלילה?

 

לגבי ההזמנה לדין:

1. בהזמנה לדין יש טעות בכתובת שלי - ניתן לפסול אותה בגלל זה?

2. בהזמנה לדין כתוב שהמהירות במכשיר (ממל"ז) היא 141 אבל יש הפחתה ל 136. מה הכוונה? למה זה? (לי השוטר הראה 141 במכשיר).

3. יש משמעות להסבר שאמרתי למה נסעתי מהר?

4. מומלץ לקחת עו"ד למשפט?

5. מה העונש המינימלי והמקסימלי שאני יכול לקבל?

 

תודה מראש על העזרה.

פורסם

שלום לך אופיר.

ייתכן והקצין יפסול את רישיונך למשך 60 או 30 יום כיוון שנסעת 51 מעל המותר, למיטב זיכרוני (תקנו אותי אם אני טועה).

זה שיש טעות בכתובת מגורך לא אומר שלום ועליך לעדכן זאת במשרד הפנים.

יש הפחתה של 5 או 4 קמ"ש כדי לוודא שהרכב שנתפס הוא הרכב שלך וסיבה נוספת היא שהממל"ז לא מדויק כמו שאתה יודע הוא קורא דרך עפ"י אבני השפה.

הסבר למה נסעת מהר זה רק אתה יכול לדעת למה באותו רגע אתה דיברת עם השוטר שנתן לך את הדו"ח ועם מצאת סיבה ראויה ונכונה אמור גם לקצין בשימוע.

בקשר לעו"ד עם יש לך כסף רכוש עו"ד טוב למשפט הוא יעזור הרבה בעיסקת טיעון.

 

בקשר לעונש מקסימלי אינני בטוח לכך אבל התייעץ עם עו"ד רובם לא גובים עלות על כך.

לפי מיטב זכרוני, ללא עברות קודמות, על 50 מעל המותר בדרך בין עירונית, תתקבל לשלם קנס של- 2400 ש"ח ב-3 תשלומים שווים של 800 ש"ח או מאסר של 4 ימים.

 

חוויתי את זה על בשרי.

 

ולהבא ממליץ לך להירגע עם דוושת הדלק.

 

בהצלחה.

פורסם

לגבי השימוע:

1. מה להגיד?

אם אתה מודה שנסעת במהירות הזאת, אז משהו בסגנון: "סעיף 2 + אני נהג זהיר ומקפיד על חוקי התנועה, זה מקרה חד פעמי".

2. אני נוהג קרוב ל 20 שנה בלי אף עבירה. יכול להיות שאקבל שלילה?

לדעתי הקצין לא יפסול מנהלי וישאיר את זה להחלטת השופט.

 

לגבי ההזמנה לדין:

1. בהזמנה לדין יש טעות בכתובת שלי - ניתן לפסול אותה בגלל זה? לא

2. בהזמנה לדין כתוב שהמהירות במכשיר (ממל"ז) היא 141 אבל יש הפחתה ל 136. מה הכוונה? למה זה? (לי השוטר הראה 141 במכשיר). קיימת הנחיה על הפחתה של 5 קמ"ש לכל מכשירי אכיפת מהירות.

3. יש משמעות להסבר שאמרתי למה נסעתי מהר? כן, גם הקצין מתייחס לזה וגם השופט. ומה אמרת ?

4. מומלץ לקחת עו"ד למשפט? לפעמים השכ"ט של עו"ד עולה יותר יקר מהקנס שמטיל השופט ללא עו"ד.

5. מה העונש המינימלי והמקסימלי שאני יכול לקבל?

במקרים כמו שלך, לרוב, ניתן להגיע להסדר עם התביעה: קנס 750 ש"ח ופסילה על תנאי.

 

בכחול

פורסם

המהירות הקובעת לצורך העבירה היא 136 קמ"ש - יש הפחתה אוטומטית של 5 קמ"ש בגלל מרווח טעות המדידה.

לאחר ההפחתה עברת את המהירות המותרת ביותר מ-40 קמ"ש.

חומרת העונש תלויה במגבלת המהירות המותרת בקטע הכביש בו נתפסת. האם בקטע הזה יש תמרור המגביל את מהירות הנסיעה ל-70 קמ"ש?

יש משמעות להסבר שנתת לשוטרים כי דבריך עשויים להוות הודאה באשמה. מה נכתב בטופס?

פורסם

תודה לשניכם על התשובות המהירות והמפורטות.

 

אמרתי לשוטר את האמת - הייתי חייב לשירותים, ואני גר שתי דקות משם, אז מיהרתי. הוא אמר לי שהייתי צריך לעצור בצד ולהתפנות, אז אמרתי לו שמסוכן לעמוד בשוליים בכביש מהיר.

השוטר אמר שבאיילון מותר לנסוע עד 90 קמ"ש.

 

הוא כתב בטופס את כל מה שאמרתי.

 

אגב - השעה הייתה שעת לילה מאוחרת והכביש היה כמעט ריק ממכוניות.

פורסם

גם עשיית צרכים ברשות הרבים היא עבירה, אבל בנסיבות העניין (שעת לילה מאוחרת וכביש פתוח) אני חושב שהשוטר צדק.

אני מניח ששופט תעבורה לא יתרשם במיוחד מן הסיבה הזו.

אני סבור שכדאי להגיע להסדר עם התביעה (קנס+שלילה על תנאי).

פורסם

בינתיים היה השימוע וקיבלתי את הרישיון חזרה.

 

כדי להגיע להסדר עם התביעה צריך או רצוי לקחת עו"ד? או שאני יכול לדבר איתם בעצמי? איך בדיוק זה נעשה?

פורסם

לפי מה שכתבת יש לך עבר נקי, וכנראה שזגם זו הסיבה שלא נשללת למשך 30 ימים על ידי הקצין בשימוע שנעשה לך.

צור קשר עם התביעות, היחידה שנתנה לך את הדוח ותגיע עימם להסדר טיעון.

אני משערת וכמעט בטוחה שתקבל קנס ועל תנאי, ללא שלילה בפועל.

 

 

בהצלחה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

דבר איתי בפרטי יש לי עו"ד בשבילך יוציא אותך

נ נח נחמ נחמן מאומן

אין עוד מלבדו !

תן חיוך-הכל לטובה !

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל תאמין שיכולים לתקן

מאחר שהכל מאיתו יתברך בוודאי הכל לטובה !

×
×
  • תוכן חדש...