Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטער מראש אם זו שאלה מגוכחת אך זה משהו שמטריד אותי.

אם אני שומע מוזיקה ברכב ברמקולים המקוריים של הרכב(ייטי, 8 רמקולים), ואני שומע די חזק שזה כולל באס וכו', האם אני מזיק לרמקולים? האם זה מזיק לפלסטיקה?(שרועדת מדי פעם)

אציין שרק מדי פעם אני שומע חזק רוב הזמן הווליום לא מקפיץ את הפלסטיק והבאס לא מורגש כמעט.

 

תודה.

פורסם

א. אתה לא מזיק לרמקולים..,

ב. הווליום החזק ברמקולים המקוריים אינו יותר מרעש.. ולכן קשה לי להבין את הפרדוקס של ווליום חזק עם מערכת מקורית.

ג. צריך מאוד להתאמץ כדי להוציא באסים נורמלים במערכת מקורית

ד. אין שום נזק לפלסטיקה גם אם היא רועדת קצת בווליום חזק.

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

הכל נכתב ביחס למערכת מקורית. כמובן שאני לא משווה אותה למערכת אפטר מרקט איכותית עם סאב איכותי וכו'.

והאמת שהאיכות בסדר גמור גם בווליום חזק(לא ניסיתי להגיע לשיא העוצמה אמנם בערך בחצי/קצת יותר מחצי זה נשמע חזק ודי איכותי).

פורסם
א. אתה לא מזיק לרמקולים..,

ב. הווליום החזק ברמקולים המקוריים אינו יותר מרעש.. ולכן קשה לי להבין את הפרדוקס של ווליום חזק עם מערכת מקורית.

ג. צריך מאוד להתאמץ כדי להוציא באסים נורמלים במערכת מקורית

ד. אין שום נזק לפלסטיקה גם אם היא רועדת קצת בווליום חזק.

 

אתה קצת מטעה, גם שמיעה חזקה במערכת מקורית יכולה לגרום נזק לרמקול ואפילו ביתר קלות ממערכת רצינית.

בין אם מדובר ברמקולים קוואקסלים או קומפוננטים שהחלו להופיע פה ושם בחלק מהרכבים ההשקעה בחיתוכים של האלמנטים לא גבוהה בכך מו במערכת רגילה, וכמו כל רכיב ברגע שתגביר מעבר ליכולתו לנגן והוא יתחיל ״לזייף״ או לצרוח שמיעה כזאת לאורך זמן מה אכן יכולה לגרום לנזק לאלמנט, כולל גם ניגון מוזיקה באיכות ירודה עם עיוותים שיעברו הלאה לרכיבים.

בקיצור אין דבר כזה אלמנט חסין נזק.

פורסם

מעולה. אני רחוק משם.

 

ומה בנוגע לפלסטיקה של הרכב? כאשר מרגישים/שומעים רעידות, האם זה גורם לנזק כלשהו לפלסטיק? יכול לגרום לו להסדק/להשבר?

 

שוב, המערכת מקורית ללא שום סאב שהתקנתי לבד וכו'.

×
×
  • תוכן חדש...