Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי יונדאי אקסנט 2003 5 דלתות אסטים

יש לי בעיה שהרכב לאחר שמתדלקים מיכל מלא מקרטע וכבה

עשיתי בדיקה עם סורק elm327

התקלות שהופיעו לי הם:

P0300

P0304

P0134

P0441

P0303

 

אשמח לקבל פענוח

 

ך

פורסם

הסורק אמור לשלוח אותך אוטומטית ולאתר את התקלה.

חיפוש קצר יראה לך שכנראה מדובר בחיישן חמצן שמשבש הצתה בשני צילינדרים (אם כי יכול לנבוע מסיבות נוספות, הימור שלי - קוילים).

קוד נוסף מתייחס לקניסטר עודפים ופחות משמעותי כרגע.

לך למוסך ובדוק בצורה רצינית.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

אני רושם לך את התקלות לפי הסדר שאתה רשמת את הקודים:

1.חוסר ניצוץ רגעי בפלאג הגורם למנוע לזייף או לקרטע - סיבות : תקלה במערכת התצתה פלאגים חוטי הצתה וכהלים

2.חוסר ניצוץ רגיעי בצלינדר 4 - סיבות : תקלה מכנית במנוע ,חיישן ECT/MAF לא תקינים,תקלה במערכת הצתה

3.חיישן חמצן מחומם HO2S לא פעיל - סיבות : קצר או שהחיישן דפוק

4.דליפה בשסתום EVAP - תקלה שמופיעה בדרך כלל אחרי תדלוק של טנק מלא.

5.חוסר ניצוץ רגיעי בצלינדר 3 - סיבות : תקלה מכנית במנוע ,חיישן ECT/MAF לא תקינים,תקלה במערכת הצתה

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
אני רושם לך את התקלות לפי הסדר שאתה רשמת את הקודים:

1.חוסר ניצוץ רגעי בפלאג הגורם למנוע לזייף או לקרטע - סיבות : תקלה במערכת התצתה פלאגים חוטי הצתה וכהלים

2.חוסר ניצוץ רגיעי בצלינדר 4 - סיבות : תקלה מכנית במנוע ,חיישן ECT/MAF לא תקינים,תקלה במערכת הצתה

3.חיישן חמצן מחומם HO2S לא פעיל - סיבות : קצר או שהחיישן דפוק

4.דליפה בשסתום EVAP - תקלה שמופיעה בדרך כלל אחרי תדלוק של טנק מלא.

5.חוסר ניצוץ רגיעי בצלינדר 3 - סיבות : תקלה מכנית במנוע ,חיישן ECT/MAF לא תקינים,תקלה במערכת הצתה

מה האפשרויות לפתרון בתקלה 4?

פורסם

מחזק את דבריו של חיים, ואוסיף שיש לבדוק את הפיקוד לברז (סלונואיד וואקום) של המסנן פחם(קאניסטר), יש לבדוק האם הברז וואקום מקבל פיקוד להפתח או שהוא לא מקבל פיקוד חשמלי ונשאר פתוח (תפוס).

 

במצב שהוא מקבל פיקוד במצב שמיכל הדלק מלא עד הסוף אז יש לבדוק את חיישן לחץ מיכל דלק, או את מצוף הדלק במיכל(האם השעון דלק בלוח השעונים עובד תקין?)

 

מה שקורה אצלך הוא שהסלונואיד של הקאניסטר מעביר כל הזמן אדי דלק במצבים שלא צריך, כמו במצב שהמיכל מלא עד הסוף, ובמצב זה במקום שיעברו אדי דלק עובר דלק חי וטרי ומציף את המנוע ומשבש את התערובת דלק ומדליק לך את כל התקלות האלה.

×
×
  • תוכן חדש...