Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גאווה של אבא חובב מכוניות :)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איזה מתוק! בן כמה הבחור ?

אצלי הבכור (אוטוטו חמש) מכיר את כל סמלי הרכב שיש בישראל, תפיל אותו אולי רק עם מזראטי או קרייזלר 8)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

הי עידן,

קודם כל סחתיין על החינוך הראוי למוטוריקה.

ושנית, תמשיכו לדבר איתו ב 2 השפות - ילדים בגיל הזה הם ספוג וזה ייתן לו בסיס מצוין לעתיד, אל תכבלו אותו לשפה אחת.

הילד מתוק אמיתי, שמור עליו.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

תודה על הפירגונים לבן שלי, הוא באמת מתוק אמיתי והוא בן שנתיים וחודשיים.

 

לגבי השפות, אין לו הרבה ברירות, הוא כרגע כבר לומד 2 שפות באינטנסיביות, אנגלית שזו השפה היחידה בגן ועם העוזרת ועברית בבית כאשר אני גם מדבר איתו באנגלית.

 

את השפה השלישית, מנדרין, הוא כרגע לומד בקטנה בגן (איזה שעתיים בשבוע) אבל משנה הבא זו כבר תיהיה שעה יומית כך שהוא ילמד 3 שפות וזה באמת מצויין כי בגיל הזה הקליטה מדהימה (לראיה ידיעת המכוניות, הוא למד את כל הדגמים רק שעה לפני, עד אז הכיר רק פרארי וב.מ.וו).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
לגבי השפות, אין לו הרבה ברירות, הוא כרגע כבר לומד 2 שפות באינטנסיביות, אנגלית שזו השפה היחידה בגן ועם העוזרת ועברית בבית כאשר אני גם מדבר איתו באנגלית.

אמנם אין לי ילדים, אבל ממה ששמעתי עדיף ליצור אצל הילד "הפרדה" בין שפות, ז"א ש(לשם הדוגמא) אמא שיודעת צרפתית תדבר עם ילדיה רק בצרפתית ואבא רק בעברית. ככה הילדים לא מתבלבלים בין השפות.

במקרה שלכם זה יכול להיות מצויין- גננת ועוזרת מדברים אנגלית וההורים רק עברית.

ראה זאת כהמלצה ידידותית להמשך.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אני מסכים עם מה שאתה אומר ובכל זאת, לא מעט פעמים אני מוצא את עצמי בספונטניות מדבר עם הילד באנגלית (זה קורה בקלות כי כל היום שלי מתנהל באנגלית) ורק בהמשך קולט שאני באנגלית ואז עובר לעברית (בדיוק כמו שקורה בסרטון).

 

הילד כן עושה הפרדה בין דוברי עברית לאנגלית, הוא לא מדבר עם העוזרת בעברית בכלל, יחד עם זאת בהתנהלות שלו איתנו הוא כן מרשה לעצמו לעבור לאנגלית כי הוא יודע שאנחנו מבינים (הרי הוא שומע אותנו מדברים אנגלית בשוטף).

 

דוגמא משעשעת לכך היתה כששתיתי השבוע מיץ תותים ואישתי אמרה לו שזה ״strawberries juice״ וביקשה ממנו להגיד strawberries.

הילד התקשה כמובן ואמר משהו קרוב לזה ואז אישתי שוב הדגישה לו את המילה וביקשה ממנו להגיד את זה שוב.

הילד בתגובה התחיל להגיד straw..... ואז צעק לה - ״תות!״....

 

:lol:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
:? :?

לא הבנתי.

האם אינך גאה בכך שצאצאי חברי הפורום ממשיכים את דרכם של האבות שלהם?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • אחראי פורום
פורסם

אהבתי, ילד חכם, אתה בטח גאה :-)

גם הבן שלי (2.8 ) נדבק בחיידק. הכי התרגשתי לראות אותו מחזיק את ההגה צעצוע שלו ב-3 ו-9 8)

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
:? :?

 

לא הבנתי.

האם אינך גאה בכך שצאצאי חברי הפורום ממשיכים את דרכם של האבות שלהם?

 

נראה לי שהבנתי למה הוא עיקם את הפרצוף :lol:

Gn'f'R

פורסם

ילד מתוק חבל על הזמן

 

אפשר לשאול של איזו חברה המכופתרת הלבנה שאתה לובש בסרטון ?

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?


×
×
  • תוכן חדש...