Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצטרף לשאלה ומוסיף, מתי אתה מוכר? :)

 

 

חח לא בזמן הקרוב

 

הצלחתי להתחבר למנהל מכירות ארצי של יונדאי שסידר לי את הרכב

היו כאלה בארץ כ 20 רכבים

והאמת שהיה עוד דגם אחד מעל שראיתי אותו בנמל באשדוד אבל הוא כבר נמכר

מומחה

פורסם

מעניין, האמת שזה הדגם שהכי קרוב במפרט לאבזור של הסופרים הקודם. אני אישית חשבתי שזה מה שישווק בארץ כדגם המאובזר.

הפרימיום שנמכר כרגע היה צריך לשמש כרמת גימור אמצעית בין האינספייר לדגם שלך, כמו שהיה בדור הקודם.

האם הדגם הזה מופיע במחירונים? זה יכול ליצור לך בעיה כשתרצה למכור.

פורסם
מעניין, האמת שזה הדגם שהכי קרוב במפרט לאבזור של הסופרים הקודם. אני אישית חשבתי שזה מה שישווק בארץ כדגם המאובזר.

הפרימיום שנמכר כרגע היה צריך לשמש כרמת גימור אמצעית בין האינספייר לדגם שלך, כמו שהיה בדור הקודם.

האם הדגם הזה מופיע במחירונים? זה יכול ליצור לך בעיה כשתרצה למכור.

 

כן הוא מופיע במחירון לוי יצחק, בגלל שהיו כ 20 רכבים רשמו אותו במחירון

וגם אני חשבתי שהדגם הזה ימכר אבל לפי מה שהבנתי הוא לא נמכר בגלל עלויות גבוהות ולפי מה שהבנתי מכמה וכמה אנשים אם הדגם הזה היה נמכר פה הוא היה עולה כ 140K

מומחה

פורסם
חח לא בזמן הקרוב

 

הצלחתי להתחבר למנהל מכירות ארצי של יונדאי שסידר לי את הרכב

היו כאלה בארץ כ 20 רכבים

והאמת שהיה עוד דגם אחד מעל שראיתי אותו בנמל באשדוד אבל הוא כבר נמכר

 

אז תבדוק עם אותו מנהל מה זה התכנות שהמוסך הזמין אותך אליו לעשות

×
×
  • תוכן חדש...