Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

הנוזל קירור במיכל ירד לי בכסנטימטר מהכמות הרצויה. הרכב יכנס לטיפול הבא רק עוד כחצי שנה. האם יש צורך להשלים את הסנטימטר הזה או לחכות לטיפול הבא? ואם כן האם לעשות זאת לבד או להכנס למוסך? (הרכב באחריות).

 

תודה.

פורסם

מה זה הכמות הרצוייה? ס"מ מתחת למקסימום, מינימום או ס"מ מתחת האמצע?

אתה יכול לגשת למוסך וישלימו לך ללא כל עלות. החשוב מכך הוא לדווח על התופעה, ובמידה והיא לא תקינה חשוב שיהיה לך תיעוד. תלונות של לקוחות על רכבים במסגרת האחריות מועברות ליצרן וריקולים רבים נוצרים בדרך זו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מה זה הכמות הרצוייה? ס"מ מתחת למקסימום, מינימום או ס"מ מתחת האמצע?

אתה יכול לגשת למוסך וישלימו לך ללא כל עלות. החשוב מכך הוא לדווח על התופעה, ובמידה והיא לא תקינה חשוב שיהיה לך תיעוד. תלונות של לקוחות על רכבים במסגרת האחריות מועברות ליצרן וריקולים רבים נוצרים בדרך זו.

 

איתמר.

 

מתחת למקסימום. אין לי קו מינימום משום מה. או.קי תודה.

פורסם
שלום,

 

הנוזל קירור במיכל ירד לי בכסנטימטר מהכמות הרצויה. הרכב יכנס לטיפול הבא רק עוד כחצי שנה. האם יש צורך להשלים את הסנטימטר הזה או לחכות לטיפול הבא? ואם כן האם לעשות זאת לבד או להכנס למוסך? (הרכב באחריות).

 

תודה.

 

אם המפלס מעל המינימום-לא צריך להוסיף אבל כדאי לעקוב אחרי זה.

יכול להיות שנעשתה בדיקה אחת במנוע קר והשנייה בחם ולכן יכול להיות הבדל קטן במפלס

פורסם
אם המפלס מעל המינימום-לא צריך להוסיף אבל כדאי לעקוב אחרי זה.

יכול להיות שנעשתה בדיקה אחת במנוע קר והשנייה בחם ולכן יכול להיות הבדל קטן במפלס

 

אין קו מינימום. הקו היחידי שיש שם, זהו הקו שלשם צריך להגיע הנוזל (על פי ספר הרכב). נכון שיש הבדל בין מנוע קר לחם, אבל הבדיקה צריכה להתבצע במנוע קר.

פורסם

קרה לי גם את זה כבר פעמיים ומילאתי בחזרה למקסימום. השתמשתי בפרסטון בצבע אדום שמיועד למנועי GM.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

×
×
  • תוכן חדש...