Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זיהוי חיישן בדייהו לאנוס 2001. מצורפות תמונות


101_shalom
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שבת שלום לכולם!

 

החיישן מתחבר עם לצינור וואקום לסעפת יניקה - ממש אחרי סוף המצערת - .

 

אני צריך להחליף את החיישן מכיוון שכשהצינור מחובר לסעפת המנוע אחרי כמה דקות והרכב לא יכול לסוע יותר מ10 קמש עם גמגומים.

כשאני מנתק את הצינור אני יכול ליסוע והמנוע לא נכבה אך הרכב מאוד חלש.

 

למישהו יש מוסג איך נקרא החיישן הזה ומה העלות שלו פחות או יותר? תודה מראש

 

-בתמונה השניה הצינור וואקום של החיישן מתחבר לפתח שמנותק

IMG_0736.jpg

IMG_0737.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החיישן בתמונה שצירפת נקרא חיישן MAP. החיישן מנטר את הלחץ בסעפת היניקה, תקלה בחיישן אכן עלולה להשפיע על משך זמן הניצוץ ועל פעולה תקינה של המנוע.

 

לפני ההחלפה רצוי לבדוק את המתחים במוצא של החיישן לפי מפרט הייצרן.

עלותו של חיישן חדש עשוייה להיות בין 500-1000 שקלים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

לדעתי התקלה נעוצה בלחצי דלק נמוכים - משאבה תקולה ,וניתוק צינור הוואקום מעלה את זמן ההזרקה בהתאם (עומס מנוע מלא) וזה מפצה על הלחצים הנמוכים עד גבול מסוים.

יש לחבר שעון לחצים ולוודא למרות שזה די אפידמי בדגם רכב הזה.

בברכה.

חיים יוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ציינת מהו נפח המנוע לכן קשה לומר לך מה הלחץ התקין של משאבת הדלק.

רצוי להחליף תחילה את מסנן הדלק לפני בדיקת הלחץ וכמובן את ספיקת המשאבה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היה מדובר על רכב בעל מסנן דלק שהינו חלק אינטגרלי ממשאבת הדלק והחלפתו יקרה אכן הייתי מציע תחילה לבדוק את לחץ הדלק. במקרה של דייהו לאנוס הפילטר הינו חיצוני וקל להחלפה וגם עלותו אני מניח בין 40-80 שקלים לכן אישית הייתי מחליף תחילה את המסנן במיוחד כאשר קיימת הנחייה להחליפו כול 40K.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היה מדובר על רכב בעל מסנן דלק שהינו חלק אינטגרלי ממשאבת הדלק והחלפתו יקרה אכן הייתי מציע תחילה לבדוק את לחץ הדלק. במקרה של דייהו לאנוס הפילטר הינו חיצוני וקל להחלפה וגם עלותו אני מניח בין 40-80 שקלים לכן אישית הייתי מחליף תחילה את המסנן במיוחד כאשר קיימת הנחייה להחליפו כול 40K.

זה לא משנה המחיר, יש מתודיקה באבחון ולא מחליפים חלקים לפני שמבצעים בדיקות בסיסיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...