Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכי פשוט+מקורי+אמין+זול יהיה פשוט לתקוע מנוע של RS.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

צודק 100%, פתח יד2, בחר את הפיאסטה RS טורבו הכי טובה שאתה מוצא מבין המגוון שמפורסם וקנה אותה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

טוב, חיפשתי הרבה ביד 2, באתרי יד שניה נוספים ובגוגל ולא מצאתי פורד פיאסטה RS למכירה.

אני בספק בכלל אם יש כאילה.

אם תוכלו לעזור לי למצוא אחד כזה זה יעזור לי :)

פורסם
טוב, חיפשתי הרבה ביד 2, באתרי יד שניה נוספים ובגוגל ולא מצאתי פורד פיאסטה RS למכירה.

אני בספק בכלל אם יש כאילה.

אם תוכלו לעזור לי למצוא אחד כזה זה יעזור לי :)

 

:shock:

כן... לאט לאט זה יחלחל שכתבו לך בציניות.

 

 

 

 

 

 

ואם זה עדיין לא ברור, אין בארץ פיאסטה rs.

מגאן 265

פורסם
:shock:

כן... לאט לאט זה יחלחל שכתבו לך בציניות.

 

 

 

 

 

 

ואם זה עדיין לא ברור, אין בארץ פיאסטה rs.

 

אני חושב שזה ייקח עוד קצת זמן...

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם

מה פתאום לרדת עליו?

 

זה הכל עם חיוך וקריצה, לא יורדים ולא צוחקים עליו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

רציני, חבר זה כסף ביד.

רציני זה לקבל הצעות מחיר מסדנאות שמוכנות לבצע את העבודה.

אני לא ישאל מי החברים שלך, כי אולי באמת כמה מהם מבינים, אבל עדיין זה לא סיפור של הרכבת 2 חלקים וזהו.

לא לא יורדים, אבל לפי מה שאתה רושם ושואל, נראה שאתה רק בתחילת הדרך המוטורית, אאז תצטרך לדעת מה ואך ואת מי לשאול.

כשתהיה במקום בו נימצאים חלק ניקר מחברי הפורום, תבין מדוע ועל מה אנחנו מדברים.

אגב יש המון דברים שיהיה קשה להסביר לך בפעם אחת ועל דף אחד, נסה לדלות מידע משרשורים שפותחים חברים אחרים, בשביל להבין עקרונות גם אם לא על פיאסטה.

פורסם

קיבלת כבר תשובה אמיתית וחד משמעית, חפש (או תזמין) מנוע מ RS טורבו ותתקין אותו בשלמותו.

 

הפרויקט בוצע לא פעם ולא פעמיים בארץ גם על אסקורטים ישנים וגם על פיאסטות כך שהידע והיכולת קיימים.

 

עכשיו רק לחסוך כסף.

 

ואם אתה רוצה 100% רצינות, תראה מה מצאתי לך בפורום מכירת חלקים.

 

700 שקל האלה מאוד מקרבים אותך לחלום.

 

 

ויש גם אותו שאולי עדיין לא מכר את החלקים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ניראה מעולה, תודה על העזרה.

אני יודע שאני רק בהתחלת הדרך, אבל בכל זאת יש דרך לדבר אל אנשים בין אם הם מומחים בתחום מסויים ובין אם הם בורים בו כמעט לחלוטין.

בכל זאת תודה על העזרה שלכם, אני כרגע מיתארגן על כסף ומקווה להתחיל בפרוייקט :)

×
×
  • תוכן חדש...