Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לפני פחות מחודש, רכשתי פאסאט B7 שנת 2012 . כבר בנסיעה ראשונה הרגשתי רעידות מהצמיגים והנסיעה הייתה לא נעימה וקשה. הצמיגים שהיו מורכבים ברכב דנלופ SP Sport Fast Response במידה 215/55R16 קוד 97W. למחרת הוחלפו ע"י היבואן ארבעת הצמיגים, אך, מאחר ולטענתו, קיים מחסור בארץ לצמיגים המקוריים, הורכבו 4 צמיגי יוקוהומה C DRIVE 2. הצמיגים רעשו והיו קשים וכל בור או עין חתול הורגשו באופן משמעותי, כאילו הצמיג אינו בולע חלק מהשיבושים. לאחר דין ודברים ותלונה למחלקת שרות הלקוחות, הסכימו להחליף את הצמיגים לדנלופ, הזהים למקוריים. פתאום היו צמיגים בארץ. הצמיגים שהובאו היו ללא מדבקה וגם פסי הצבע בהיקף הצמיג לא נראו (נראו משומשים). תאריך היצור המוטבע על הצמיגים: שבוע 9 משנת 2011. שנה יותר ישנים מהצמיגים המקוריים. הצמיגים רועשים, לדעתי, באופן מוגזם גם על כבישים סלולים היטב וחדשים שלא לדבר על מעט משובשים. אין טענות לגבי האחיזה.

הצמיגים גמעו כ- 1000 ק"מ. צמפיון מוטורס טוענים שהם מבחינתם החזירו את הרכב למצב המקורי והם יכולים להביא את הרכב עם צמיגים עד גיל שנתיים.

דרך אגב, בדיקה אצל יבואן הצמיגים מגלה שקיימים צמיגים של דנלופ מאותו סוג שנכנסו לארץ במאי 2012.

 

מנסיונכם, מה הצמיג המומלץ? חשובים הנוחות והשקט.

מה עושים מול היבואן?

תודה

פורסם

בצמיגים המקוריים, האם בדקת לחץ אוויר לפני שהחליפו? כי במסירה בדרך כלל לחץ האוויר מאוד גבוה, דרך שגורם להרגיש את כל הבורות בכביש. אצלי במסירה היה, אם אני זוכר טוב, בערך 10PSI יותר מהנדרש.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

בדקתי לחץ במקוריים. היה מעט גבוה. כשהורדתי, הדתפר מעט אך עדיין היו רעידות. הצמיגים היו מעוותים. ברכב המבחן הרגשתי טוב יותר אך הנסיעה היתה קצרה.

פורסם

אם זה הצמיגים שמגיעים עם הרכב מהיצרן אז אלה הצמיגים.

יש צמיגים יותר רכים ינוחים ויש פחות.

אם אתה לא מרוצה מהצמיג שלך תקנה סט צמיגים יותר רך ונוח בשבילך ולא צמיג ספורטיבי.

×
×
  • תוכן חדש...