Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו מזהה רכב שבתמונה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

נתקלתי ברכב הזה לפני 3 ימים בברלין אך לא יכולתי לראות את הסמלים. מישהו יודע מה זה הרכב הזה? נראה מיוחד...

 

תודה מראש!

mers.jpg

פורסם
daihatsu copen

 

לא, למעשה מדובר בניסאן פיגארו. מכונית מקסימה שיוצרה במהדורה מוגבלת של 20,000 חתיכות בלבד בשנת 1991.

עד כמה שידוע לי יוצרה רק עם הגה ימני.

הנה פיגארו אחת שצילמתי בלונדון לפני שנתיים.

Nissan Figaro.jpg

1973 ,DS23 Pallas

פורסם

אבא שלי היה בלונדון בשנת 2008, והוא הצטלם ליד מלא כאלו באיזו שהיא סוכנות.

יש לי 306 סיבות לחייך בכל סיבוב :lol:

פורסם
לא, למעשה מדובר בניסאן פיגארו. מכונית מקסימה שיוצרה במהדורה מוגבלת של 20,000 חתיכות בלבד בשנת 1991.

עד כמה שידוע לי יוצרה רק עם הגה ימני.

הנה פיגארו אחת שצילמתי בלונדון לפני שנתיים.

 

חשבתי שמדובר ברכב ממש ישן! משנות ה60 ומטה!

 

בכל מקרה זה רכב מגניב ביותר, חבל שאין כאלה בארץ!

איזה נפח זה?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

תודה לכל העונים! לעולם לא ראיתי את הרכב קודם. עכשיו אני יודע מה זה הרכב החמוד הזה. גיליתם בקיאות מרשימה!

 

יום טוב לכולם!

פורסם
תודה לכל העונים! לעולם לא ראיתי את הרכב קודם. עכשיו אני יודע מה זה הרכב החמוד הזה. גיליתם בקיאות מרשימה!

 

יום טוב לכולם!

 

בכיף.

עוד 8 שנים תוכל להביא אחת...

1973 ,DS23 Pallas

×
×
  • תוכן חדש...