Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאחר והאוטו שקניתי הגיע עם רדיו דיסק זוועתי אפילו לדרישות הנמוכות שלי (HI-SONIC ) פירקתי אותו ע"מ להרכיב אחר. אין לי נסיון רב או ידע אבל גם אין לי רתיעה מניסוי וטעיה....ונראה לי שעמדתי בשניהם, כולל הטעיה...

אז ככה :

כאשר המכשיר כבר היה בחוץ חשפתי את כל החיווט שיוצא מהרכב כדי לחבר מחדש למכשיר השני, ואז ברגע של היסח דעת הופיע קול אופייני לקצר חשמלי ואף עשן !!! (מדובר על החיווט של הרכב בלבד, שני המכשירים, הישן והחדש נחו על המושב האחורי רחוק מהסכנה....)

מייד הפרדתי בין החוטים,העשן התפזר, וחיברתי מחדש את המכשיר הישן כדי לראות אם נגרם נזק, ואכן נגרם....

המכשיר לא עובד כלל..

אני מקווה שרק פיוז נשרף, שכן כל שאר החשמל באוטו עובד....

 

מישהו מכיר / נתקל במקרה כזה ??

האם יכול להיות שזה יותר מפיוז? קצר כזה מסוגל לגרום לנזק ממשי ?

אין לי מושג איזה פיוז קשור ואיך אני מבחין בפיוז שרוף ( עם פיוז ביתי אין בעיה...)

אולי צריך להחליף לגמרי את החיווט במעגל שקוצר ?

 

אשמח מאוד על כל עצה / חוות דעת / פתרונות אפשריים...

 

תודה מראש,

זהר.

פורסם

קודם כל זה רק קצר פשוט אין לך מה לדאוג.

תבדוק קודם כל בבית פיוזים שמתחת למכסה מנוע אם נשרף פיוז,אחר כך תבדוק בבית פיוזים שמתחת להגה ואם הכל תקין ועדיין לא עובד תחזור אלינו (למרות שאין כמעט סיכוי שהפיוז לא נשרף)

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

זה אכן יכול להיות קצר פשוט כמו שאמר נאו19 , נסה לבדוק בתיבת הפיוזים בד"כ פיוז אדום 10A

 

צריך להיות כתוב RADIO או INDOOR בהתאם לסוג הרכב.

אם החלפת, וללא הועיל,

נא פרסם סוג הרכב, ואפנה אותך לפיוזים ראשיים.

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

קודם כל תודה רבה על העזרה וה"הרגעה"...

 

בתא המנוע יש מעט פיוזים עם אמפר גבוה(30-60) ושניים נוספים 5 ו 25 A ולכן נראה לי שכדאי לבדוק מתחת להגה... אך שם אין לי את המכסה שכנראה עליו היה הרישום של איזה פיוז שייך לאן....ואין לי את ספר הרכב וגם חיפוש באינטרנט העלה חרס....

מדובר ברנו טווינגו שנת 95 .

דרך אגב, פיוז שרוף ניתן לראות בעין ללא בעיה או שצריך להכניס במקומו פיוז חדש כדי לבדוק ?

ואיך בעלי אצבעות נורמליות ( לא נשים רזות או ילדים עד גיל 12 ) מצליחים לשלוף החוצה פיוזים מלבד הקיצוניים ?? :?

 

שוב תודה,

 

זהר.

פורסם

להוציא פיוזים, בד"כ יש חתיכת פלסטיק כזאת על הכיסוי הפנימי של בית הפיוזים (באוטו הקודם אני זוכר שהיה לנו)

 

פיוז שרוף אתה תראה בעין, הוא כאילו "שבור" בפנים...

 

אם בכל מקרה לא הצלחת להוציא תנסה עם מברג שטוח מאוד קטן. בעדינות כמובן.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

פיוזים שרופים ניתן להוציא בעדינות עם כל שפיץ פלייר נורמלי, וניתן לראות שהפיוז שרוף באמצעות מבט אל תוך הפיוז שם רואים שהמגע בצורת "יו" לא מחובר, הוא כאילו קטוע ל-2 פשוט, וכמו שכבר אמרו, תבדוק פיוזים אדומים, הם בעלי עוצמה של 10A ובדר"כ מגינים על הרדיו וכל מה שקשור.

 

ואין לך מה לדאוג, גם אני שרפתי ככה את הפיוז פעם כאשר הפלוס של הצמה נגע במינוס של הרכב.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...