Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורמולה ישראל 2012 שינוי כיוון


kobi911
שימו לב! השרשור הזה בן 4162 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אלון למיטב ידיעתי יש כבר יוזמה לג'ימקנה עם רכבים פרטיים שאמורה להיות בקרוב, אין לי פרטים.

....בכל אופן גם לדעתי 350 ש"ח זה סכום הוגן לגמרי למה שמקבלים, מה גם שהיה אפשר להשיג קופון של 1+1, שזה בכלל שווה.

 

אני אמור השבוע בעזרת ערן גומר מ LTDA לסיים את הכללים של הג'ימקאנה בישראל (הוחזרו לתיקונים)...

אם לא יהיו עיכובים - זה יפורסם תוך מספר שבועות ואליפות ישראל תוכל לצאת לדרך. עד שאין כללים אין אירועים.

בעבר שמעתי שהרבה גופים מוכשרים יצרו כללים - לא ראיתי מזה כלום.

ביקשתי היום מיוסי ניסן את הכללים בהם משתמשים במיוני הפורמולה לביצוע הג'ימקאנה - אם הם טובים - נאמץ מהם מה שרלוונטי - רק כדיי לקצר תהליכים.

בכל מקרה - אני מקווה שהעגלה הזו תצא כבר לדרך... הספורט העממי היה אמור להיות הספורט הראשון שמתרומם.

אלון

 

נ.ב.

לרוני שטרן - הצעת בזמנו לעזור בהתנדבות - אתה מוזמן לשבת איתי על הכללים אם בא לך לסייע ויש לך זמן בסופ"ש הקרוב...

8)

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הרגע חזרתי ממיונים - היה מדהים באמת ביחס למה שקראתי על שנה שעברה.

 

באמת לוקח זמן להסתגל לרכב, ולמי שיש את הפאביה בדגם כזה, יש יתרון גדול ביכולות התרגול והלמידה לקראת המירוץ.

 

המירוץ באמת הוגן, אבל עדיין לא לגמרי - די שנכשלים בשלב מאוחר יותר (שלב שלישי לפני ה FINAL אצלי) - ונפסלת.

למשל במקרה שלי בגלל ההתרגשות שחררתי קלאץ' מהר מדיי מה שעלה לי בשתי וחצי שניות הפרש בזינוק - ורק בגללן לא הגעתי לסוף.

 

ככה שזה המון טכניקה וגם משמעת עצמית שלא לעשות טעויות טיפשיות...

ישנו גם לא מעט אלמנט של מזל - אחד סיים שני בהפרש של פחות משנייה, אבל הראשון הפיל קונוס, ולכן בזמן הכולל הפסיד!

 

בהצלחה למי שממשיך לאילת :wink:

 

חבר על תוותר מחר יש יום מיונים נוסף...אם אתה חושב שיש לך את זה נסה שוב,העניין המנטלי לא פחות חשוב מיכולת הנהיגה,שמור על קור רוח וריכוז מקסימלי הכול תלוי בך ואולי קצת במזל.

 

אלון היית בא גם לנצח בג'מקאנה לא רק בספרינט :wink:

 

 

בברכה

קובי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אמור השבוע בעזרת ערן גומר מ LTDA לסיים את הכללים של הג'ימקאנה בישראל (הוחזרו לתיקונים)...

אם לא יהיו עיכובים - זה יפורסם תוך מספר שבועות ואליפות ישראל תוכל לצאת לדרך. עד שאין כללים אין אירועים.

בעבר שמעתי שהרבה גופים מוכשרים יצרו כללים - לא ראיתי מזה כלום.

ביקשתי היום מיוסי ניסן את הכללים בהם משתמשים במיוני הפורמולה לביצוע הג'ימקאנה - אם הם טובים - נאמץ מהם מה שרלוונטי - רק כדיי לקצר תהליכים.

בכל מקרה - אני מקווה שהעגלה הזו תצא כבר לדרך... הספורט העממי היה אמור להיות הספורט הראשון שמתרומם.

אלון

 

נ.ב.

לרוני שטרן - הצעת בזמנו לעזור בהתנדבות - אתה מוזמן לשבת איתי על הכללים אם בא לך לסייע ויש לך זמן בסופ"ש הקרוב...

8)

אלון

 

כל הכבוד לכם על העשיה!

יש אנשים (כמוני) שרק מחכים להזדמנויות מהסוג הזה לצאת ולהתחרות, גם אם לא מבטיחים בסוף להגיע לאילת או כל דבר דומה :)

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני משוכנע שעוד השנה תצא אליפות ישראל בג'ימקאנה לדרך לרבות אליפויות מועדוני רכב - של כל מועדון שיחפוץ בכך.

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר על תוותר מחר יש יום מיונים נוסף...אם אתה חושב שיש לך את זה נסה שוב,העניין המנטלי לא פחות חשוב מיכולת הנהיגה,שמור על קור רוח וריכוז מקסימלי הכול תלוי בך ואולי קצת במזל.

 

אלון היית בא גם לנצח בג'מקאנה לא רק בספרינט :wink:

 

 

בברכה

קובי

 

תודה על העידוד! אבל אני לא יכול עדיין להרשות לעצמי ניסוי ב 350 שח, אמרו שיש שוב מיונים עוד כחודש, אז אולי יהיה גרופון שוב פעם, והפעם גם יהיה גשם, ורוב האנשים לא למדו, ולא יודעים לנסוע על כביש רטוב - מעטים לקחו קורס, אז יהיה לי סיכוי עוד יותר טובים :twisted:

 

אגב זה ממש יותר מקצת מזל - כפי שהסברתי בדוגמא עם הקונוס, או שלי.. המזל יכול לחפות לגמרי (או להרוס) על הכישורים הטכניים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על העידוד! אבל אני לא יכול עדיין להרשות לעצמי ניסוי ב 350 שח, אמרו שיש שוב מיונים עוד כחודש, אז אולי יהיה גרופון שוב פעם, והפעם גם יהיה גשם, ורוב האנשים לא למדו, ולא יודעים לנסוע על כביש רטוב - מעטים לקחו קורס, אז יהיה לי סיכוי עוד יותר טובים :twisted:

 

אגב זה ממש יותר מקצת מזל - כפי שהסברתי בדוגמא עם הקונוס, או שלי.. המזל יכול לחפות לגמרי (או להרוס) על הכישורים הטכניים.

 

אני מצטער אבל למזל יש פה את החלק הכי קטן.

 

לדרוס קונוס אומר שמישהו לקח יותר מדי סיכונים. הרי המרחק מהקונוס נותן לך ביטחון מצד אחד ומאבד זמנים מהצד השני, אם דרסת קונות כנראה שלקחת יותר מדי סיכונים דבר שקיצץ בזמן - אבל גרם לדריסה ולהפסד.

 

גם תיפעול נכון של הרכב כמו זינוק או החלפת מהלך חשובים ביותר, הפסדתי לפחות פודיום אחד בגמר ה MDC בגלל ההעברה לקוייה של הילוך וגם זה - מה לעשות, חלק מהיכולות והנהיגה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטער אבל למזל יש פה את החלק הכי קטן.

 

לדרוס קונוס אומר שמישהו לקח יותר מדי סיכונים. הרי המרחק מהקונוס נותן לך ביטחון מצד אחד ומאבד זמנים מהצד השני, אם דרסת קונות כנראה שלקחת יותר מדי סיכונים דבר שקיצץ בזמן - אבל גרם לדריסה ולהפסד.

 

גם תיפעול נכון של הרכב כמו זינוק או החלפת מהלך חשובים ביותר, הפסדתי לפחות פודיום אחד בגמר ה MDC בגלל ההעברה לקוייה של הילוך וגם זה - מה לעשות, חלק מהיכולות והנהיגה...

וזו חברים.... האמת לאמיתה. (גם לדעתי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטער אבל למזל יש פה את החלק הכי קטן.

 

לדרוס קונוס אומר שמישהו לקח יותר מדי סיכונים. הרי המרחק מהקונוס נותן לך ביטחון מצד אחד ומאבד זמנים מהצד השני, אם דרסת קונות כנראה שלקחת יותר מדי סיכונים דבר שקיצץ בזמן - אבל גרם לדריסה ולהפסד.

 

גם תיפעול נכון של הרכב כמו זינוק או החלפת מהלך חשובים ביותר, הפסדתי לפחות פודיום אחד בגמר ה MDC בגלל ההעברה לקוייה של הילוך וגם זה - מה לעשות, חלק מהיכולות והנהיגה...

 

שמע, אני לא ממש מסכים.

נגיד יש לך יכולות ממש טובות, אבל קורה פעם מ 100 זינוקים, שבהם עשית את זה לא טוב, מה לעשות הרגל שלנו עדיין לא נשלטת על ידי תוכנה.

ואם במקרה נופל לך הפעם הלא טובה, בזמן אמת - אתה נכשל במיונים בלי סיכוי נוסף, שיאפשר לבדוק את היכולות שלך, ולנטרל השפעה של מקרים יוצאי דופן כאלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל זה לא נכון. קודם כל יש SECOND CHANCE (בסבב הראשון).

ואם עלית לשלב הבא ופישלת סתם, ואתה חושב שיש לך סיכוי טוב להצליח בפעם הבאה - אז יש לך אפשרות לשלם שוב

ולנסות.

אי אפשר לתת אינסוף הזדמנוית לכל אחד, צריך להיות פרקטי.

גם נהג מירוצים יכול לפשל ביום המירוץ למרות שהוא נהג מעולה ומכיר את המסלול וכו'. אז מה הוא יגיד ? תנו לי עוד צ'אנס ?

זה חלק מהעניין, וזה ככה בכל ספורט.

 

אם כבר - כאן אני אפילו חושב שמקילים לעומת ספורט אמיתי. ואני הייתי נגד האפשרות לתת לכל אחד לנסות כמה פעמים שהוא רוצה.

קיבלת צ'אנס, לא הלך ? זבש"ך. תתמודד ותחכה לשנה הבאה. ככה זה בכל תחרות אחרת.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל זה לא נכון. קודם כל יש SECOND CHANCE (בסבב הראשון).

ואם עלית לשלב הבא ופישלת סתם, ואתה חושב שיש לך סיכוי טוב להצליח בפעם הבאה - אז יש לך אפשרות לשלם שוב

ולנסות.

אי אפשר לתת אינסוף הזדמנוית לכל אחד, צריך להיות פרקטי.

גם נהג מירוצים יכול לפשל ביום המירוץ למרות שהוא נהג מעולה ומכיר את המסלול וכו'. אז מה הוא יגיד ? תנו לי עוד צ'אנס ?

זה חלק מהעניין, וזה ככה בכל ספורט.

 

אם כבר - כאן אני אפילו חושב שמקילים לעומת ספורט אמיתי. ואני הייתי נגד האפשרות לתת לכל אחד לנסות כמה פעמים שהוא רוצה.

קיבלת צ'אנס, לא הלך ? זבש"ך. תתמודד ותחכה לשנה הבאה. ככה זה בכל תחרות אחרת.

 

היה לי second chance רק משום שהייתי סיבוב ראשון במספר אי-זוגי של נהגים.

אחרת כל מי שהפסיד משתתף רק בסיבוב מול מפסיד אחר, סתם בשביל הכיף עד כמה שאני הבנתי, וללא סיכוי אמיתי להמשיך הלאה.

 

יכול להיות שאתה צודק שככה זה בכל ספורט ואף יותר נוקשה, אבל הוגן זה לא - לא רק למשתתף, אלא גם למארגנים/מדינה, משום שעלולים להחמיץ מישהו טוב במיוחד בגלל פאשלה אחת במקצה היחיד שניתן למיונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי second chance רק משום שהייתי סיבוב ראשון במספר אי-זוגי של נהגים.

אחרת כל מי שהפסיד משתתף רק בסיבוב מול מפסיד אחר, סתם בשביל הכיף עד כמה שאני הבנתי, וללא סיכוי אמיתי להמשיך הלאה.

 

יכול להיות שאתה צודק שככה זה בכל ספורט ואף יותר נוקשה, אבל הוגן זה לא - לא רק למשתתף, אלא גם למארגנים/מדינה, משום שעלולים להחמיץ מישהו טוב במיוחד בגלל פאשלה אחת במקצה היחיד שניתן למיונים.

 

ביום מיונים שאני הייתי בו היה איזה ילד שפישל במקצה הראשון שלו, אבל דווקא כן עבר ב-second chance ואז העיף גם אותי בסיבוב השני :)

תראה, כל אחד יכול לפשל, אבל ככל השהנהגים מקצועים יותר ומנוסים יותר, זה קורה פחות. אני חושב שבשורה התחתונה, אם בסוף חסרי הניסיון שביננו צריכים להתחרות מול נהגים כמו לאון או קובי שכתב כאן או נהגים מקצועים אחרים, הסיכויים שלנו נמוכים מלכתחילה. אין מה לעשות, היכולת לא לפספס את הזינוק, למשל, זה גם משהו שבא עם ניסיון כנראה. אני חושב שאיבדתי על זה לפחות שניה, וזה מה שעשה את ההבדל בין להשאר לעוד סיבוב לבין לעוף.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אני יגדיר את זה...התחלה טובה ומבטיחה של פורמולה ישראל וסוף מאכזב...

גם אני הייתי אתמול בגמר המקצוענים... כולם אכן טובים והרמה פלוס מינוס שווה בין הפיינליסטים.

כאשר באתי לירון אדרי המנהל המקצועי של הפורמולה לפני מספר שבועות ובקשתי להיכנס לקבוצה ולא להיות מדורג

אלא רק בשביל האימון,התשובה הייתה חד משמעית שלילית,אז אמרתי אם אלו החוקים סבבה ,מקובל באמת הפעם אין פשרות...

אבל כאשר הבנתי שמתחרה מגיע בכובע של עיתונאי ואחר כך מגיע כמתחרה מהשורה וגרוע מזה.

בערב לפני הגמר קבוצה מתוך גמר המקצוענים מתאמנת על אותו מסלול(כמעט) עם אותם רכבים ומדידות זמנים.

בנוסף בבוקר הגמר מתקיים מקצה מקצוענים,שהעולים לגמר מתחרים בערב,ואני שואל איפה ההגיון?

הרי נהגים ברמה טובה נלחמים על כל אלפית מאית או עשירית שנייה,כול אימון הוא יתרון ענק...

דבר נוסף ולא פחות משמעותי ,תנו לנהג להחליט איך הוא רוצה לנהוג עם ESP או בלי כול אחד וסיגנון הנהיגה שלו,

נהג מרוצים רוצה לנצל את יכולת הרכב במקסימום,נהג שהולך לנהוג בפורמולה לא צריך מערכות בקרה...

היה יותר חכם לתת ערב אימון לכולם בתשלום או לא בתשלום,קוראים לזה פייר פייט...

מעבר לזה,מספר העולים שלב היה צריך להיות רב הרבה יותר.

חבל באמת חבל שהחוקים לא נשמרים ולא שווים לכולם...

 

יחד אם זאת אשמח להשתתף שוב לאחר תיקון הליקויים

 

 

כבוד לאביב שנתן בראש

 

בברכה

קובי כהן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 4162 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...