Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם מישהו שמע על המפגש שנערך כל יום חמישי בתל אביב, (ליד רח' הרכבת), ואני מתכוונת לכלים כבדים ולא הארלי או כל מיני כאלה ?

 

והאם מישהו הולך?

פורסם
האם מישהו שמע על המפגש שנערך כל יום חמישי בתל אביב, (ליד רח' הרכבת), ואני מתכוונת לכלים כבדים ולא הארלי או כל מיני כאלה ?

 

והאם מישהו הולך?

1. כן.

2. חזרי בגיל 16 - אהוד ישמח לדבר איתך אז.

X

מנהל פורום הקטנועים ב"תפוז"

וגם איש די נחמד...

פורסם
1. כן.

2. חזרי בגיל 16 - אהוד ישמח לדבר איתך אז.

:lol:

ענק!

בלי קשר - יש מפגש.

תמצאי שם כמה חבר'ה כבדים עם אופנועים כבדים.

עוד פרטים בhttp://www.motorcycle.org.il

אם את צעירה ותפרנית, זה מקום טוב למצוא ספונסר.

:roll:

נו באמת!

פורסם
למצוא ספונסר?

 

מה עוד אחד?

 

כבר יש לי שניים, ילדים מתלהבים שכמותכם..

 

ככה זה שעדיין מרוחים לכם פיצעי בגרות על הפרצוף

אני אהיה עדין, ואומר שעד עכשיו העסק היה כמעט מצחיק.

עזרה בלימודי ווילי, סיפור על 220 קמ"ש באיילון, חיפוש של מפגשים "כבדים".

לראשון והאחרון אפילו עניתי ברצינות.

פיצעי הבגרות (הקצת שהיו לי) עברו לפני 15 שנה.

תציגי את עצמך ברצינות (גיל, איזה אופנוע, נסיון וכו') ויתיחסו אליך ברצינות.

לכן, אני נאלץ לחטוף את השרשור, לפחות עד שיגמר החופש הגדול.

 

אם את רוצה אותו בחזרה, תשאירי 1000000 שקל בשטרות בלתי מסומנים בפטוצ'אטו בחדרה מחר בשש בבוקר.

 

קבלו את הג'וב החדש של סדאם:

DJ_jpg.jpg

נו באמת!

פורסם

מפגש המועדון כאמור :

מידי יום חמישי החל משעה 22:00 בטאצ' פוד, דרך מנחם בגין 48, ת"א (לשעבר דפ"ת)

כולם, אבל באמת כולם מוזמנים.

הערב דרך אגב -לצעירים -שולחנות בירה ארוכים בתוך חניית האופנועים בסגנון פסטיבל הבירה בגרמניה.

בעז

בעז קליין, דובר מועדון האופנועים הישראלי

טלפון המועדון ותא קולי: 03-6873458

מקום המפגש החדש: TouchFood, דרך מנחם בגין 48, ת"א.מידי יום חמישי החל מ-2200. אתר המועדון : http://www.motorcycle.org.il

פורום המועדון: http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-2419-14563,00.html

פורסם
למצוא ספונסר?

 

מה עוד אחד?

 

כבר יש לי שניים, ילדים מתלהבים שכמותכם..

 

ככה זה שעדיין מרוחים לכם פיצעי בגרות על הפרצוף

שמעת על הביטוי "שוגר דדי"?

אז לזה הוא התכוון

.

ומה שיש לך שאתה שמה בו שמפו... זה דיספנסר, לא ספונסר.

X

מנהל פורום הקטנועים ב"תפוז"

וגם איש די נחמד...

פורסם

ווילית כתב:

למצוא ספונסר?

 

מה עוד אחד?

 

כבר יש לי שניים, ילדים מתלהבים שכמותכם..

 

ככה זה שעדיין מרוחים לכם פיצעי בגרות על הפרצוף

 

שמעת על הביטוי "שוגר דדי"?

אז לזה הוא התכוון

.

ומה שיש לך שאתה שמה בו שמפו... זה דיספנסר, לא ספונסר.

הרגת אותי :rofl:

 

אגב אופנועים כבדים, אנשים כבדים...

מה שנקרא "find people like you"....

ויש את האימרה על הפטיש והמסמר...

כמה שהפטיש יותר כבד, ככה המסמר ניכנס יותר עמוק...

השאלה מי כאן הפטיש, ומי המסמר :?...

 

או בקיצור, ווילית היא מהבחורות שאסור לראות אותן רוכבות על אופניים אחרת מיתעוורים במקום, יש שומר באגף של החוטיני עם תמונה שלה (1:50000 כמובן), מסעדות "אכול כפי יכולתך" מוזהרות מראש ע"י מודיעין כל פעם שהיא מיתקרבת...

אולי לא קישרתם אבל ווילית זה הנקבה של ה whale :mm_wink:

ותחשבו על זה....

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
שמעת על הביטוי "שוגר דדי"?

אז לזה הוא התכוון

.

ומה שיש לך שאתה שמה בו שמפו... זה דיספנסר, לא ספונסר.

:-D:lol::-D:lol:

כי מציון תצא תורה...

ענק!!

"when u don't know where ur going, any road will take u there"

פורסם

ובכן, בשרשור של הסיפור של ווילית על הנסיעה שלה באיילון נרשם

 

"ועכשו, לכל המתעניינים, לא, אני לא בת שבע עשרה, ואני רוצה ללמוד לעשות ווילים כמו אוויר לנשימה, זאת האהבה שלי, ולא מפחדת מכלום..."

 

ובכן ווילית יקרה. אף אחד לא אמר שאת בת 17. אמרנו שאת מדברת כמו בת 17, אבל יש בנות אינטילגנטיות בנות 15 כמוך, שמדברות כמו בנות 17.

פורסם
או בקיצור, ווילית היא מהבחורות שאסור לראות אותן רוכבות על אופניים אחרת מיתעוורים במקום, יש שומר באגף של החוטיני עם תמונה שלה (1:50000 כמובן), מסעדות "אכול כפי יכולתך" מוזהרות מראש ע"י מודיעין כל פעם שהיא מיתקרבת...

אולי לא קישרתם אבל ווילית זה הנקבה של ה whale :mm_wink:

ותחשבו על זה....

 

גילי

בשביל זה המציאו את ה-"כבליני"

 

Thong.jpg

והדרך עודנה נפקחת לאורך...

פורסם

אוי אוי אוי ווילית איזה יחס את מקבלת....

אני תמיד כאן בשבילך

משתתף בתסכול שלך מהיחס המזוויע כאן בפורום

ומבטיח לך שלא יירחק היום ואת תגיעי לנס הרים

כשכל חברי הפורום רוכבים שם עם אבריהם דחוסים ומקופלים בזהירות בתוך המושב

ותעברי אותם ב230 בווילי על cbr כשכל חזונך עולץ לפנייך

ואני אהיה שם לתעד הכל במצלמה

 

ווילית אם את צריכה מישהו לדבר איתו

תשלחי לי הודעה פרטית

ואל תשכחי לצרף תמונה שלך משתזפת בביקיני

מתי יוצא למכירה האופנוע של קנידה ???

מה ז'תומרת מי זה קנידה ??

הילד-מנהיג של חבורת אופנוענים חוליגנים

בסרט האנימה של כל הזמנים - אקירה

 

למכירה פנתאון 150 2001

פורסם
אוי אוי אוי ווילית איזה יחס את מקבלת....

אני תמיד כאן בשבילך

משתתף בתסכול שלך מהיחס המזוויע כאן בפורום

ומבטיח לך שלא יירחק היום ואת תגיעי לנס הרים

כשכל חברי הפורום רוכבים שם עם אבריהם דחוסים ומקופלים בזהירות בתוך המושב

ותעברי אותם ב230 בווילי על cbr כשכל חזונך עולץ לפנייך

ואני אהיה שם לתעד הכל במצלמה

ווילית אם את צריכה מישהו לדבר איתו

תשלחי לי הודעה פרטית

ואל תשכחי לצרף תמונה שלך משתזפת בביקיני

או לפרסם כאן תמונות שלך בלי-קיני :lol:

אני מאמין שיוכלו ל"ממן" לך גלריה משלך, ללא הגבלת מקום...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

×
×
  • תוכן חדש...