Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בלאי סביר או לא סביר לצמיגים לרכב ?? על פי חברת הליסנג


prince amir
שימו לב! השרשור הזה בן 4263 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא הוצאתי דיבה .

הכוונה הייתה שלעניינים האלו יש קצין רכב ואחד מתפקידיו הוא להתעסק בנושאים האלו .

אני עם רכבי ליסינג די הרבה שנים ,לעולם לא פנו אליי ישירות מחברת הליסינג בקשר לתקלה או תיקון .

C4 PICASSO 1.6THP

PEUGEOT 206 XS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן,אבל מקס איך בכלל רכב מגיע לכיוון פרונט? הוא לא צריך חתיכת זעזוע\חס וחלילה תאונה בשביל לכוון פרונט?

בכל אופן זה מה שהוסבר לי. הרכב שלי עבר כיוון פרונט אחרי מכה והוסבר לי כך,שבמקרים הנ"ל רק מעבירים רכב כיוון פרונט ולא בהכרח בהחלפת צמיגים.

תן חיוך הכל לדוושה.....8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מכה קטנה מבור / באמפר יכולה להזיז את הכיוון פרונט.

גם אני גר בצופים ויש פה כבישים שנמצאים בשיפוץ,ואין מנוס מלנהוג בכביש משובש,ברמה שיש רק חצץ ולא כביש.

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנם רכבים שיש להם בלאי גבוה בפרונט (למי שמחזיק וולקן) בטח יודע למה הכוונה.

 

ישנם רכבים דוגמאת I20 שזקוקים לכיוון פרונט בממוצע כל 60 אלף למשל.

 

נסיעה על כביש לא איכותי לאורך זמן גם מוציאה את הפרונט מכיוון, הבעיה שאנשים מיד מחפשים משיכה- לא בהכרח חייבת להיות משיכה כדי שפרונט לא יהיה תקין.

 

אכן לרוב לא פונים ללקוח,השאלה באיזה סוג ליסינג מדובר.

 

במקרה של כיוון פרונט לרוב ממלאים דו"ח נזק עם הלקוח,ומחייבים אותו בעלות של הפרונט. כמובן שתלוי בחברה ומהם ההסכמים מול קצין הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב למי שלא שם לב, בתוכנית של יצאת צדיק, הופיע מהנדס הרכב ברנדס והסביר שאין קשר בין שנים ובין הק"מ של הצמיג למצב הצמיג, עובדה, יש לי חבר עם לקסוס עם 57 אלף ק"מ ורק אחרי 5 שנים הוחלפו הצמיגים בגלל שהרכב חנה בחניון מוצל ולא נסע הרבה.

 

למהנדס קוראים דוד נמרי, והוא אמר את מה שהוא אמר כמהנדס רכב ולא כנהג. זה הבדל מאוד משמעותי כשמדובר במרכיב בטיחותי אקטיבי כמו צמיג. אין שום מצב שצמיג רכב פרטי שומר על תכונותיו החיוניות מבחינת אחיזת כביש והתנהגות לאחר יותר מ-80 אלף קילומטרים, וגם זה במקרה הכי טוב. אולי ברכב כבד אפשר קצת יותר. מבחינת שנים - לא יותר מארבע שנים כאורך חיי מדף.

 

כך שבמובן הזה - כן, יש קשר בין נסועה לבין מצב הצמיג.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4263 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...