Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה קניתי סוברו טנדר 4X4.

הרכב במצב מצויין למעט נושא המזגן שצריך שיקום.

עד כה מצאתי כמה צינורות עם ניפלים שבורים/הרוסים שתוקנו (זיו פורת באזור התעשיה ברחובות, מומלץ!!)

מאחר ואני לא דוקטור למיזוג מחפש בעל מקצוע שידע לסיים את הפרוייקט ויתחיל להיות לי נעים באוטו....:wink:

 

המשך יום נעים לכולם,

 

.

.

.

לנשמה מיני 1979 -

קישור

לחוויה טנדר סובארו 4X4

פורסם

אני ממליץ וממליץ מאד . מזגנים לרכב? רק אבל רק עמוס מזגנים באזור תעשיה בני ברק .

אישית לא מוכן שאף איש מקצוע אחר ייגע לי במזגן של הרכב.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

או יצחק וייס שיצא צדיק בחיים הכט ובלי קשר מאוד מומלץ כאן בפורום.

או עמוס מזגנים בבני ברק - הייתי אצלו וסידרתי מזגן בסאאב שלי. לא היה זול בכלל. אבל כמה שנים חלפו והמזגן עובד כמו חדש.

פורסם
לאחרונה קניתי סוברו טנדר 4X4.

הרכב במצב מצויין למעט נושא המזגן שצריך שיקום.

עד כה מצאתי כמה צינורות עם ניפלים שבורים/הרוסים שתוקנו (זיו פורת באזור התעשיה ברחובות, מומלץ!!)

מאחר ואני לא דוקטור למיזוג מחפש בעל מקצוע שידע לסיים את הפרוייקט ויתחיל להיות לי נעים באוטו....:wink:

 

המשך יום נעים לכולם,

 

.

.

.

 

היי שגיא,

אני ממליץ לך לפנות לאלכס, מומחה לחשמל רכב.

הוא נמצא ברחוב משכית בהרצליה.

זה המספר שלו: 09-9555505

אייל מסובארו.

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

החורף הגיע וכבר לא היה לי חם :oops: אז ההטיפול במזגן ירד לעדיפות לא גבוהה במיוחד.

לאחרונה עברתי בין מספר בעלי מקצוע ע"מ לקבל חוות דעת והצעת מחיר לתיקון.

כמו בכל דבר בחיים קשת המחירים וההצעות היתה רחבה וחלק מההצעות היו לא מציאותיות (לפעמים אני אומר לעצמי שבעלי מקצוע חייבים לעבור בבלוקבסטר להחזיר את הסרט שהם חיים בו...:shock:)

חלק מההצעות דיברו על החלפה למדחס של יונדאי/קיה וכמובן שינוי כל התושבות, חלק הציעו לשפץ את הקיים "ולהשאר" עם הגז הישן.

בסופו של יום הוחלף המדחס הישן למדחס זהה עם גז חדש.

בעל מקצוע מומלץ מאוד: עופר קצב 0505285041 (הוא משפץ מדחסים, חוסך עמלת תיווך).

 

שגיא

לנשמה מיני 1979 -

קישור

לחוויה טנדר סובארו 4X4

×
×
  • תוכן חדש...