Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרוסים של פעם - Post a pic


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

בעקבות התעוררות מעניינת של השרשור של ה Banelli שלי אני אנסה משהו שראיתי בפורומים בחול שנקרא: let's see them...

 

אז כל מי שיש לו אקזמפלר מעניין בתחום הקרוסים של פעם, קטנועי עבר וסתם אופנועי נוסטלגיה - מוזמן להעלות תמונה.

מעניין לראות איזה אוצר היה/שרד בארצנו הקטנטונת...

 

אז בואו נראה אותם!

 

אני אתחיל ממה שיש לי (לא הכל - נשאיר קצת גם להמשך :wink: )

 

בנלי קרוס 50 מודל 83' - עבר שיפוץ חלקי:

 

DSC_0311.JPG?gl=IL

 

Suzuki RV 50 - יעבור שיפוץ בעתיד:

DSC_0102.JPG?gl=IL

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז ככה

פאנטיק אינדורו שנת 83

אצלי כ 20 שנה עם הפסקות באמצע.

יד 22 נקנתה ונמכרה על ידי לפחות 4 פעמים שאני זוכר.

השלדה לא יזיק לה צבע גם הכנפיים.

חוץ מזה האופנוע נוסע עם טסט

האופנוע ללא שיפורים ,קרבורטור 19.

מניע כמו שעון איטלקי.

IMG_1886.jpg

IMG_1884.jpg

פורסם

הלוואי והיתי מוצא דרבי אירופה לשיפוץ, היה ברשותי אחד עם צילנדר 80 אגזוז וקרבורטור.

גם פאנטיק ריידר 6 הילוכים קרור מים שנת 86.. בעייתי וגמור..

 

 

fantic raider 50.jpeg

להפגת מתחים: husberg 250f 2014

לי ולילדים: פגארו Q 2800 ארוך. 2000 אוטומט יד2

לי: PX200 88 + side car פיאגו סי 1991 בשיפוץ, Vespa 50 N 1973

לאשה רנו גרנד סניק דיזל.

פורסם

מחזיק במחסן, ומחכה לתורו מלאגוטי קאסטום מודל 86 שעל פי הבנתי אני היחיד בארץ שמחזיק את הדגם הזה, האופנוע זקוק לצילנדר חדש וכן לקראנק (מנוע של מוטומוריני) האופנוע ברשותי מאז שנת 96 ובערך משנת 97 במחסן, שלם וללא חלודה.

(התמונה להמחשה)

img-1250870977.jpg

פורסם
מחזיק במחסן, ומחכה לתורו מלאגוטי קאסטום מודל 86 שעל פי הבנתי אני היחיד בארץ שמחזיק את הדגם הזה, האופנוע זקוק לצילנדר חדש וכן לקראנק (מנוע של מוטומוריני) האופנוע ברשותי מאז שנת 96 ובערך משנת 97 במחסן, שלם וללא חלודה.

(התמונה להמחשה)

 

ואי הוא ממש חמוד ויפה

מזכיר קצת את הפאנטיק צופר.

FanticChopper800Zap_.jpg

פורסם
פרסומת

 

הכרזה הזאת עוד מהימים שהיו לפאנטיק פדאלים, והאינדורו הופיע רק ב 83 בגלל זה במודעה הוא לא מוזכר.

מאיפה הבאת את זה ?

פורסם
מחזיק במחסן, ומחכה לתורו מלאגוטי קאסטום מודל 86 שעל פי הבנתי אני היחיד בארץ שמחזיק את הדגם הזה, האופנוע זקוק לצילנדר חדש וכן לקראנק (מנוע של מוטומוריני) האופנוע ברשותי מאז שנת 96 ובערך משנת 97 במחסן, שלם וללא חלודה.

(התמונה להמחשה)

 

היו 2 חתיכות כאלה, אחד לחבר, 4 הילוכים סופית 60 קמש. אמינות גבוהה.

מדהים!

להפגת מתחים: husberg 250f 2014

לי ולילדים: פגארו Q 2800 ארוך. 2000 אוטומט יד2

לי: PX200 88 + side car פיאגו סי 1991 בשיפוץ, Vespa 50 N 1973

לאשה רנו גרנד סניק דיזל.

פורסם

הבחור עם האופנוע הגרמני , אפשר קצת רקע לדעת על מה מדובר?

הכלי נראה מעניין.

הגרלי נראת ממש מעולה חבל שאתה מוכר.

הוספתי עוד אחד מהצעצועים שלי.

אפשר לומר שהאהבה השניה שלי אחרי הפאנטיק היתה ה TS 250

לא זאת ספציפית אבל גם ההיא היתה שחורה.

את זאת קניתי לא מזמן מדובר באופנוע שעשה כ 30 אלף בערך.

עמד כמעט 20 שנה הועלה לכביש ואז הגיע אליי.

אני מחכה למזג האויר שיתחלף ואז אכנס איתו לשטח.

IMG_1892.jpg

IMG_1894.jpg

פורסם

הכלים 50cc שלי:

סוזוקי TSX

סוזוקי TSW

סוזוקי RV

סוזוקי FM

פיאג'ו SI

פיאג'ו צ'או

דיאלים ליברטי

ICM

0506091611.jpg

397369_2406869531198_1234951170_1953495_906510254_n.jpg

1031090956.jpg

Photo0413.jpg

DSC00366.jpg

0512091043.jpg

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם
הבחור עם האופנוע הגרמני , אפשר קצת רקע לדעת על מה מדובר?

הכלי נראה מעניין.

הגרלי נראת ממש מעולה חבל שאתה מוכר.

הוספתי עוד אחד מהצעצועים שלי.

אפשר לומר שהאהבה השניה שלי אחרי הפאנטיק היתה ה TS 250

לא זאת ספציפית אבל גם ההיא היתה שחורה.

את זאת קניתי לא מזמן מדובר באופנוע שעשה כ 30 אלף בערך.

עמד כמעט 20 שנה הועלה לכביש ואז הגיע אליי.

אני מחכה למזג האויר שיתחלף ואז אכנס איתו לשטח.

 

ככל הנראה הגיעו במשלוח הזה 7-10 כלים לארץ,ממה שהבנתי הביא אותם מישהו שמכר כלי-עבודה ונתקל במקרה בחברה בתערוכה בגרמניה,

KREIDLER כשלעצמה היא חברה מפוארת ששלטה במרוצי הגרנד-פרי 50 סמ"ק, יש מועדוני מעריצים גדולים בהולנד וכמובן בגרמניה,

YOUTUBE מלא בסרטים,הנה דוגמא של מדידת הספק לדגם כמו שלי שנקרא FLORETT TM

http://www.youtube.com/watch?v=UEz3k6l01-o&feature=related

יש שוק חלקים עצום וגם לא מעט שיפורים שמביאים את ההספק גם ל12 ו-14 כ"ס !!

האופנוע כבר הניע ונסע, וכרגע הוא אצל חבר טוב בהשגחה מחכה לתורו.


×
×
  • תוכן חדש...