Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הזמנה לפגש הכנה ורישום למירוץ לקראת אירוע הדראג החוקי הראשון בישראל


kobyiso
שימו לב! השרשור הזה בן 4282 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ולכן אני גורס שלא צריך להאשים בשחיתות עד שיש הוכחות.

אם יש מידע על שחיתות - המשטרה היא הכתובת.

אם יש מנהל לא תקין - המבקר או בית המשפט הם הכתובת.

גם התקשורת זו כתובת לגיטימית לביקורת.

ואפילו פורום זה...

לא ככה ספי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כשאנשים מתעלמים משחיתות - שלא יבכו אחר כך כשהם נפגעים ממנה.

איך הולך השיר: "הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם מה שבא בקלות באותה הקלות יעלם האזרח הקטן נאלץ לשלם בגדול ..."

- משיח לא בא... אבל אני אופטימי.

ערב טוב לכולנו

 

 

 

מצטער אלון. מעבר לעובדה שאני לא בטוח שיש שחיתות בעניין, כרגע המצב הגרוע ביותר הוא המצב שהיה עד היום, שכולם רבים ואין ספורט מוטורי.

 

בדרך בא אנו מתקדמים המצב הגרוע ביותר יהיה חזרה למצב של היום שבוא נמתין בבית להתחלה של ספורט מוטורי חוקי שלא תבוא

 

כל צעד קדימה הוא הפתעהמבורכת בעניי.

 

בינתיים דרך אגב. מלחמות היהודים וחברי הראלי הובילו לקיום חוק שכמעט ואיינו מאפשר ספורט מוטורי עממי. מי שמדבר על צאן לטבח הוא לא פחות מאחד הבוקרים האחראיים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איש באמונתו יחיה...

בינתיים מי שחוגג על הבלאגן עושה זאת בזכות התמימות של אנשים כמוך.

על הדרך, אנשים כמוני משלמים בשמם הטוב.

מחיר פעוט בשביל להסתכל לעצמי בראי בעיניים כל בוקר.

אני אומנם ספרינטר בכל הקשור לספורט מוטורי,

אבל בכל הקשור לאופי - אני משתדל להיות רץ מרתון.

הזמן ידבר ידידי.... הזמן ידבר.

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון ו SENDA. זה נראה כאילו שלושתינו (או שצריך לכתוב שלושנינו או שלושונתנינו?!?) נמצאים מאותו צד של המתרס, ורוצים כבר לראות התחלה.

אני לא מנסה להאשים אף אחד בסירבול של החוק. לדעתי מסורת הכסת"ח היא שסירבלה את החוק כל-כך הרבה זמן. דרך-אגב, גם באנדורו, בתקופת יושב-ראשותי, הואשמנו בשחיתות. הכי קל זה להאשים, אבל כמו לכל פשע קלאסי (ואני לא מדבר על פסיכופטים) חייב להיות מניע. ומאחר וספרי החשבונות היו פתוחים לכל, והשיפוט היה ללא רחמים מול ראשון המתחרים ועד לאחרון (כולל פסילות שקיבלו רוכבים שנחשבו ל"אושיות האנדורו בארץ"), לא נותרו תמורות לחליפין מתחת לשולחן - שחיתויות.

אם עמותת הדראג תתנהל בספרים פתוחים (חובה על פי חוק העמותות), והשיפוט יהיה חד ושווה לכולם, מגדול עד קטן, ממהיר עד איטי, מעשיר עד עני - הכל יהיה בסדר.ו

תדעו שתמיד יהיו כאלו שיצעקו, ויקטרו, ויאיימו, וילכלכו, אבל בסוף השנה אף אחד מהם לא נוקף זרת במאמץ להיבחר לוועד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים יקרים

אני קורא את השרשור הזה והמום ממנו , אני בכלל לא נכנס לעניין אם יש פה שחיתות או לא.

אבל יש פה תגובות שנותנות לגיטמציה לשחיתות אם קיימת בשם התחרויות .

האם תחרויות זו מטרה כל כך נעלה שכל האמצעים כשרים למענה ?

כולנו מקטרים יום יום על דברים שקורים במדינה, יוצאים להפגין ברחובות נגד שחיתות שלטונית .

ושזה קורה בחצר הפרטית שלנו אתם נותנים לזה יד בשם התחרויות ?

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שום דבר לא כשר בטח לא שחיתות.

הכתובת לשחיתות היא אחת הגשת תלונה למשטרת ישראל.

ואף אחד לא חסין מפניה לא ראש הממשלה ולא הנשיא !!

 

לכן יש לעשות הפרדה בינה לבין ביצוע התחרויות עצמן.

והאחד לא צריך לבוא על חשבון השני.

 

ולא בהכרח מה שאחד חושב שזו שחיתות הוא אכן שחיתות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולם פה כותבים שעלות הפקת המירוץ הראשון גבוהה מאוד ולכן העלות למשתתף גבוהה, זה בהחלט הגיוני במקרה של הקמת מסלול ראשון וכיסוי הוצאות.

 

השאלה היא- איזה הוצאות גבוהות יש על המירוץ המדובר?

 

אחרי הכל למיטב הבנתי לא מדובר במסלול שנסלל אלא במנחת קיים, אין גם הוצאות על קהל כי המירוץ יערך ללא קהל.

 

אשמח לקבל מידע, אולי זה קצת ישפוך אור על העלות המאוד גבוהה למשתתף (והתירוץ של ״יקר לבנות מכונית מירוץ״ זה סתם תירוץ לייקר את עלות ההשתתפות).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלות הראשונית גבוהה בגלל כמה דברים:

 

רשיון מרוצים, שזה חד פעמי שזה בין 900 ש"ח ל 1100 ש"ח תלוי באיזה מרוצים אתה משתתף, זה אומר שבתחרות הבא אתה לא צריך לעשות קורס בשביל כל מרוץ.

 

ציוד, שוב זה חד פעמי כגון סרבל, קסדה, כפפות, בקיצור ציוד בטיחותי.

 

ועלות הישתתפות, שזה כנראה ביטוח שמשלמים על המקום, צריך בתחרות כזאת אמבולנס, מכבי אש, יש הוצעות ראשוניות.

 

אבל כמו שרשמתי קודם תחרות ראשונה עולה יותר, כל מי שנרשם יודע את המחירים ובחר לשלם את הסכום שביקשו.

 

אני מכיר כמה חברה שנותנים לראשונים להגלח ראשונים, ובמרוץ הבא יהיה כמות גדולה יותר של אנשים זה בטוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד משהו חשוב שאנשים כאן לא לוקחים בחשבון.

 

בתחרויות העתידיות שיהיו, אז יהיו ספונסרים כגון בעלי סדנאות, וכוו....

 

 

מחזיק אצבעות לכולם מקווה שהכל ילך כמו שצריך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שורה תחתונה - אחריי שכולם קיללו את דני לוי ואמרו שבגללו לא יהיה ספורט מוטורי - עובדה.

יש ספורט מוטורי חוקי. אפילו שעיוותו את מה שהוא התכוון בהתחלה - אז הרבה חייבים לו היום התנצלות.

הדברים נעשים למרות הבירוקרטיה של הרשות והפועלים בשמה - ולא בזכותה!

זה האבסורד הגדול.

אבל כולנו מסכימים, נראה לי, על שני דברים:

1. אף אחד כבר לא יעצור את הספורט המוטורי בארץ

2. אם יש שחיתות או מנהל לא תקין או גזירת קופונים על גב הספורטאים - צריך למגר את זה.

אני מסתפק בשני הדברים הללו.

ויום טוב לכולם. תנהגו בזהירות. הכביש הוא לא מסלול מירוצים.

8)

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולם פה כותבים שעלות הפקת המירוץ הראשון גבוהה מאוד ולכן העלות למשתתף גבוהה, זה בהחלט הגיוני במקרה של הקמת מסלול ראשון וכיסוי הוצאות.

 

השאלה היא- איזה הוצאות גבוהות יש על המירוץ המדובר?

 

אחרי הכל למיטב הבנתי לא מדובר במסלול שנסלל אלא במנחת קיים, אין גם הוצאות על קהל כי המירוץ יערך ללא קהל.

 

אשמח לקבל מידע, אולי זה קצת ישפוך אור על העלות המאוד גבוהה למשתתף (והתירוץ של ״יקר לבנות מכונית מירוץ״ זה סתם תירוץ לייקר את עלות ההשתתפות).

 

 

הוצאות גבוהות משמעותן :

 

קניית ציוד מדידה מקצועי

השכרה של מנחת שדה תימן

כיבוי אש

מגן דוד אדום

שוטרים בשכר

מאבטחים

רכישה/השכרה של ציוד לוגיסטי למסלול (הפרדות בין נתיבים סככות פיטס וכו' )

עלויות ביטוח

 

עכשיו תעשו הבדלה קטנה

עלות ההשתתפות במרוץ הינה 500 שקל

שאר העלויות הינן עלויות ביטוח (צד ג' ותאונות אישיות + ביטוח לאנשי צוות )

 

עכשיו תחשבו 500 שקלים לנהג כפול 32 נהגים יוצא כמה ? 16,000

נראה לכם שלהוציא לאור מרוץ כזה עולה 16 אלף שקל ?

אני לא אומר שכולם פה מתנדבים ואף אחד לא מרוויח , אבל בטוח שלא מרוויחים על הגב של הנהגים/ ספורטאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים ואני לא מנסה להאשים אף אחד. גם שאמרתי שהחוק בינתיים הקשה על ספורט עממי - אני מקבל את הכל בתור הצעדים הרעים ההכרחיים לקידום ספורט כלשהוא מתוך תקווה לנורמליזציה בעתיד ולא מנסה להאשים אף אחד (מקווה שלא פגעתי).

 

אייני מקבל שחיתות כדבר תקין ואני גם לא חושב שראוי לומר על מישהו שהוא מושחט אם אין לך הוכחות שיעמדו בבית משפט!.

 

כרגע אני רואה תנועה קדימה, על ידי אנשים מהענף ומברך על כך בכל פה.

 

בכל ספורט ההתחלה היא החלק הקשה יותר, העלויות גבוהות ומספר המשתתפים קטן.

 

אם בעתיד המחירים ישארו גבוהים, אם יראו סמני שחיתות וגזילה, אין לי שום בעיה להניח את נעלי הנהיגה שלי בצד ולחזור לעמדת הצופה.

 

כל עוד נראה שיש התחלה מבטיחה - אני רוצה לעודד ולקדם ככל האפשר!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוצאות גבוהות משמעותן :

 

קניית ציוד מדידה מקצועי

השכרה של מנחת שדה תימן

כיבוי אש

מגן דוד אדום

שוטרים בשכר

מאבטחים

רכישה/השכרה של ציוד לוגיסטי למסלול (הפרדות בין נתיבים סככות פיטס וכו' )

עלויות ביטוח

 

עכשיו תעשו הבדלה קטנה

עלות ההשתתפות במרוץ הינה 500 שקל

שאר העלויות הינן עלויות ביטוח (צד ג' ותאונות אישיות + ביטוח לאנשי צוות )

 

עכשיו תחשבו 500 שקלים לנהג כפול 32 נהגים יוצא כמה ? 16,000

נראה לכם שלהוציא לאור מרוץ כזה עולה 16 אלף שקל ?

אני לא אומר שכולם פה מתנדבים ואף אחד לא מרוויח , אבל בטוח שלא מרוויחים על הגב של הנהגים/ ספורטאים

 

ועוד - מרשלים, מנהלי אירוע, נסיעות הלוך וחזור למטרות אירגון (והיו מספר רב של נסיעות לשדה תימן + הרבה נסיעות אחרות), פגישות עם אנשים ברשות הספורט המוטורי, רשות התעופה, משטרה.

 

וכמובן הזמן של המארגן שכולל כתיבה והגשה של התקנון (אנחנו בתור הדריפטרים לא שילמנו על זה שקל), השקעה של זמן וכו.

 

להערכתי, אין ממש דרך לצאת מהאירוע הזה בעלויות של חמש ספרות אלה שש ספרות לפחות.

 

ההכנסות שאני רואה בינתיים הן 24000 מ 32 משתתפי דראג ועוד 16 משתתפי הדריפט. לא מכסה רבע מהעלויות, לטענת המארגן, לא מכסה שמינית...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחיי שהשרשור לקוח מתוך מועצת שבט של הישרדות...,

 

כל שנותר לומר - מודה ועוזב ירוחם.

איך חשבתי בכלל להעלות טענות נגד הרשות, יובל מלמד ואחרים, שהביאו את הספורט המוטורי לפתחנו...,

 

בעניין אחר,

senad (שאשמח לדעת מי עומד מאחורי הכינוי) כתב: "בינתיים דרך אגב. מלחמות היהודים וחברי הראלי הובילו לקיום חוק שכמעט ואיינו מאפשר ספורט מוטורי עממי. מי שמדבר על צאן לטבח הוא לא פחות מאחד הבוקרים האחראיים..."

 

אני חושב שהגיע הזמן (פעם נוספת) להפריך אחת ולתמיד את הקונספציה השבויה שחלקכם חיים בה, ואת חלקכם האכילו בה

מכיוון שזה התיישב טוב עם האינטרסים השונים של אנשים שונים.

החוק הוא לא רע. החוק מצוין. הוא מאפשר קיום מרוצים כדין - מה שנמנע מאיתנו תקופה ארוכה.

איפה הבעיה - בתקנות!

במקום לקבוע - באמצעות התקנות - כי החוק ייושם על פי כללי הפדרציה הבינלאומית, FIA ו- FIM, הלכו והכינו שרשרת של תקנות

והנחיות שהרגו את הספורט; תקנות שכלל לא נדרשות; תקנות שנועדו לכסת"ח; תקנות שנבעו מחוסר ידע! (שעם כל הכבוד, אינו נחלתו הבלעדית של היועץ מלמד).

 

אם יש לכם טענות כלשהן בעניין זה, הכתובת היא יד חרוצים בתל אביב.

 

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההכנסות שאני רואה בינתיים הן 24000 מ 32 משתתפי דראג ועוד 16 משתתפי הדריפט. לא מכסה רבע מהעלויות, לטענת המארגן, לא מכסה שמינית...

 

נער הייתי וגם זקנתי

 

מה איכפת לי האם המארגן מרוויח ( מקווה בשבילו ) או מפסיד ( מקווה בשבילו שלא )

אותי מעניין כמשתמש כמה זה עולה לי והאם זה כדאי לי.

 

ואני מקווה בשביל המארגן שהוא ירוויח אם לא עכשיו אז באירועים הבאים כי אחרת הוא לא יקיים את האירוע הבא .

 

ומה שאומר המארגן , אז אמר , הוא רשאי לאמר ככל העולה על רוחו.

 

מעטים הפילנטרופים בעולם ורובינו פועלים כדי להרוויח. לגיטימי בהחלט. וכמובן שהוא יכול להפסיד באירוע ראשון שני או שלישי מתוך תקווה להרוויח אח"כ .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4282 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...