Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הזמנה לפגש הכנה ורישום למירוץ לקראת אירוע הדראג החוקי הראשון בישראל


kobyiso
שימו לב! השרשור הזה בן 4282 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

חבר'ה, במקום לשבת מהצד ולקטר, תנו לליגה לצאת לדרך. כולנו בסה"כ די צעירים, ויהיו לנו עוד המון שנים לשפר את המצב, רק שצריך את הלידה - וזו ממש על הפתח.

כל עמותה תבחר לה את המפיק שלה, וכל יו"ר עמותה וועד עמותה יועמד לבחירות פעם בשנה, ובסה"כ מי שרוצה להיות מעורב יהיה מעורב.

אם לא מתאים למישהו שמיקי יוחאי מפיק (ואני אישית לא מכיר אותו) - הוא יוכל להיות חבר עמותה, להצביע לוועד ולהביא לשינוי.

תוסיפו לזה שככל שיהיו למפיק יותר ספונסרים - תהיה לו יותר הכנסה - וזה ירגיע את כולם לגבי קרבות ספארקו - OMP.

ולגבי הרווח של המפיק - אני מכיר מעט מאוד אנשים שמוכנים לעבוד בשביל שיגידו שהם אחלה. בסה"כ כולנו רוצים להביא פרנסה הביתה, ועלויות ההקמה של כזה מירוץ הן אסטרונומיות.

יחד עם זה, אם מישהו רוצה להפיק מירוצים, יוכל להגיש הצעה בשנה הבאה לעמותת הדראג, ואולי יוכל להיות המפיק בכבודו ובעצמו...

 

ודרך-אגב, זה לא הספורט המוטורי הראשון בארץ. האנדורו (אופנועי שטח) מקיים ליגה כבר 8-10 שנים ברציפות, ללא תקלות, כמעט ללא מלחמות פנימיות, ללא האשמות, ללא קרבות בין ספונסרים וכל זה בענף בו יש למעלה מ 200 מתחרים רשומים וכ 100 מתחרים בכל מירוץ.

 

אני רק יגיד שאני אישית מכיר לפחות 5 אנשים שכן היו מתחרים אבל בגלל הסכום שצריך לשלם על הכל כלל הציוד מרחיק אותם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. מי שמחזיק רכב יעודי למירוצי דראג ואין לו חליפת נומקס - לא ברור לי בעליל.

ב. עלות ההקמה של רכב לדראג, או אפילו רכב עם רישוי רגיל שיכול להתחרות על המסלול, היא כל כך גבוהה, שעלות השתתפות במירוץ היא אפסית לעומתה.

ג. אך יחד עם זאת, אנחנו מחזיקים באותה הדעה: תנו לעונה הראשונה לצאת לדרך. מספר המשתתפים יגדל, החשיפה לקהל תגדל, מספר הספונסורים יגדל ואיתם יעלו סכומי עלויות הפירסום, מספר הרכבים הממומנים שלא על-ידי בעליהם יגדל, מספר הקבוצות המשתתפות יגדל, ולבסוף אולי המחיר למתחרה הבודד ירד.

 

ספורט מוטורי הוא יקר נקודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יושב מהצד כבר תקופה ארוכה, וכל פעם אני רוצה להגיב על הלכלוכים שלכם ואני עוצר את עצמי.

 

סוף סוף יש ספורט מוטורי בארץ, וחלקכם פשוט או מנסה לעצור את הכל או שפשוט אומר לא צריך ספורט מוטורי, תמיד התחרות הראשונה עולה יותר, אני בטוח שאתם יודעים שמי שראשון חוטף את הפצצה הראשונה.

 

אני בטוח שכל החברה הראשונים יודעים את העלות הראשונית, ומנסה לחשוב שאחרי התחרות הראשונה יהיה גם תחרות שניה.

 

יש לי הרבה חברים שישתתפו בתחרות הראשונה (דראג) ויודעים את העלות הראשונית.

 

אין מה לעשות תמיד בשביל שיקרה משהו צריך להקריב משהו, כרגע זה כסף, וכל מי שמשתתף באירוע הראשון מודע לעלויות.

 

בבקשה ממכם:

 

תנו לנו או בכלל לספורט המוטורי לצאת כבר החוצה, כל הדיבורים על הקומבינות לא עוזר, בישראל יש הרבה קומבינות אף אחד לא היה רוצה שנבדוק לו את הציציות.

 

אני בטוח שחלקכם לא ילדים ואנשים מבוגרים ובוגרים, יש דברים לפעמים שצריך לשמור בפנים.

 

נ.ב

 

קחו רגע מחשבה תחשבו על הכל.

 

שיהיה לכולם אחלה שבוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התרשמתי מהתגובות של חלק ומהשתיקה של אחרים.

 

מגוחך.

 

הרשות עושה מה שהיא רוצה. אין דין ואין דיין.

הוראות החוק הן בבחינת המלצות גרידא.

יד רוחצת יד וזוהמה אחת גדולה.

 

ואתם?

"תנו לשנה הראשונה לצאת לדרך"...,

"את הזוהמה תנקו אחרי"...,

ועוד משפטים הזויים.

 

במדינה שהחאפר שולט בה,

שה"צ'ירקעס" וה- "מונקי-ביזנס" הם כללי אצבע,

שהזמני הוא המשתנה הקבוע ביותר..,

שהציבור אוהב לבכות בדיעבד כמה קשה לו והמדינה מושחתת...

 

פתאום אין בעיה. זה בסדר. לא אותי דופקים עכשיו. אני לא באמת מפסיד כאן (אתם באמת חושבים כך?)

פתאום כל הצדקנים שכותבים בפורום חדשות לבקרים נאלמו דום.

 

וואלה, תהיו בריאים.

אני בטח לא מתכוון להיות דון-קישוט.

 

 

שבוע טוב לכולם,

ושלא יעבדו עליכם...

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת, מלחמות היהודים כבר עברו כל גבול!

 

מה קרה לכם? סוף סוף מישהו מקדם דברים אז יש תלונות? יש אירועים ואנשים מתלוננים על ה"קומבינטור" שאירגן אותם??

 

הרי שנים שלא מצליח לקום ספורט מוטורי חוקי, החוק ספורט מוטורי בינתיים גרם רק חורבן והעלים את הספורט העממי שהיה - ליגת ה MDC, אלוף הדריפט של אלטרנטיבי וכן הלאה.

 

אני מעדיף קומבינטור שיארגן מאשר שלושה צדיקים שיריבו בנייהם עד זוב דם!

 

אני מאושר למחשבה שביחד עם אליפות הדראג, תהיה גם תחרות הדריפט החוקית הראשונה בארץ!!!

 

תודה למיקי יוחאי ותודה ליובל מלמד שהביאו לנו מירוצים חוקיים עוד לפני שנשרו לנו כל השערות בראש.

 

מקווה שמפה רק נצליח ונשפר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוקדש לחבריי הדריפטרים ,

http://m.youtube.com/watch?v=kGbvPD1ty78 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניר לביא.

אני לא מכיר אותך עדיין, ולא מכיר את פועליך, אבל משהו אני יכול לתרום לך מהידע שלי. תרצה - תפנים.

כשנבחרנו לוועד של עמותת האנדורו הצלחנו תוך שנתיים להכפיל כמעט את מספר המשתתפים במירוץ מ 65-70 ל110-120 . הבאנו טלביזיה ששידרה את המירוצים, הבאנו ספונסרים רבים מהתחום (יבואני אופנועים וחנויות ציוד) ואפילו שאינם מהתחום (R6 - משקה אנרגיה ו"רולטיים"), שינינו את שיטת תימחור הפירסום, חייבנו את המתחרים בביטוח ניזקי גוף הכולל גם ספורט מוטורי (אלון צעקות) והקשחנו את השיפוט. אחרי הגיע שי לוי לתפקיד היו"ר, ויחד עם הוועד שכיהן הם הוסיפו מערכת מדידת זמנים בתקן אירופאי (ג'וני ורז הימן), הפכו את המירוצים לשיטת כרטיסי זמנים, שיפצו תקנון, שיפרו את מערכת הבקרה על הפקת הארועים, והפקת לקחים אחרי כל ארוע ועוד המון המון פעולות שאני לא זוכר לפרט.

בשורה התחתונה, המירוצים הפכו משנה לשנה יותר מיקצועיים, יותר ססגוניים ויותר ציבעוניים.

וגם לנו, בכל אותה התקופה, היו כמה חוכמולוגים שעמדו מהצד וצעקו "מושחתים", וכמו שכולנו יודעים, אלה הם אלו שעושים הכי הרבה רעש.

רוצה לעשות בדרך שלך? תהיה חבר עמותה, תבחר לוועד ותשפיע. עד אז, תשתדל לא להפריע.

 

וחוץ מזה, מה אתה רוצה? כללים לרישיון נהיגה? כללים להשתתפות בארוע? כללים לקבלת מספר אפור?

אני בטוח שאם תשאל מה הכללים - תקבל את קובץ הכללים.

חוץ מזה, זו מערכת בהתהוות, ולכן אין שום בעיה עם זה שקובץ הכללים אינו מושלם.

גם אנחנו כשנולדנו, היינו קטנים - אלא שחלקנו נשאר כזה וחלק מנסה להתפתח.

אז תשתדל לא להפריע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספי,

 

אני מקבל בברכה כל ידע רלוונטי וענייני.

תודה.

 

אני חושב שפתחת את עיניי ועכשיו אני רואה את האור.

 

המשך הדיון מיותר...,

כמו שאמרתי, תעשו מה שטוב לכם, כמה שטוב לכם, עם מי שטוב לכם.

 

 

ניר לביא,

חבר ועד המועדון המוטורי הישראלי 2010

יועץ משפטי להתאחדות נהגי המרוצים בישראל - IRDA.

משתתף פעיל באירועי ראלי ספרינט וראלי החל משנת 1999 (או לפני. מישהו זוכר מתי היה ראלי ערד...?).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת, מלחמות היהודים כבר עברו כל גבול!

 

מה קרה לכם? סוף סוף מישהו מקדם דברים אז יש תלונות? יש אירועים ואנשים מתלוננים על ה"קומבינטור" שאירגן אותם??

 

הרי שנים שלא מצליח לקום ספורט מוטורי חוקי, החוק ספורט מוטורי בינתיים גרם רק חורבן והעלים את הספורט העממי שהיה - ליגת ה MDC, אלוף הדריפט של אלטרנטיבי וכן הלאה.

 

אני מעדיף קומבינטור שיארגן מאשר שלושה צדיקים שיריבו בנייהם עד זוב דם!

 

אני מאושר למחשבה שביחד עם אליפות הדראג, תהיה גם תחרות הדריפט החוקית הראשונה בארץ!!!

 

תודה למיקי יוחאי ותודה ליובל מלמד שהביאו לנו מירוצים חוקיים עוד לפני שנשרו לנו כל השערות בראש.

 

מקווה שמפה רק נצליח ונשפר...

 

 

כצאן לטבח...

איזה יופי משננים את המנטרות...

:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאנשים מתעלמים משחיתות - שלא יבכו אחר כך כשהם נפגעים ממנה.

איך הולך השיר: "הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם מה שבא בקלות באותה הקלות יעלם האזרח הקטן נאלץ לשלם בגדול ..."

- משיח לא בא... אבל אני אופטימי.

ערב טוב לכולנו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון

אתה יודע אני מהצד

 

בהנחה שיש לכלוך

 

מקודם היה לכלוך ולא היו מירוצים

עכשיו יש לכלוך אבל גם יש מירוצים

 

מה עדיף? השאלה היא רטורית .

 

תנו לעסק להתגלגל ואח"כ תנקו את האורוות ככל שיש מה לנקות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון

אתה יודע אני מהצד

 

בהנחה שיש לכלוך

 

מקודם היה לכלוך ולא היו מירוצים

עכשיו יש לכלוך אבל גם יש מירוצים

 

מה עדיף? השאלה היא רטורית .

 

תנו לעסק להתגלגל ואח"כ תנקו את האורוות ככל שיש מה לנקות.

אני בהחלט מסכים.

רק שאנחנו חיים במדינת חוק.... יש עניין משפטי שנקרא השתק...

לפעמים, מה שלא מטופל בזמן לא יוכל להיות מטופל אח"כ.

כנ"ל לגבי החלטות מנהליות...

לכן, אם יש שחיתות, ראוי לטפל בה בזמן שאפשר.

אני בהחלט מסכים שכרגע ממה שניתן

להתעלם - צריך להתעלם. כך נוהג מועדון הספרינט בהובלתי.

שותק ככל שניתן ומתעד.

לילה טוב,

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שחיתות מהי?!?

 

חבר'ה, כדי לסבר את האוזן, שחיתות אומרת שיוסי ניסן מקבל כסף ממישהו (מלבד השכורת מהמדינה) על מנת לקדם את האינטרס שלו על פני האינטרס של מישהו אחר.

אם מישהו חושב שזה הנושא - זה חמור מאוד ודורש טיפול.

אם בחוקים כתוב שרק פירמה אחת של ציוד היא תיקנית (בניגוד למה שקורה בעולם), ולפירמה זו יש יבואן בלעדי - שחיתות.

אם אנשים חושבים שמחיר ההשתתפות גבוה לטעמם ללא סיבה מוצדקת - זה לא נחשב.

אם מישהו חושב שמפיק המירוץ מעדיף ספונסור אחד על פני ספונסור אחר - זכותו המלאה והלגיטימית של המפיק.

וכו' וכו'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4282 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...