Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קשה לי עם החניות.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שעזר לי המון בחנייה במקביל בהתחלה היה להזדקף באוטו כך שממראות הצד אני יכול לראות את הגלגל האחורי, נותן אינדיקציה מצויינת למרחק בו אתה נמצא מהמדרכה ותוך כמה פעמים תלמד לחנות בקלות.

זה בסדר, יש גם כאלו שמסורים לקורולות שלהם כאילו היו בנות משפחה ולא חתיכות מתכת ופלסטיק כמו מיקסר למשל. הענין הוא שבאלפא משום מה זה גם נראה הגיוני.
:wink:
  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא לא לא!!! בלי מראה פנורמית! זה מאוד לא בטיחותי ומסוכן וחיפוש הכי קצר יעלה לך שנים של דיונים והסברים לשאלה למה לא מראה פנורמית.

 

לפותח הנושא, עברת טסט לפני איזה חודש? אתה לא נוסע עם מלווה שיכוון אותך ויעזור לך? בשביל זה יש מלווה.

 

חח כן יש לי מלווה אבל הבעיה זה שעם אבא שלי אני בקושי נוהג ואמא שלי מעצבנת אותי כל פעם אז אני כבר נותן לה לחנות..

פורסם

 

מתנצל, לרגע נבהלתי מזה שייתפתח פה דיון של 18 עמודים על מראות פנורמיות.

 

מה שעזר לי המון בחנייה במקביל בהתחלה היה להזדקף באוטו כך שממראות הצד אני יכול לראות את הגלגל האחורי, נותן אינדיקציה מצויינת למרחק בו אתה נמצא מהמדרכה ותוך כמה פעמים תלמד לחנות בקלות.

 

או ללחוץ על הכפתור והמראה יורדת למטה :D

 

חח כן יש לי מלווה אבל הבעיה זה שעם אבא שלי אני בקושי נוהג ואמא שלי מעצבנת אותי כל פעם אז אני כבר נותן לה לחנות..

 

אז זה בדיוק הקטע אחי. בשביל זה היא המלווה שלך תן לה ללמד אותך.

אם היא אישה שיכולה ללמד איך לחנות אז נפלת על אחלה אמא ;) לדעתי אתה לא צריך מראות נוספות, פשוט תתאמן. תכנס ברוורס לחניות בניצב זה ילמד אותך המון. תכוון את מראות הצד למטה עד הסוף ותראה יוצר טוב את המדרכה.

פורסם
מתנצל, לרגע נבהלתי מזה שייתפתח פה דיון של 18 עמודים על מראות פנורמיות.

 

 

 

או ללחוץ על הכפתור והמראה יורדת למטה :D

 

 

 

אז זה בדיוק הקטע אחי. בשביל זה היא המלווה שלך תן לה ללמד אותך.

אם היא אישה שיכולה ללמד איך לחנות אז נפלת על אחלה אמא ;) לדעתי אתה לא צריך מראות נוספות, פשוט תתאמן. תכנס ברוורס לחניות בניצב זה ילמד אותך המון. תכוון את מראות הצד למטה עד הסוף ותראה יוצר טוב את המדרכה.

 

נשמע כמו רעיון טוב הקטע של לכוון את המראות למטה חח אני ינסה אתזה,תודה לכולם :)

פורסם

תרגול. תרגול. תרגול. תרגול. תרגול. תרגול.

המורה נתן לך כלי לביצוע החנייה, נכון? צורה ספציפית לכניסה לחנייה. תרגל אותו כלשונו, עד שיהפוך לטבע שני.

סע לחניון או לקניון או למקום שיש בו הרבה מקומות ריקים. אתר לך חנייה טובה, עם המון מקום ליד, מקדימה ומאחורה לפחות לעוד רכב אחד. תשתמש בעמודים או משהו בתור מרקר של "איפה הרכב השני עומד" (אין באמת רכב, כן? רק לתרגול), ותחנה. צא ותחנה שוב. תרגול הדרך.

 

אם יצא לך להגיע לחיפה, או אם תרצה לעשות יום טיול בחיפה, דבר איתי בפרטי. אני מכיר חניון או שניים שטוב לתרגל בהם את זה, ויותר מאשמח להעביר אתך בכיף הסברים, תרגול ודאחקות.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
המראות האלו זה דבר ממש לא גברי לדעתי.

לפעמים אני רואה אוטו ספורט \ פוזה כלשהו מושקע למשעי, אבל עם מראות תותבות כאלה. פשוט מוריד מכל העוקץ של העסק.

 

תהיה גבר, תשפיל את עצמך, תלמד לחנות כמו שצריך :)

 

ממש לא גברי ? מה לא גברי בזה לעזאזל .... מה אמור להיות גברי במראות בכלל, עברנו את גיל 17 ... תתקדמו...

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המראות הפנורמיות החיצוניות יכולות לעזור לך אבל אתה תהיה תלוי בהן ותתקשה לחנות רכבים שאין להם את זה. פשוט תתנסה בזה עד שתרגיש בטוח בעצמך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
המראות הפנורמיות החיצוניות יכולות לעזור לך אבל אתה תהיה תלוי בהן ותתקשה לחנות רכבים שאין להם את זה. פשוט תתנסה בזה עד שתרגיש בטוח בעצמך.

 

אני למשל כבר לא כזה נזקק להם , למדתי את השיטות כבר מימים ימימה, אבל ... היות שאני לא היחידי שנוהג על הרכב, עדיף שיהיו , כמו כן .. בעת כניסה לחנייה צפופה (קדמי אחורי) , המראה הימנית עוזרת פלאים, אחרי הכל , המטרה היא חניה טובה ולא שפשוף טמבונים עם השכנים :lol:

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

איבו אם תרצה אני מהאיזור.

לאחר שעות העבודה אשמח ללכת איתך לחניון ליד הפארק (מול דומינוס) ולהתאמן איזה שעה.

צור קשר.

פורסם

כמה טיפים:

 

- כמעט תמיד חונים ברוורס. זה לאין ערוך יותר קל כמעט בכל מצב.

- המקרים היחידים שבהם יש (אולי) טעם בחניה קדמית הן (1) חניות ניצבות במגרשים עם המון מרחב ו-(2) חניות מקבילות עם מרווח של כמה מכוניות. אפשר לחנות בחניה קדמית גם בחניות מקבילות קצת יותר צפופות, אבל במקרה כזה כדאי לעלות עם גלגל אחד על המדרכה ואז לסובב את ההגה כדי שהוא יירד בחזרה אל הכביש. בגדול, לא הכי בריא לאוטו ודי מיותר. אם יש ספק, חונים ברוורס.

- בחניות ניצבות קדמיות כדאי להמשיך לנסוע עוד קצת לפני ששוברים את ההגה.

- הטיפ החשוב ביותר: בנסיעה ברוורס מאוד מומלץ לסובב את כל הגוף לאחור (ובמיוחד את הפנים!), כך שיד שמאל שולטת בהגה ויד ימין נתמכת במשענת המושב של הנוסע. לאן שאתה מסובב את ההגה, לשם החלק האחורי של המכונית מסתובב. פשוט וקל. במקומות צפופים (כמו רחובות צרים, או חניה בין עמודים) חשוב לסובב מדי פעם את המבט גם קדימה (תוך כדי הנסיעה ברוורס), כי כשמסובבים את ההגה החרטום של המכונית נזרק לצד הנגדי ויכול לפגוע בכל עצמים.

- אם יש ספק לגבי הקרבה של צד ימין של המכונית לאבן השפה אפשר לסובב את המראה הימנית כלפי מטה.

- במקרים מסויימים זווית הראיה לא מספיק טובה בנסיעה ברוורס ועוזר לפתוח חלון ולהוציא את הראש החוצה כשיד ימין שולטת על ההגה. הטיפ הזה יכול לעזור בחניה ניצבת ברוורס.

- ברחובות צרים מומלץ לחנות עם שני הגלגלים על המדרכה, גם בערים שבהם זה פחות פופולרי. שיידפקו לאחרים את האוטו. כדאי גם לקפל את המראה שפונה לכביש מאותה הסיבה.

- בחניות מקבילות מאוד צפופות אפשר לנסוע במהירות מאוד מאוד איטית עד שהפגוש נוגע בפגוש של הרכב בכל צד. מיותר לציין שהמגע צריך להיות מאוד עדין, כזה שלא ישאיר שום סימן. אם יש ספק, כדאי להמנע מהטכניקה הזו. רק קח בחשבון שיש הרבה חניות (במיוחד בתל אביב) שלא תוכל להכנס אליהן ללא השיטה הזו. יצא לי כבר להכנס לחניות שכשיצאתי מהאוטו לא הבנתי איך פיזיקלית האוטו יכול היה להכנס (רווח של פחות מאגרוף בכל צד). בכל מקרה הכרחי בשיטה הזו לבדוק שלשני הרכבים יש מספיק מרווח מהצד השני כדי לצאת מהחניה. אם אין להם מספיק מקום, לא משתמשים בשיטה הזו.

- בחניות מקבילות ברוורס - אם הגלגל האחורי פוגע באבן השפה זה סימן טוב ברוב המקרים. פשוט סובב את ההגה עד הסוף לכיוון אבן השפה (מבלי לנסוע) ואז סע קדימה עד שאתה שאתה מגיע לרכב שמלפנים. עכשיו סובב את ההגה לצד השני (שוב בלי לנסוע), ואז סע לאחור עד שאתה מגיע לרכב שמאחור. בחניות כאלה תגלה שאתה לעיתים קרובות חונה קרוב יותר למדרכה מאשר המכוניות האחרות. זה דבר טוב.

- עוד בחניות כאלה - אם אתה מבין שעשית טעות קשה לתיקון, סע החוצה עד הסוף ונסה לבצע את החניה מההתחלה.

- אם אתה מאותת לכניסה לחניה מקבילה ואתה רואה שבכל זאת הנהג שמאחור נצמג אליך עצור לפני שאתה חולך על פניה, עצור לפני שאתה מגיע לנקודה שבה אתה מתכוון להתחיל את הרוורס וסמן עם היד לזה שמאחוריך שאתה מתכוון להכנס לחניה. סע קדימה באיטיות לכיוון הנקודה שממנה אתה רוצה לחנות, ואם זה שמאחוריך ממשיך להצמד עצור שוב וסמן לא שוב שאתה רוצה לחנות. כך עד שהמסר ייקלט. אם תתן לו להצמד אליך ואז ייצטברו מכוניות מאחור אז ברגע שתחלוף על החניה לא תוכל לחזור אליה יותר, כי לא תוכל לגרום לכל הפקק מאחור לעשות רוורס. בערים מסויימות זה וויתור שיכול לעלות לך בדקות ארוכות של חיפוש מקום חניה אחר. עדיף לוודא שהמסר עובר לפני שחולפים על פני החניה.

- אם יש לך GPS ואתה מגיע למקום עם בעיית חניות, כדאי להתחיל לחפש חניה 300~400 מטר לפני היעד ולא כשמגיעים אליו.

- תגדיר לעצמך כמה זמן אתה מוכן לרנדל עד שאתה מוצא חניה ולפני שאתה נכנס לחניון בתשלום. אל תשכח שחיסכון בדלק ובעצבים יכול להיות משמעותי יותר מהעלות של החניה.

 

בהצלחה!

פורסם
לפעמים שיעור נוסף עם המורה שלך על הרכב שלך, ישפר את המצב ואת הבטחון במה שאתה עושה.

מסכים.

 

לפותח האשכול, עם הזמן והניסיון על הכביש אתה תשתפר יותר ויותר, תהיה בטוח.

פורסם
חח כן יש לי מלווה אבל הבעיה זה שעם אבא שלי אני בקושי נוהג ואמא שלי מעצבנת אותי כל פעם אז אני כבר נותן לה לחנות..

 

אמא שלך מעצבנת אותך?

 

זה חדש...

 

אמא שלי מעולם לא עיצבנה אותי כשהיא נהגה איתי.... :D

 

תחנה אתה תראה לה שאתה יכול זה ישפיע עליך בדברים אחרים בחיים..

 

מה זה? מה יקרה כשתצא עם מישהי ולא תוכל להחנות? גם תתן לה להחנות? צ'ייזז... הדייט הזה יסתיים מצויין, אני כבר רואה את זה.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם

תתקין חיישני רוורס - יש רכבים בהם מבנה הרכב לא מאפשר לראות מה קורה מאחור. עדיין צריך להזהר כי יש מקרים בהם הם לא עובדים (גדר נמוכה, גדר מחוררת ועוד..)

פורסם
כמה טיפים:

 

 

- הטיפ החשוב ביותר: בנסיעה ברוורס מאוד מומלץ לסובב את כל הגוף לאחור (ובמיוחד את הפנים!), כך שיד שמאל שולטת בהגה ויד ימין נתמכת במשענת המושב של הנוסע. לאן שאתה מסובב את ההגה, לשם החלק האחורי של המכונית מסתובב. פשוט וקל. במקומות צפופים (כמו רחובות צרים, או חניה בין עמודים) חשוב לסובב מדי פעם את המבט גם קדימה (תוך כדי הנסיעה ברוורס), כי כשמסובבים את ההגה החרטום של המכונית נזרק לצד הנגדי ויכול לפגוע בכל עצמים.

 

 

בהצלחה!

 

הפסקתי לקרוא ברגע שקראתי את הפסקה הזו.

 

הטיפ החשוב ביותר הוא - לא לעשות את מה שכתבת פה

 

אתה גם מעלה שמפנים את ההגה לאן שמסתכלים?

למשל - אדם שרוצה להרים ווליום במערכת מפנה את הראש קלות ימינה לכיוון הרדיו ולשם גם ההגה הולך

אסון.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45


×
×
  • תוכן חדש...