Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות אוטו פרטי ויהיה חסכוני וכמה שיותר אמין.

ראיתי היום בסוכנות רכב שברולט אבאו שנת 2008 ידני LS 5 דלתות.

מה אתם אומרים על הרכב הזה ?

במחינת צריכת דלק, מבחינת בטיחות (כמות כריות באוויר).

ואפשר לדעת מה המחירון שלה עכשיו ? כי אני בודק בכמה אתרים ובכל אחד זה שונה, לדוגמא ביצחק לוי זה 44 אלף ולפי יד 2 זה 32 אלף, אז מה בעצם הוא הנכון ?

 

ואגב מציאים לי אותו ב 35 אלף, נסעתי בא קצת והיא במצב מצוין, בלי סריטה הכל חדש ויפה יד ראשונה.

פורסם

בוא ננסה לחשוב ביחד: מדוע מחיר הרכב הזה כל כך זול? כי מישהו מנסה להיפטר ממנו, או שהוא אחרי תאונה. השוק מוצף במכוניות בוגרות ליסינג, שברולט אבאו היא אחת מהן. ולגופו של עניין: מכונית לא מוצלחת בכל היבט שהוא, כולל בטיחות, נוחות, חיסכון בדלק ואפילו סחירות עתידית...

 

נכון שמשתמש הפורום המתמיד גיא משברולט יתקן אותי אבל הוא במיעוט (וגם מאד משוחד...), מרבית אנשי הפורום סבורים שהאביאו מכונית גרועה, גם ביחס לסתם כלי רכב שאמור להוביל אותך מנקודה א' לנקודה ב'.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

אני רוב הזמן נוסע לבד, אתה חושב שהיא לא תשרת אותי מספיק טוב לנסיעות של בערך 80 ק"מ ביום ?

ומה היתכוונת לגביי חיסכון בדלק? אתה אומר שהיא לא חסכונית ? לפי הגדרות היצרן שלה היא אמורה להיות דיי חסכונית וזה גם ידני

פורסם

אפשר להגיד האוויאו הרבה דברים - שני דברים שבטוח לא יהיו שם זה "חסכונית" ו"בטיחותית".

 

לחבר היתה כזאת מהעבודה וביום טוב היא שתתה ליטר אחד על 8 ק"מ.

 

מבחן הבטיחות EURO-NCAP העניק לה את הציון המחפיר של כוכב וחצי. (מתוך חמישה)

 

תוסיף לכך את העובדה שרוב הסכויים שהאוויאו שמציעים לך היא בוגרת שירות צבאי מלא על כל מה שמשתמע מכך - ותגיע למסקנה המתבקשת בעצמך.

 

אגב - בתקציב הזה תוכל לרכוש רנו מגאן מאותה שנה - שהיא גם בטיחותית וגם חסכונית (אבל לוקה בתחום האמינות שגם האוויאו לא מצטיינת בו)

 

בסכומים דומה תוכל גם למצוא יונדאי אקסנט או מיצובישי לנסר שהן קצת פחות חסכוניות - אך אמינות הרבה יותר.

 

אני לא מתייחס בדברי לנושא הסחירות כי כל דגמי 2008 המוצעים ברמת המחירים הזאת הם לא סחירים בעליל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תהרגו אותו אני לא מבין איך זה יכול להיות העם מנוע של 1.4 ואוטו ממש קטן וקל האבאו לא חסכונית.

איך זה יכול להיות ?

מה המנוע שם שותה יותר דלק ממה שהוא צריך ?

פורסם

מנוע על הפנים,אגב לחבר יש כזאת 2009 ולא מספיק להכל הרכב גם התגלה כשתיין שמן,מדהים.

יש המון אופציות (במיוחד גיר רגיל כפי שראית באבאו) שעדיפות בהרבה על הרכב הלא יוצלח הזה.

זה שברולט בתחפושת של דייהו,לא ששברולט בתחפושת של שברולט תהיה מוצלחת,אבל אל תצפה כלום מדייהו.

ותאמין לי שרכבים משנתונים נמוכים יותר ממה שהציעו לך יהיו אופציה הרבה יותר טובה, אל תתלהב מהשנה החדשה כביכול של הרכב.

Miata ND2

 

פורסם

באותו הסוכנות הציעו לי גם מיצישובי לנסר לקאסיק שנת 2007 ב 41 אלף גיר טימפטרוניק, גם כן ניראת ממש כמו חדשה בלי סריטות ומכות.

מה אתם אומרים על זה? עדיף מהשברולט ? ואגב הקילומטרז' בא הוא 94 אלף.

פורסם

המחיר קצת גבוה לקילומטראז' לדגם. האם אתה מקבל אחריות מהם?

 

ומי זאת ה"סוכנות" הזאת? - עדיף לקנות ישירות מחברות הליסינג בלי מתווכים צד ג'

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לסוכנות הזאת קוראים אוטו גד באשדוד.

אבל מה אתם אומרים על האוטו ? המיצובישי ? איך הוא מבחינת ביצועים? צריכת דלק? אמינות ?

×
×
  • תוכן חדש...