Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5109 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפותח השרשור, אני מעתיק את זה משרשור ישן, אבל זה יכול לעזור לך בקבלת ההחלטה הסופית ובכל מקרה לא השתנה שום דבר מהותי בדעה שלי מלפני מספר חודשים:

 

1) הרכב מרווח מאוד גם מקדימה וגם מאחור, השוויתי לאחרים אין תחרות הוא בהחלט בין הכי מרווחים בקטגוריה

2) האוטו נוסע טוב, ההגה באמת לא מתקשר במאה אחוז ובהתחלה זה מוזר אבל כשמתרגלים אליו הוא ממש בסדר, נסעתי איתו בסופשבוע האחרון בכבישים הכי מפותלים בצפון ליד הגבול ולקחתי סיבובים בקלות ובמהירות מפתיעה

3) המנוע חזק זה בולט במיוחד במישור או אפילו בירידה, בעליה קטנה הוא קצת כבד אם לא לוחצים מספיק על דוושת ההאצה, אבל אם נוהגים נכון הוא נותן כוח כשצריך וגם הקיק דאון שלו במידה וזה נדרש לעקיפה עובד מצויין והרגיש לי הרבה יותר בטוח ממכוניות אחרות שבהן התיבה הגיבה באופן עצבני או עצל

4) הגיר חלק ונעים, זה תענוג כשאני משווה לקיה פורטה שהייתה לי קודם או למכוניות נוספות שנהגתי עליהם (כמו C4 הנוראית שעשתה לי בחילה), ההחלפה באה בזמן ונעשית בצורה חלקה, פשוט תענוג והמעבר להילוך נמוך אם צריך הוא קל ונוח

5) הרדיו באיכות טובה, כיף לשמוע מוסיקה מהנגן אבל היתרון הבולט שלו על פני המון מכוניות זה איכות הקליטה, היא פשוט מעולה והכי טובה שנתקלתי בה בהשוואה למערכות ייעודיות של יצרנים מובילים וזה מפתיע

6) יש מספיק תאים, תא קטן מקדימה, תא כפפות מואר, תא משקפיים ותאורת מפות, זה נוח ולא מעצבן כמו בפוקוס שהדברים האלו פשוט חסרים

7) התא מטען הוא התענוג האמיתי, מצד אחד האוטו קצר יותר מהמתחרים בקטגוריית הסטיישנים, מקבלים תא מטען סביר בהחלט אבל מה שמגניב זה שיש תאים ממש שימושים למטה ובצדדים ככה שאת כל הדברים שתמיד אין להם מקום אפשר לאפסן בצורה טובה וככה התא מטען נשאר ריק ולא מלא בדברים שמטלטלים מצד לצד, בנוסף יש ווי תליה בשני הצדדים שזה התברר כשימושי מאוד לקניות בסופר ובכלל (עד 3 קילו), תאורה טובה ויכולת להרחיב בקלות את התא מטען באמצעות הורדת הכסאות וקבלת מפלס אחיד (מה שנקרא "מצב איקאה). בנוסף גם יש "תאורת ליווי עד הבית" ככה שניתן להשאיר את האור דולק והוא ייכבה לאחר כחצי דקה מרגע סיום השימוש באוטו.

למרות כל ההשמצות בכל מיני תגובות לכתבות הכסא שלו נוח (לטעמי) ויש לו כוונון מאוד עדין לגב באמצעות גלגלת שזה הרבה יותר נוח משיטת הידיות ובנוסף יש כרית לניפוח הגב התחתון

מבחינת חסרונות: שאון הגלגלים נשמע בקבינה והופך את האוטו לקצת פחות שקט מהצפוי אבל האטימה סבירה ככה שלא שומעים רוח, המושבים האחוריים טיפה בזווית לא נוחה והם קשים, הוא לא הכי חסכוני בדלק אבל הוא בסדר כ- 11.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, הלוק שלו בפנים קצת פשוט ומאוד שחור אבל הפלסטיקים באיכות הרכבה טובה.

 

והחסרון הכי גדול, יצא לו כבר מחליף והוא התיישן, לזכותם של יונדאי אני יכול לציין שהם שינו את הצבע האפור לבהיר יותר (יותר אפור עכבר) וזה מחמיא לאוטו וגם החליפו את הטסות ליותר יפות בדגמים האחרונים שמגיעים בגלל הגדלת קוטר הצמיג מ- 15'' ל- 16''.

פורסם
לפותח השרשור, אני מעתיק את זה משרשור ישן, אבל זה יכול לעזור לך בקבלת ההחלטה הסופית ובכל מקרה לא השתנה שום דבר מהותי בדעה שלי מלפני מספר חודשים:

 

1) הרכב מרווח מאוד גם מקדימה וגם מאחור, השוויתי לאחרים אין תחרות הוא בהחלט בין הכי מרווחים בקטגוריה

2) האוטו נוסע טוב, ההגה באמת לא מתקשר במאה אחוז ובהתחלה זה מוזר אבל כשמתרגלים אליו הוא ממש בסדר, נסעתי איתו בסופשבוע האחרון בכבישים הכי מפותלים בצפון ליד הגבול ולקחתי סיבובים בקלות ובמהירות מפתיעה

3) המנוע חזק זה בולט במיוחד במישור או אפילו בירידה, בעליה קטנה הוא קצת כבד אם לא לוחצים מספיק על דוושת ההאצה, אבל אם נוהגים נכון הוא נותן כוח כשצריך וגם הקיק דאון שלו במידה וזה נדרש לעקיפה עובד מצויין והרגיש לי הרבה יותר בטוח ממכוניות אחרות שבהן התיבה הגיבה באופן עצבני או עצל

4) הגיר חלק ונעים, זה תענוג כשאני משווה לקיה פורטה שהייתה לי קודם או למכוניות נוספות שנהגתי עליהם (כמו C4 הנוראית שעשתה לי בחילה), ההחלפה באה בזמן ונעשית בצורה חלקה, פשוט תענוג והמעבר להילוך נמוך אם צריך הוא קל ונוח

5) הרדיו באיכות טובה, כיף לשמוע מוסיקה מהנגן אבל היתרון הבולט שלו על פני המון מכוניות זה איכות הקליטה, היא פשוט מעולה והכי טובה שנתקלתי בה בהשוואה למערכות ייעודיות של יצרנים מובילים וזה מפתיע

6) יש מספיק תאים, תא קטן מקדימה, תא כפפות מואר, תא משקפיים ותאורת מפות, זה נוח ולא מעצבן כמו בפוקוס שהדברים האלו פשוט חסרים

7) התא מטען הוא התענוג האמיתי, מצד אחד האוטו קצר יותר מהמתחרים בקטגוריית הסטיישנים, מקבלים תא מטען סביר בהחלט אבל מה שמגניב זה שיש תאים ממש שימושים למטה ובצדדים ככה שאת כל הדברים שתמיד אין להם מקום אפשר לאפסן בצורה טובה וככה התא מטען נשאר ריק ולא מלא בדברים שמטלטלים מצד לצד, בנוסף יש ווי תליה בשני הצדדים שזה התברר כשימושי מאוד לקניות בסופר ובכלל (עד 3 קילו), תאורה טובה ויכולת להרחיב בקלות את התא מטען באמצעות הורדת הכסאות וקבלת מפלס אחיד (מה שנקרא "מצב איקאה). בנוסף גם יש "תאורת ליווי עד הבית" ככה שניתן להשאיר את האור דולק והוא ייכבה לאחר כחצי דקה מרגע סיום השימוש באוטו.

למרות כל ההשמצות בכל מיני תגובות לכתבות הכסא שלו נוח (לטעמי) ויש לו כוונון מאוד עדין לגב באמצעות גלגלת שזה הרבה יותר נוח משיטת הידיות ובנוסף יש כרית לניפוח הגב התחתון

מבחינת חסרונות: שאון הגלגלים נשמע בקבינה והופך את האוטו לקצת פחות שקט מהצפוי אבל האטימה סבירה ככה שלא שומעים רוח, המושבים האחוריים טיפה בזווית לא נוחה והם קשים, הוא לא הכי חסכוני בדלק אבל הוא בסדר כ- 11.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, הלוק שלו בפנים קצת פשוט ומאוד שחור אבל הפלסטיקים באיכות הרכבה טובה.

 

והחסרון הכי גדול, יצא לו כבר מחליף והוא התיישן, לזכותם של יונדאי אני יכול לציין שהם שינו את הצבע האפור לבהיר יותר (יותר אפור עכבר) וזה מחמיא לאוטו וגם החליפו את הטסות ליותר יפות בדגמים האחרונים שמגיעים בגלל הגדלת קוטר הצמיג מ- 15'' ל- 16''.

 

המון תודה על התגובה המפורטת, ותודה לכל מי שתרם לדיון. אני על סף רכישה....

יונדאי i30cw אוט' 2011

רנו קליאו ידנית 2012

פורסם
תודה מאיר, שמח לשמוע. איך צריכת הדלק ?

 

במדידות מדוייקות לאורך זמן ובנסיעה עירונית פקוקה כ 60% והשאר בעיר בסופי שבוע ללא פקקים אני מקבל 11 - 11.5 ק"מ לליטר כולל שימוש במזגן שצריך. סכ"כ סביר בהחלטץ הרכב מומלץ.

פורסם
ולאחר קצת התמקחות ובירורים גם מול היבואן,

מה דעתכם על האפשרויות הבאות :

 

1. קניה מהניילון מהיבואן - לא נתנו לי מחיר אבל אמרו לי שיהיה יותר קרוב ל- 100 מאשר ל-120. אני צריך להגיע לסניף כדי לקבל הצעה מדויקת.

2. קניה מאלבר - רכב חדש אבל יד שניה, 103K על הכביש.

3. קניה מאלבר של רכב 2011 עם 22,000 ק"מ - ליסינג נהג יחיד עם טופס בדיקה מקוימפיוטסט ללא רבב. כ- 88K.

 

מה דעתכם ?

 

לא הייתי משלם 105K על רכב עם "כתם". הכתם הוא רישום בעלות ראשונה ע"ש חברת ליסינג, כלומר זה שהאוטו כבר יד שניה באמת לא ישנה בעוד 5 שנים כשתמכור את הרכב...אבל זה שהיד הראשונה היא חברת ליסינג יפחית ממחיר המחירון 15%-20% וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על הקושי שיהיה למכור רכב עם כתם כזה בהשוואה לרכב זהה מידיים פרטיות.

 

היבואן לא ימכור לך CW חדשה במחיר של קרוב ל- 100K וגם לא ל- 110K (להוציא מבצעי "חבר" וכו'). אולי אולי באזור ה- 115K לפני אגרות וכו' אבל גם לגבי זה אני בספק.

 

ה- CW החדשה רק הוצגה בחו"ל ולכן יעברו עוד מספר חודשים טובים עד שתגיע לארץ.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
לא הייתי משלם 105K על רכב עם "כתם". הכתם הוא רישום בעלות ראשונה ע"ש חברת ליסינג, כלומר זה שהאוטו כבר יד שניה באמת לא ישנה בעוד 5 שנים כשתמכור את הרכב...אבל זה שהיד הראשונה היא חברת ליסינג יפחית ממחיר המחירון 15%-20% וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על הקושי שיהיה למכור רכב עם כתם כזה בהשוואה לרכב זהה מידיים פרטיות.

 

היבואן לא ימכור לך CW חדשה במחיר של קרוב ל- 100K וגם לא ל- 110K (להוציא מבצעי "חבר" וכו'). אולי אולי באזור ה- 115K לפני אגרות וכו' אבל גם לגבי זה אני בספק.

 

ה- CW החדשה רק הוצגה בחו"ל ולכן יעברו עוד מספר חודשים טובים עד שתגיע לארץ.

 

ה"כתם" שאתה מדבר עליו הוא מזמן כבר "כתם" פסיכולוגי. 70% (ולא אין לי נתון מדוייק, אבל הבנת שחלק ניכר מאד מאד), מהרכבים המשפחתים בארץ יוצאי ליסינג. מסכים איתך שאם הייתי מחפש איביזה טורבו או איזה מכונית ספורטיבית אחרת, כנראה שהייתי מחפש פרטי פשוט כי...לא הייתי מוצא בליסינג, אבל I30? פוקוס? לנסר? ובטח בגרסאות הסטיישן היו להיטי הליסינג אז רוב מה שתמצא הוא משם.

 

בלי קשר אם מדובר על "יד ראשונה מהניילונים" מחברת ליס אז אתה מקבל מסמך כלשהו שהרכב חדש, לא כך?

 

אני מעריך את הדעות פה בפורום אבל לא פעם ולא פעמיים אני לא מבין את המספרים שעפים פה, 15%-20% ככה אוטומטית? לפני שבכלל מדברים איתך? למה מי מת? הכל תלוי במצב הרכב.

כל הפוקוסים שהיו לי (4) עד היום היו עם עבר ליס מאלבר (לא שזה משנה - ליס זה ליס), ומעולם לא הורדתי את התחתונים כדי למכור. תמיד הורדתי קצת בגבולות הטעם הטוב כדי להתפשר.

 

לפותח השרשור, אני חוזר שוב, הרכב הוא רכב טוב מאד, ואם אתה מחפש סטיישן, ז"א שאתה מחפש רכב אמין, נעים לנסיעה, ומרווח. הCW הזאת בהחלט נותנת מענה מעולה למשימה זאת. אני אישית מחפש תמיד יוצאות ליס בנות שנתיים - שלוש על הכביש. יש יופי של מציאות ביופי של מחירים. וודא היטוריית טיפולים, תעיף לכל הרוחות את הזבל שהרכב נועל בד"כ, שים רביעיה איכותית, ויאללה תתחדש.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
ה"כתם" שאתה מדבר עליו הוא מזמן כבר "כתם" פסיכולוגי. 70% (ולא אין לי נתון מדוייק, אבל הבנת שחלק ניכר מאד מאד), מהרכבים המשפחתים בארץ יוצאי ליסינג. מסכים איתך שאם הייתי מחפש איביזה טורבו או איזה מכונית ספורטיבית אחרת, כנראה שהייתי מחפש פרטי פשוט כי...לא הייתי מוצא בליסינג, אבל I30? פוקוס? לנסר? ובטח בגרסאות הסטיישן היו להיטי הליסינג אז רוב מה שתמצא הוא משם.

 

בלי קשר אם מדובר על "יד ראשונה מהניילונים" מחברת ליס אז אתה מקבל מסמך כלשהו שהרכב חדש, לא כך?

 

אני מעריך את הדעות פה בפורום אבל לא פעם ולא פעמיים אני לא מבין את המספרים שעפים פה, 15%-20% ככה אוטומטית? לפני שבכלל מדברים איתך? למה מי מת? הכל תלוי במצב הרכב.

כל הפוקוסים שהיו לי (4) עד היום היו עם עבר ליס מאלבר (לא שזה משנה - ליס זה ליס), ומעולם לא הורדתי את התחתונים כדי למכור. תמיד הורדתי קצת בגבולות הטעם הטוב כדי להתפשר.

 

לפותח השרשור, אני חוזר שוב, הרכב הוא רכב טוב מאד, ואם אתה מחפש סטיישן, ז"א שאתה מחפש רכב אמין, נעים לנסיעה, ומרווח. הCW הזאת בהחלט נותנת מענה מעולה למשימה זאת. אני אישית מחפש תמיד יוצאות ליס בנות שנתיים - שלוש על הכביש. יש יופי של מציאות ביופי של מחירים. וודא היטוריית טיפולים, תעיף לכל הרוחות את הזבל שהרכב נועל בד"כ, שים רביעיה איכותית, ויאללה תתחדש.

 

זה בהחלט הכיוון. אני כנראה לוקח רכב בן שנה וחצי מאלבר. הוא בדרך לת אביב ואני אקח לבדיקה. לגבי ה"נעליים" - צודק. אבל כרגע הוא עדיין עם הצמיגים המקוריים. אני מניח שאין טעם להחליף אותם. בכל אופן - על אילו צמיגים אתה ממליץ ?

יונדאי i30cw אוט' 2011

רנו קליאו ידנית 2012

פורסם
ה"כתם" שאתה מדבר עליו הוא מזמן כבר "כתם" פסיכולוגי. 70% (ולא אין לי נתון מדוייק, אבל הבנת שחלק ניכר מאד מאד), מהרכבים המשפחתים בארץ יוצאי ליסינג. מסכים איתך שאם הייתי מחפש איביזה טורבו או איזה מכונית ספורטיבית אחרת, כנראה שהייתי מחפש פרטי פשוט כי...לא הייתי מוצא בליסינג, אבל I30? פוקוס? לנסר? ובטח בגרסאות הסטיישן היו להיטי הליסינג אז רוב מה שתמצא הוא משם.

 

בלי קשר אם מדובר על "יד ראשונה מהניילונים" מחברת ליס אז אתה מקבל מסמך כלשהו שהרכב חדש, לא כך?

 

אני מעריך את הדעות פה בפורום אבל לא פעם ולא פעמיים אני לא מבין את המספרים שעפים פה, 15%-20% ככה אוטומטית? לפני שבכלל מדברים איתך? למה מי מת? הכל תלוי במצב הרכב.

כל הפוקוסים שהיו לי (4) עד היום היו עם עבר ליס מאלבר (לא שזה משנה - ליס זה ליס), ומעולם לא הורדתי את התחתונים כדי למכור. תמיד הורדתי קצת בגבולות הטעם הטוב כדי להתפשר.

 

לפותח השרשור, אני חוזר שוב, הרכב הוא רכב טוב מאד, ואם אתה מחפש סטיישן, ז"א שאתה מחפש רכב אמין, נעים לנסיעה, ומרווח. הCW הזאת בהחלט נותנת מענה מעולה למשימה זאת. אני אישית מחפש תמיד יוצאות ליס בנות שנתיים - שלוש על הכביש. יש יופי של מציאות ביופי של מחירים. וודא היטוריית טיפולים, תעיף לכל הרוחות את הזבל שהרכב נועל בד"כ, שים רביעיה איכותית, ויאללה תתחדש.

 

אני מדבר מתוך מניסיון של עשרות עסקאות על מכוניות משומשות לרבות מכוניות מליסינג לשעבר וגם מכוניות פרטיות.

רכב עם עבר בחברת ליסינג "זוכה" להפחתה של 15%-20% ממחיר המחירון. זה מה שכתוב במחירון, לפי זה תקבל פיצוי מחברת הביטוח במקרה של גניבה\השבתה וזאת גם המציאות בשוק המשומשות. נכון שחלק ניכר מהרכבים שעולים על הכבישים ביום בישראל נרשם ע"ש חברות ליסינג (60% בערך) אבל זה לא אומר שרכב מליסינג שווה כמו רכב מיד פרטית.

אני מכבד את הניסיון הפרטי שלך, אבל המציאות הגורפת בשוק אומרת אחרת.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אחלה תמורה למחיר !

היה לי C4 לפני אבל אין מה להשוות.

לדעתי הגרסה הידנית תחסוך לא מעט כי האוטו' אוכל בלי בעיה.

מניסיוני הפרטי - האוטו אינו זריז אפילו כבד משהו (בטח לעומת הסיטרואן)

 

לדעתי יש מה לרדת במחיר.

 

אה,כן - לדעתי הכי חשוב :

מקום יש ו ה מ ו ן. בגאז' ענק וגם תאים נוספים.

יש גם גגון מובנה עד 80 ק"ג אם אני לא טועה.

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם

רכשתי כזו לפני כשבוע מליסינג (שנת 2009) עם 97,000 ק"מ על השעון.הרכב עלה לי 61 אלף שקל ואני (בינתיים) מאוד מרוצה.מה שכן נורת הESP שהזכירו דולקת לעיתים ומכסה תא הדלק (לא הבחנתי בכך לפני הקניה) שבור ואינו נפתח מהידית שנמצאת סמוך למושב הנהג.כמו כן הבגאז הפתיע אותי לרעה (כן,כן) כאשר העגלה הגלתה כארוכה מידי עבורו וכנכנסת אך ורק בזוית..פרט לכך רכב מעולה ,איכות חומרים מרשימה ומערכת שמע מעולה.לגבי צריכת הדלק אינני יודע הרכב ברשותי רק שבוע.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

בדגם שאני נוהג - יש כניסת USB.

ללא ספק שידרוג נוח.

 

המזגן לא משהו.

יותר טוב מהמגאן שיש לי אבל הרבה פחות טוב מC4.

 

לגבי עגלות וכדומה - אם לא נכנס - יש גגון מובנה.

אפשר לקפל כיסא או להכניס בזוית או אפילו להוריד קורה של כיסוי בגאז'.

 

התמחור של חדש הינו 120K ונראה לי בהחלט שיש מקום להוריד.

(אני אישית הייתי לוקח דגם מעט פחות חדש והרבה פחות במחיר)

 

ידני,כבר אמרתי?

:lol:

" ! The fender bender bent more than just your fender "

×
×
  • תוכן חדש...