Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא לי לנהוג לפני שנתיים על i30 "רגילה" ונהניתי.

קיבלתי הצעה מענינת לרכישמת CW חדשה. הבגאז' נראה לי נהדר..

איך היא חוץ מזה ? עבור משפחה של 4 נפשות(זוג, שני תינוקות) + פוטנציאל לתינוק נוסף בעתיד.

איך הבטיחות ? (נדמה לי 5 כוכבים) ? אמינות ? צריכת דלק... מדובר בכ-12,000 ק"מ בשנה, הרוב בתוך העיר.

כל מה שתוכלו לספר.

תודה ולילה טוב.

יונדאי i30cw אוט' 2011

רנו קליאו ידנית 2012

פורסם

תוספת קטנה : ההעצעה שקיבלתי היא לרכישה מאלבר כיד שניה עם 0 ק"מ, ב- 105,000 ש"ח.

אין לי כ"כ בעיה עם אובדן ה"יד" כי אני מחזיק רכב בד"כ לתקופה ארוכה ופחות מטריד אותי אובדן ערך.

יונדאי i30cw אוט' 2011

רנו קליאו ידנית 2012

פורסם

אני מציע לך להתמקח עוד קצת על המחיר ולבדוק גם בכמה יוצע לך הרכב בסוכנות, מדובר במלאים אחרונים לרכב שמחליפו כבר הוצג ויגיע בסוף השנה ארצה.

הרכב עצמו מאוד מתאים למשפחה, תא מטען גדול ונגיש, מושב אחורי מרווח וגדול מבדגם הרגיל, 6 כריות אויר, בקרת יציבות ו-5 כוכבי ריסוק. מבחינת איבזור אין עושר אבל מלבד משענת יד לנהג לא חסר שום דבר קריטי ויש גג שמש שזה חביב.

מבחינת אמינות, לי היו 2 I30 רגילות מהעבודה ועכשיו יש גם אחת פרטית, אחת הייתה מ-2008 והשתיים האחרות 2009, ברכב בפרטי שלי הוחלף יוניט ESP, מלבד זה לא נתקלתי בתקלות באף אחת מהן, שמעתי מספר פעמים על בעיה של שריפת נורות חזית אבל לא נתקלתי בזה.

צריכת דלק ממוצעת אצלי בנסיעה משולבת עם מזגן היא 12.5 ק"מ לליטר, בנסיעות בין עירוניות ניתן להגיע ל-13.5, אם אתה ממש עדין עלה גז אז גם 14. בעיר אני מניח שזה ירד לאיזור 10.5 עד 11 ק"מ לליטר שוב תלוי כמה אתה לוחץ על הגז.

 

בהצלחה.

פורסם
אני מציע לך להתמקח עוד קצת על המחיר ולבדוק גם בכמה יוצע לך הרכב בסוכנות, מדובר במלאים אחרונים לרכב שמחליפו כבר הוצג ויגיע בסוף השנה ארצה.

הרכב עצמו מאוד מתאים למשפחה, תא מטען גדול ונגיש, מושב אחורי מרווח וגדול מבדגם הרגיל, 6 כריות אויר, בקרת יציבות ו-5 כוכבי ריסוק. מבחינת איבזור אין עושר אבל מלבד משענת יד לנהג לא חסר שום דבר קריטי ויש גג שמש שזה חביב.

מבחינת אמינות, לי היו 2 I30 רגילות מהעבודה ועכשיו יש גם אחת פרטית, אחת הייתה מ-2008 והשתיים האחרות 2009, ברכב בפרטי שלי הוחלף יוניט ESP, מלבד זה לא נתקלתי בתקלות באף אחת מהן, שמעתי מספר פעמים על בעיה של שריפת נורות חזית אבל לא נתקלתי בזה.

צריכת דלק ממוצעת אצלי בנסיעה משולבת עם מזגן היא 12.5 ק"מ לליטר, בנסיעות בין עירוניות ניתן להגיע ל-13.5, אם אתה ממש עדין עלה גז אז גם 14. בעיר אני מניח שזה ירד לאיזור 10.5 עד 11 ק"מ לליטר שוב תלוי כמה אתה לוחץ על הגז.

 

בהצלחה.

 

תודה על תשובתך המפורטת. לגבי העובדה שהמחליף בדרך - אני לא יכול לחכות כי אני צריך לקנות עכשיו. אבל זה מרגיש קצת מטופש לקנות שניה לפני שמחליפים. מה ידוע לך על המחליף ?

יונדאי i30cw אוט' 2011

רנו קליאו ידנית 2012

פורסם

ושאלה נוספת : מבחינתי גם גרסא ידנית באה בחשבון. מה ידוע עליה ?

יונדאי i30cw אוט' 2011

רנו קליאו ידנית 2012

פורסם

אני עם 63000 ק"מ עם ה I30 CW ללא שום תקלות. הרכב מרווח מאד מאחור ומאד שימושי למשפחה. בסך הכל נראה רכישה הגיונית ב 105000 ש"ח למרות שהמחליפה תגיעה בסוף השנה.

פורסם
אני עם 63000 ק"מ עם ה I30 CW ללא שום תקלות. הרכב מרווח מאד מאחור ומאד שימושי למשפחה. בסך הכל נראה רכישה הגיונית ב 105000 ש"ח למרות שהמחליפה תגיעה בסוף השנה.

 

תודה מאיר, שמח לשמוע. איך צריכת הדלק ?

יונדאי i30cw אוט' 2011

רנו קליאו ידנית 2012

פורסם

הרכב מצוין, זו השורה התחתונה.

אמין, זריז, מאוד מאוד מאוד מרווח. תא מטען מוצלח. מנוע זריז וגיר 4הילוכים שמתפקד היטב.

חוץ מזה - לא יודע אם שמתם לב, אבל הדגם שנמכר כעת עבר שינוי בדמות גלגלים גדולים יותר משמעותית (דבר שהיה מעט בעייתי עד כה), טסות יפות, וכמה גימורי עור בתוך הרכב.

תעשה נסיעת מבחן. אם אהבת תיקח.

המחיר שקיבלת נשמע סביר, אפשר ללחוץ אולי לכיוון ה- 100K.

בהצלחה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

לא הייתה שום בעיה עם קוטר הגלגלים עד כה, 15 זאת מידה מקובלת לגירסאות בסיס בקבוצת המשפחתיות. גלגלים גדולים זה אולי יותר יפה אבל זה פוגם בנוחות, גורע מצריכת הדלק והצמיגים יקרים יותר.

פורסם

ולאחר קצת התמקחות ובירורים גם מול היבואן,

מה דעתכם על האפשרויות הבאות :

 

1. קניה מהניילון מהיבואן - לא נתנו לי מחיר אבל אמרו לי שיהיה יותר קרוב ל- 100 מאשר ל-120. אני צריך להגיע לסניף כדי לקבל הצעה מדויקת.

2. קניה מאלבר - רכב חדש אבל יד שניה, 103K על הכביש.

3. קניה מאלבר של רכב 2011 עם 22,000 ק"מ - ליסינג נהג יחיד עם טופס בדיקה מקוימפיוטסט ללא רבב. כ- 88K.

 

מה דעתכם ?

יונדאי i30cw אוט' 2011

רנו קליאו ידנית 2012

פורסם
לא הייתה שום בעיה עם קוטר הגלגלים עד כה, 15 זאת מידה מקובלת לגירסאות בסיס בקבוצת המשפחתיות. גלגלים גדולים זה אולי יותר יפה אבל זה פוגם בנוחות, גורע מצריכת הדלק והצמיגים יקרים יותר.

 

זה נכון במקרים מסוימים, אולם לא במקרה הזה.

הגלגלים היו ממש קטנים. 15 ועם רוחב של 185. ומניסיון, הרכב לא אחז כל כך טוב.

כיום לא החליפו לצמיגים בחתך ספורטיבי שערורייתי, אלא לצמיגים של 16 וברוחב שאוחז יפה את הכביש ולא פוגם באיכות הנסיעה.

גם חיצונית מבחינת הפרופורציה לגודל של הרכב, הצמיגים נראים הרבה הרבה יותר טוב.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

בהנחה שהרכב נראה ומרגיש חדש לחלוטין וללא שום פגם או קרע, ובהנחה שאתה תיקח אותו למכון בדיקה בלתי תלוי,

הייתי בכיף הולך על האופציה המשומשת. רכב עם 22,000 ק"מ על השעון אמור להיות רכב חדש לחלוטין במצב מעולה. לא פחות.

ועל הדרך לחסוך קצת את הנפילה המשמעותית של כמעט 20 אש"ח מרכב חדש מהניילון.

 

באופן אישי נהגתי לא מעט על I30 רגילה ואני מאד אוהב את הרכב. נוח זריז ומרווח.מזגן טוב. תמיד אפשר "ליפול" עם תקלות בכל רכב, אבל היונדאי ידוע כרכב אמין מאד.

 

אני חושב שההערכות שנתנו פה לגבי צריכת הדלק מעט אופטימיות, יותר בכיוון של 1/10 - 1/11 ממוצע עם רגל לא כבדה על הגז.

לא הבדל גדול פלוס מינוס ממשפחתיות אוטו' אחרות.

 

לדעתי אחלה בחירה.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
בהנחה שהרכב נראה ומרגיש חדש לחלוטין וללא שום פגם או קרע, ובהנחה שאתה תיקח אותו למכון בדיקה בלתי תלוי,

הייתי בכיף הולך על האופציה המשומשת. רכב עם 22,000 ק"מ על השעון אמור להיות רכב חדש לחלוטין במצב מעולה. לא פחות.

ועל הדרך לחסוך קצת את הנפילה המשמעותית של כמעט 20 אש"ח מרכב חדש מהניילון.

 

באופן אישי נהגתי לא מעט על I30 רגילה ואני מאד אוהב את הרכב. נוח זריז ומרווח.מזגן טוב. תמיד אפשר "ליפול" עם תקלות בכל רכב, אבל היונדאי ידוע כרכב אמין מאד.

 

אני חושב שההערכות שנתנו פה לגבי צריכת הדלק מעט אופטימיות, יותר בכיוון של 1/10 - 1/11 ממוצע עם רגל לא כבדה על הגז.

לא הבדל גדול פלוס מינוס ממשפחתיות אוטו' אחרות.

 

לדעתי אחלה בחירה.

 

תודה !

לגבי בדיקה - אלבר טוענים שהם עושים את הבדיקה במכון חיצוני(לא זוכר את שמו), ונותנים לי את טופס הבדיקה. לטענתם יש אחריות של חצי שנה של המכון ולכן אין טעם לקחת בעצמי. מה דעתך ?

יונדאי i30cw אוט' 2011

רנו קליאו ידנית 2012

פורסם
זה נכון במקרים מסוימים, אולם לא במקרה הזה.

הגלגלים היו ממש קטנים. 15 ועם רוחב של 185. ומניסיון, הרכב לא אחז כל כך טוב.

כיום לא החליפו לצמיגים בחתך ספורטיבי שערורייתי, אלא לצמיגים של 16 וברוחב שאוחז יפה את הכביש ולא פוגם באיכות הנסיעה.

גם חיצונית מבחינת הפרופורציה לגודל של הרכב, הצמיגים נראים הרבה הרבה יותר טוב.

 

אם נהגת באינספייר עם צמיגי ליסנג סוג ח' אז אולי באמת הרגשת באחיזה נחותה אבל מבחינתי עם הנקוק אופטימו שהוא צמיג ירוק הם בסדר, לדעתי צמיגים איכותיים בהחלט יעשו את העבודה. מבחינתי דווקא החתך של הפרימיום שהוא 195/65R15 הוא אופטימלי, שילוב של נוחות עם אחיזה טובה ומבחר של צמיגים איכותיים.

 

לפותח השרשור, על הבדיקה של חברת הליסינג קשה לסמוך ולדעתי חובה לקחת את הרכב לבדיקה עצמאית משלך, רצוי במכון אחר.

 

לדעתי האופציה של רכב מהיבואן במחיר מוזל נשמעת הכי טובה, רכב חדש לחלוטין במחיר סוף עונה ובלי סעיפים של בעלות קודמת ליסינג ובלי יד שניה.

 

eransh1, צריכת הדלק היא תוצאות של מדידות אישיות שלי ב-3 כלי רכב שונים עם נתונים מצטברים של כמעט 140 אלף קילומטרים, בנסיעה משולבת רגילה עם מזגן 12.5 ק"מ לליטר זה הגיוני ביותר לרכב הזה.

פורסם

אני הייתי מחכה לI30CW החדשה ורק כשהיא תגיע קונה את הישנה. כי הרי דיי בטוח יישארו מלאים של הישנה והמחיר יירד גם כן.

הרכב מרווח מאחורה אני 180 לא נתקלתי בבעיית מרווח-אולי המושבים לא נוחים אבל חוץ מזה הכל היה לי בסדר.

בהצלחה!

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...