Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שיקום לסופר לאנסר 94


artlove
שימו לב! השרשור הזה בן 3058 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יום 5 (23/6/2012)

 

היום מצאנו זמן להחליף את הבולמים הקדמיים שהיו הרבה יותר קלים להחלפה מהאחוריים (במיוחד בתהליך ההוצאה של הבולם אחרי פירוק כל הברגים, האחוריים היו ממש עקשנים בעניין הזה)

 

- הגלגל מפורק

 

Ujb6q.jpg

 

- מפרקים את הבולם

 

t2HxP.jpg

 

- הכל מפורק

 

8PzUs.jpg

 

- הבולם החדש מול הישן

 

eSOxF.jpg

 

- מקווצים את הקפיץ על מנת להוריד את התושבת

 

xDUe5.jpg

 

- התושבת הבת *ונה לא רצתה להפתח כי היא הסתובבה יחד עם המוט של הבולם אבל אין שום דבר בעולם הזה שיעצור אותנו!!!

 

9e9Ka.jpg

 

- מרכיבים את התושבת

 

sUfhT.jpg

 

- מכניסים

 

ki3bF.jpg

 

- מורכב!!!

 

uWcPk.jpg

 

שוב, כמו בפעם הקודמת לא צילמתי את הצד השני כי אין למה, תהליך העבודה היה זהה לשני הבולמים (זה היה צד שמאל)

לא היו שום בעיות בתהליך הפירוק/הרכבה חוץ מזה שהקפיצים נראים עייפים והתושבת הימנית גמורה.

 

בעניין אחר, הכפתור של החלון של הנהג לא עבד מיום קניית האוטו אז פורק המכסה של הדלת בפנים על מנת לנסות לתקן.

בעל הרכב הקודם אמר שהכפתור שבור אבל יש מצב שהמנוע הלך.

בנתיים יש סט כפתורים שהבאנו בחינם מפרוק.

בנוסף לזה היו בפירוק גומיות לבגאז' (הגומיות הקטנות שבולמות את המכה בסגירה), אז למה לא? חינם!

 

אז הנה לכם טיזר קטן על מצב הדלת (כנראה גם של שאר הדלתות)

 

kqr4k.jpg

 

אריבדרצ'י עד לעדכון הבא!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עצה שלי,תנתקו את המרים חלונות האוטומטי שמותקן אצלכם בדלת של הנהג,הוא זה ש"הורג" את המנגנוני הרמה ברכב הזה(אני אומר את זה מניסיון של שנים ובכמה סופר לנסרים).

פשוט תרימו את החלונות לבד בכל יציאה מהרכב.

תמשיכו ככה!

:wink:

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנתיים הם לא יורדים ולא עולים אבל בכללי אני תמיד מישתדל להרים אותם לבד יחד עם זה שהאוטו מותנע כי ברכב הקודם שלי המצבר היה גמור ולא היה כסף להחליף אז זה כבר סוג של הרגל.

את המרים חלונות אני ישאיר שיהיה רק למקרה ו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה במרימים הללו שהם לא מפסיקים לספק מתח למנוע גם כשהחלון כבר הגיע לסוף המהלך שלו ומה שקורה שהחלון כבר סגור והמנוע ממשיך לקבל מתח אבל אין לו לאן להסתובב מה שגורם לבסוף לחימום של הסליל בתוך המנוע ועם הזמן ל"עייפות" של המנוע עד שהוא נשרף יום אחד בהיר.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן זה תקף לרוב המרימי שמשות שמוכרים פה בארץ,כמובן שיש גם מרימי שמשות יותר "חכמים" שיודעים לנתק מתח למנוע ברגע שמרגישים שהזרם מתחיל לעלות עקב התנגדות של החלון כשמגיע לסוף,אבל לרוב קשה למצוא אותם אצל חשמליים כי כשבן אדם בא להתקין הוא לא מבין את ההבדל בין המרים הפשוט שעולה 150 ש"ח לפי התקנה לבין היותר טוב ב 250-300 ש"ח לפני התקנה ובדר"כ מתקין את הפשוט לכן לרוב החשמלאיים לא מחזיקים את המרימי שמשות היותר טובים.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרוב באזעקות לרכב יש רק את הפיקוד למכלול מרים חלונות,רוב האזעקות לא מגיעות עם המכלול עצמו.

מה הבעיה תבדקו אצל כמה חשמלאים אם יש להם את המכלול היותר מתקדם אם אין אז אני אנסה לברר לכם אם האופציה של הרמת חלונות בזמן סגירה אם היא כלכך חשובה לכם.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד, מרגישים לפי הכתיבה שאתם נהנים מזה, אהבתי איך יצא הבגאז', אם הקפיצים עייפים לא כדאי להחליף אותם כבר על הדרך? במקום לפתוח שוב ולהחליף במיוחד אחרי שתעשו כיוון פרונט

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להחליף את הקפיצים על הדרך לא יצא כי:

א. זה היה ביום שבת ככה שאי אפשר היה לקנות גם אם היינו רוצים

ב. לא היה בתכנון ככה שלא קנינו מקודם

ג. אין כסף (לא לזה בכל אופן)

ד. בכלל לא בטוח שצריך. הכל מהתבוננות שלנו והערכות בלבד.

 

מה שעוד צריך לעשות זה או להחליף גלגלים (זה כבר בשלב של העיצוב) או לשים טבעות מרכוז גלגל כי ההגה רועד במהירות.

מישהו יודע כמה עולה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך הנסיעה עכשיו אחרי שהחלפתם את כל הבולמים? עד כמה מרגישים את השיפור בנוחות\התנהגות?

 

יש עוד דברים בתכנון לגבי שיפור\שחזור מכלולי שילדה והתנהגות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך הנסיעה עכשיו אחרי שהחלפתם את כל הבולמים? עד כמה מרגישים את השיפור בנוחות\התנהגות?

 

יש עוד דברים בתכנון לגבי שיפור\שחזור מכלולי שילדה והתנהגות?

 

כן הרכב לאט לאט חוזר לשלמותו ויותר כייף לנהוג עליו שלא לדבר שמרגישים שגם בטיחותי יותר (עדיין אהבתי את נוחות הנסיעה של ה306 שלי). השלב הבא מבחינת נסיעה זה להחליף תושבות בולמים קדמיים ואולי לבדוק אופציה להחליף את כול 4 הקפיצים אולי אפילו קפיצי הנמכה ולהוסיף מוטות מייצבים יש למישהו מושג מה סדר גודל המכירים של רכיבים אלה ועד כמה הם מוסיפים ביכלל ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3058 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...