Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך עזרה בבחירת מגבר 4 ערוצים במחיר של 1000 +- 200 שקל.

אני הולך להגביר זוג מורל טמפו 6X9 ומורל דוטק אוביישן 6.5

אני מחפש עוצמה של 100X4 משהו.

חשבתי על:

JBL 1004

Lightning Audio LA-4200

JBL GTO75.4

Earthquake extream 1200

 

אין לי בעיה אם יד שניה אם המוצר היה אצל אדם אחראי שלא הרס.

*חשבתי על SUNDOWN 100.4 יד שניה אבל לא מוצא במצב טוב במחיר הזה.

Hu: Alpine 9887R, Amp1:Earthqake extream,Amp2:RF 1001 BD,comp:Morel Dotec 6 ,Comp:Sony Xplode ,Sub:Earthquke DBXI 12

פורסם

תבדוק אם עדיין לא נמכר ביד 2 את המגבר הזה:

tru technology s44

עדיף בהרבה ממגברים שרשמת.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ!

 

חברה ראיתי ביד שניה trx 4.880 של soundsteram ב900 שווה לי יותר מ1004 של JBL ?

 

זו סידרת טרנטולה 130*4 ב4 אום וקרוס שנראה ממש סבבה בישלביל מגבר בתקציב לא?

Hu: Alpine 9887R, Amp1:Earthqake extream,Amp2:RF 1001 BD,comp:Morel Dotec 6 ,Comp:Sony Xplode ,Sub:Earthquke DBXI 12

פורסם

עזרה? מישהו?

התקציב כרגע הוא עד 1200 שקל מה להביא? אני ממש מבולבל.

 

JBL1004

 

infinity 7541a

 

SOUNDSTREAM STL4.500

KiCKER KX350.4

LANZAR MXA-414

 

ROCKFORD P4004

 

Focal Solid 4

 

אני מגביר זוג דוטק אוביישן וטמפו 6X9

 

תודה מראש.

Hu: Alpine 9887R, Amp1:Earthqake extream,Amp2:RF 1001 BD,comp:Morel Dotec 6 ,Comp:Sony Xplode ,Sub:Earthquke DBXI 12

פורסם

אני לא חושב שתשמע ההבדל בין המגברים שציינת באיכות,לכל מקרה לדוטק ממליץ לקחת מגבר שיוכל להרים אותם יפה.

 

לצורך זה תצטרך מגבר חזק,כמו ה 1004,אינפיניטי....

 

תנסה לחפש סלסטרה FA 4 ערוצים,המגבר הזה רמה מעל מה שציינת.

 

בהצלחה.

Scan Speak

פורסם

מה אתם אומרים על HERTZ HE4?

שמעתי את ה1004 מספר פעמים אישית לדעתי הוא מעוות יותר מידי.

Hu: Alpine 9887R, Amp1:Earthqake extream,Amp2:RF 1001 BD,comp:Morel Dotec 6 ,Comp:Sony Xplode ,Sub:Earthquke DBXI 12

פורסם

אתה אומר ששמעת אותו מס' פעמים והוא מעוות?

 

חשבת אולי פעם אולי כיוון לא טוב? הרימו יותר מידיי גיין בשביל "לסחוט" עוד ווליום מהם?

 

אולי HU זול שמעוות בווליום גבוהה? או רמקולים באיכות ירודה?

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

שמע לא נראה לי.

הוא עמד פעם אחת על ALPINE 9855 ועוד פעם על קלריון לא יודע דגם מדוייק.

העוצמה של הגיין כן הייתה גבוהה ואני לוקח את זה בחשבון,אבל עדיין הוא קצת זייף לטעמי.

שמעתי גם MAC והוא ממש טוב אבל חסר לו עומק הוא נשמע ממש שיטחי ואנימי בצלילים הנמוכים.

הציאו לי גם MB QUART אבל לפני בדיקה קודמת בפורום בחיפוש לא ממש התלהבו ממנו.

 

אני יודע ש1200 שקל זה לא הולך להיות מגבר חלומות כמו AUDISON או רוקפורד פאוור.

אני מחפש סאונד טוב ונקי אם עוצמה סבירה (אני ממש לא רוצה להרים כמה שכונות קדימה).

 

תודה מראש.

Hu: Alpine 9887R, Amp1:Earthqake extream,Amp2:RF 1001 BD,comp:Morel Dotec 6 ,Comp:Sony Xplode ,Sub:Earthquke DBXI 12

פורסם

ייצא לי להיתקל בשני אנשים שאהבו יותר סויין וגה HED300 על ה JBL1004,הם שמעו אחד אחרי השני אותם ובסוף וויתרו על העוצמה והלכו על הסרווין וגה,שני האנשים היו עם דוטקים.

 

אני אישית לא שמעתי ההבדלים(חוץ מהעוצמה שהם מפיקים) לא יודע מה הם אהבו יותר את הסרווין וגה(אולי המחיר) או משהו אחר.

 

 

בכללי מגברי JBL בסדרת ה GTO מעולים ביחס למחיר ככה שאי אפשר לטעות,זה הרבה יחס של כיוונים והתקנה,כל העיווטים ששמעת.

Scan Speak

פורסם

סליחה שאני חופר על הנושא אבל המתקין הציעה לי מגברים

 

MB Quart ONX4.80

 

Crunch PZT1400.4

Hu: Alpine 9887R, Amp1:Earthqake extream,Amp2:RF 1001 BD,comp:Morel Dotec 6 ,Comp:Sony Xplode ,Sub:Earthquke DBXI 12

פורסם

אני לא יודע לגבי המגבר הזה של קראנץ' שהצעת אבל אני יש לי ברכב מגבר של קראנץ' P1-5000.5 שהוא מגבר 5 ערוצים

 

http://www.sonicelectronix.com/pictures_new.php?id=29845&picture_id=-1

 

ואני מבסוט מכל רגע.

 

חיברתי עליו מערכת שלמה, סאב, 6X9 וזוג קומפוננט ובאמת שהוא עושה את העבודה מעל ומעבר.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

אתה "מבסוט", כי הוא מגבר מעולה? כי הוא טוב למחיר שלו? כי לא שמעתה מגברים אחרים? כי זה מה שיש? כל מגבר מנגן שונה, יש מגברים שהם יותר מורגשים בבס, יש מגברים שהם יותר מורגשים במיד, ויש מגברים שהם לא זה ולא זה.... מחברות "החדשות" שנמכרות היום בשוק (כל מיני שמות גדולים בעבר) בלבל הנמוך סביבות 1000 ש"ח כמעת ואין מגברים שאפשר להגיד שהם טובים. כי הנתונים שהפ כותבים לרוב הם לא נכונים, 4X100, אני בספק מאוד גדול שהו באמת מוציא 100WAT לערוץ.

לכן, אדיף ללכת למגברים ברמה גבהה יותר או לחפש מגברים טובים ביד 2. מגבר איכותי גם אם הוא 50 WAT תתן תוצאה יותר טובה באיכות הסאונד ממגבר 100WAT סיני.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

חברים תודה על העזרה.

רכשתי היום מגבר EARTHQUAKE EXTREME 1200.

המגבר פשות פצצה נהנה מכל רגע מפלצת של ממש הסכומים האלה.

לדעתי הוא הרבה יותר טוב מכל מה שרשמתי ואיפלו מה JBL 1004 שרציתי בהתחלה.

שמעתי מספר רב של מגברים כמו הJBL MAC 4500 והם פשות לא באותה ליגה.

אני ממליץ בחום על המגבר.

Hu: Alpine 9887R, Amp1:Earthqake extream,Amp2:RF 1001 BD,comp:Morel Dotec 6 ,Comp:Sony Xplode ,Sub:Earthquke DBXI 12

×
×
  • תוכן חדש...