Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי מזדה לנטיס 1.6 שנת 2003

בזמן האחרון יש מן תופעה של דפיקת שסתומים,גם כשהמנוע חם שמן שאני משתמש בו LM 10w40

הבעיה היחידה, שבדגם הזה, אי אפשר לעשות סתם כיוון כמו בהנמקה למשל, אלה צריך למדוד את המרווח בין הפיקה לדיסקית ואם המרווח לא טוב להחליפו באחת אחרת.

האם משהו יודע היכן אוכל למצוא דיסקיות כאלה באזור באר שבע וכמה זה עולה ליחידה?

ברצוני גם לשאול,האם יש מישהו שעשה זאת כבר בעבר?

תודה

  • ספונסר פורום
פורסם

פנה להתייעצות עם אלי עשור ממוסך מרכז הרכב דרום אשר יושבים בדרך חברון 3 בבאר שבע.

תציין בפניו שהגעת דרך הפורום ואני בטוח שתצא מרוצה.

פורסם
פנה להתייעצות עם אלי עשור ממוסך מרכז הרכב דרום אשר יושבים בדרך חברון 3 בבאר שבע.

תציין בפניו שהגעת דרך הפורום ואני בטוח שתצא מרוצה.

 

תודה על העזרה, הוא לא מתעסק עם זה.

  • ספונסר פורום
פורסם

תודה רבה שחזרת לעדכן (תתפלא שהרבה אנשים "שוכחים" לעשות את זה).

אל תדאג, יש לי עוד הרבה המלצות לתת לך, אני לא אעזוב אותך עד שנפתור את זה.

פנה להתייעצות עם דוד ברזילי אשר מנהל את מכון מונדיאל טסט בבירת הדרום.

פורסם
תודה רבה שחזרת לעדכן (תתפלא שהרבה אנשים "שוכחים" לעשות את זה).

אל תדאג, יש לי עוד הרבה המלצות לתת לך, אני לא אעזוב אותך עד שנפתור את זה.

פנה להתייעצות עם דוד ברזילי אשר מנהל את מכון מונדיאל טסט בבירת הדרום.

 

תודה מחר ייצור איתו קשר.

פורסם

שלום רב, תיקנתי את הבעיה או יותר נכון כיוונו לי את השסתומים.

במוסך ש.ר.ד מאזדה פורד ב״ש, סה״כ 522₪ כולל מע״מ לשני שימסים וגומייה למחסה שסתומים + עבודה.

שקט וחרישיות, זה מה ששומעים.

מה שגם, הטורים יציבים ונעלמו הרעידות קטנות שהיו.

פורסם

יש לציין תודה וח״ח גדול ל״עזרה״ שמגישים.

לצערי הרב, ברוב המוסכים שהייתי אמרו שלא מתעסקים עם זה, ו״מה זה מפריע לך״, או יותר גרוע ש״זאת מחלה של לאנטיס, סע עם זה כך עד לשיפוץ או חידוש ראש״. תמוהה?!!

יש לציין, שבספר היצרן בחו״ל, היצרן ממליץ על כיוון כל 90,000 ק״מ.

ניסיתי להחליף בעצמי, קניתי פילרים למדידת מרווח בין הפיקה לשימס האידאלי הוא 0.26 מ״מ, אפילו השגתי טל׳ של חנות חלפים בת״א שיש להם כמעט הכל 03-5619992

אבל, לא הצלחתי להוציא את שתי השימסים, הם כאילו דבוקים לכוסיות שעל השסתום.

×
×
  • תוכן חדש...