Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לשירשור שנגע לטילון מודל 1960 - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=416296&highlight=ICM+1960

 

בפעם הראשונה שאני נתקבל פנים מול פנים בטילון ICM מודל 1959. הטילון לא נסע משנות ה-60 (המספרים עליו כתומים) והינו מקורי למעט מעט שינויים קלים שניתנים לתיקון.

 

גם המנוע הינו המנוע המקורי (מעט חלש יותר מהמנועים שהורכבו מתחילת שנות ה-60) ובמצב עבודה.

 

הכיסא מאד נדיר והינו כיסא בודד!!! אפילו התווית המקורית מאחור נותרה כפי שהיא.

 

ולתמונות -

 

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=285095&stc=1&d=1336040527

 

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=285096&stc=1&d=1336040527

ICM1959.jpg

P1010533.JPG

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

יפיפה הicm הראשון שרכבתי עליו בנעוריי היה מודל 1959 של שכן זה מחזיר אותי יותר מ40 שנה אחורה

יוני מ"יוני אופנועים" בירושלים 0505244105

פורסם
יפיפה הicm הראשון שרכבתי עליו בנעוריי היה מודל 1959 של שכן זה מחזיר אותי יותר מ40 שנה אחורה

 

האם זכור לך הכיסא? האם הכסא היה בודד כמו בטילון שבתמונה?

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
האם זכור לך הכיסא? האם הכסא היה בודד כמו בטילון שבתמונה?

 

הוא היה דו מושבי ,כיסא כזה לא ראיתי ב icm.

יוני מ"יוני אופנועים" בירושלים 0505244105

פורסם
הוא היה דו מושבי ,כיסא כזה לא ראיתי ב icm.

 

כניראה היה של דומינוס-פיצה כיסא בודד לארגז מאחורה...

 

יפיפה תתחדש-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
כניראה היה של דומינוס-פיצה כיסא בודד לארגז מאחורה...

 

יפיפה תתחדש-רן

 

ב59 זה היה של דומינוס פיתה....

פורסם

עידכון - הנעתי אותו. למעט בעיית כיוון הילוכים ושמירת סל"ד בסרק המנוע עובד ו"נשמע" תקין.

 

ידעתי כי ההספק במנועים אלו נמוך מן המנועים שהותקנו בשנות הדגם המאוחרות (1962 ואילך) - ההספק הוא 2.2 כ"ס לעומת 2.4 כ"ס בדגמים המאוחרים. מעיון מעמיק יותר, למדתי כי - המנוע המותקן על דגם זה למעשה אינו זהה למנועים המאוחרים (ב-טילון 1960 יש גם מנוע זהה). ההבדל הוא בצילינדר אחר עם בשילוב מניפולד/סעפת קרבורטור שונה. גם הקרבורטור שונה מן הדגמים המאוחרים. ועדיין לא השוותי אחד מול אחד אבל נראה כי גם בלוק המנוע מעט בצורתו.

 

גם הרעש של המנוע הנ"ל שונה משל הדגמים המאוחרים (ידעתי זאת כבר לאחר שהנעתי את הטילון מודל 1960) - וזה בא לידי ביטוי בדציבלים גבוהים יותר :-o .

 

כולי תקווה שאיני משעמם את אלו שהטילון אינו "עושה להם את זה"....בכל מקרה אותי זה מעניין ! :lol:

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

×
×
  • תוכן חדש...