Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניפגעתי שאמרתם שה-106 לא יפה, ראו חתימה שלי,

בכל אופן יש 205 ראלי במצב סביר מאוד שפורסמה בענתיקות בדרכים, זרוקה באיזה מוסך, זו אופציה יותר מעניינת מה-205 GTI.

 

לגבי האופל טיגרה :mm_eek: :mm_eek: :screwy: :screwy: :mm_nah: :mm_nah:

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ה 205 ראלי שונה מאוד מהGTI ואולי עדיפה עליה כרכב אספנות כי היא הרבה פחות "מתוחכמת" נגדיר את זה ככה.

אין הזרקה,אין גג נפתח,תא נוסעים יותר פשוט והמנוע הוא TU במקום XU ונחשב אמין הרבה יותר.

פורסם

חברים,דבר ראשון,זה בדיוק מה שרציתי שייצא מהשרשור הזה,הרבה דעות שונות ומגוונות שיתנו לי דרכים שונות להסתכל על העניין,דברים שלא לקחתי בחשבון או לא נתתי עליהם מספיק את הדעת,על זה מגיעה לכם תודה.

 

אני לוקח את כל מה שנכתב פה בחשבון,גם אלה שממליצים וגם אלה שחושבים שפרוייקט כזה הוא אסון,בסופו של דבר אני אגיע להחלטה מהלב,אין לי ידי זהב וגם לא ידע טכני,ואני אצטרך לאזור לא מעט אומץ כדי להחליט שאני הולך על זה.

 

srack אפילו השתמשת במילה גהנום :lol:

 

יהיה לי קל(וגם כיף)לחכות עד שהאוונסיס תימכר,להוסיף את ההפרש ולקנות ספורטיבית משומשת ומודרנית ולקרוע איתה את נס הרים בסופי שבוע,אבל אני ארגיש שוויתרתי על משהו שרציתי וקורץ לי כבר תקופה,משהו מיוחד באמת.

 

לא החלטה של רגע,ויש עוד הרבה על מה לחשוב,אבל בכל מקרה אני אשמח לשמוע דעות נוספות של בעלי 205 לשעבר.

פורסם

גם בהן הדש בורד מפורק?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לירוי, לי יש 3 GTI ו-3 T16.

לאדומה הנחתי שקל על החלון הקדמי, לא מצאתי אבטיח.

 

אופציה נוספת ומעניינת שאתה מוזמן לשקול היא האופל טיגרה שלא מקבלת לדעתי את הכבוד

אופל קורסה בתחפושת. שום דבר מעבר.

הבעיה של הגיטיאיי הייתה דווקא במנוע, כאשר אף אחד לא ידע לכוון את הAFM.

בהחלט צודק. כיוון נכון של האייר פלואו מטר היה צריך להעשות עם כיון סלד סרק וכיוון הצתה. שלושה פרמטרים שלא מסתדרים יחד.

באם חשקה נפשך ב205 GTI אז יש אחת שעומדת תחת בניין בהרצליה.

הרכב בצבע אדום של זוג מבוגרים שנראה כי ישמחו לקבל כסף עבור הפיזו' הישנה שלהם (:-D).

לרכב אין גג ונראה חיצונית במצב ששוה התעסקות ושיפוץ.

הרכב של אריק, הבן שלהם. לא נראה לי שהוא בענין של למכור. ואין לו סאן רוף. גג דווקא יש לו.

אני לא מבין מה יש לכם כולכם מ"זריקות תחת"?

 

הרכב ידוע באחיזה המדהימה שלו בסיבובים שמביישת בקלות הוט האטצ מודרניות ואתם לוקחים את התכונה הכי חזקה של הרכב וזורקים אותה לפח

לרכב אכן היתה אחיזת כביש מדהימה, אבל העברת משקל קדימה בסיבוב (ע"יי אפילו הרמה קלה של הרגל מדוושת התאוצה, או חס וחלילה האטה בסיבב) מייד היתה מכניסה את הרכב להיגוי יתר. היגוי יתר נשלט, מדוייק, ממש מוזיקלי, אבל לא תמיד אפשר להאיץ בסיבוב.

 

בנוסף לשלושת הGTI שלי, שאחת מהן שונה משל לירוי, העלתי עוד קבצים ממספר מפגשים שהיו, שצילמתי בזמנו, עוד לפני עידן הפייסבוק.

 

בטח עוד שניה ADRIANFARNIA יתלונן איך אין תמונות של הCTI המדהימה שלו.

אני מוכן לשים כסף.

 

יא ווארדי, איזה שרשור.

1.jpg

DSCN2730.jpg

10.jpg

2 copy.jpg

DSCN2733.jpg

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

כל התמונות האלו ואין תמונה של הCTI המדהימה שלי?!

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם

מי שיכנס לאתר של PSI לארכיון של הפורומים הישנים ימצא המון תמונות ממפגשים ישנים של GTI וגם המון מידע בפורום הטכני.

פורסם

למי שמעוניין - פורום GTI DRIVERS בחו"ל - הפורום עוד פעיל, המכוניות קצת פחות.

http://www.205gtidrivers.com/

 

כמו כן למי שמעוניין לראות, כדאי לחפש רכבים שלמים וחלקים ל GTI - (תמיד יש משהו מעניין בלינקים האלו )

 

אייבי צרפת : http://shop.ebay.fr/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=205gti&_sacat=See-All-Categories&LH_TitleDesc=0

 

אייביי בריטניה http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=205gti&_sacat=See-All-Categories

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

לרכב אכן היתה אחיזת כביש מדהימה, אבל העברת משקל קדימה בסיבוב (ע"יי אפילו הרמה קלה של הרגל מדוושת התאוצה, או חס וחלילה האטה בסיבב) מייד היתה מכניסה את הרכב להיגוי יתר. היגוי יתר נשלט, מדוייק, ממש מוזיקלי, אבל לא תמיד אפשר להאיץ בסיבוב.

 

כזכור לך, הייתה לי כזאת במשך 5 שנים כך שאת העניין אני מכיר היטב, אבל:

 

1. זה יותר איטי!

2. העברת משקל מהר מידי (במיוחד ב 1600) ורק אלוהים יודעת איפה תסיים את הסיבוב הזה כי ב 205 GTI (שוב, בעיקר ב 1600) ברגע שהוא ברח לך אין לך שום שליטה על הרכב.

 

מאחר ואני חובב של נהיגה קלאסית בקוים נכונים ובלי קשקושי דריפט-זיפט, אז אני לא מבין בשביל מה בכלל לעשדות את זה, במיוחד ברכב שכזה אבל יאללה, אני מקבל שיש כאלה שחושבים שזה כיף :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בפורום יש בחור בשם טובל, שנוסע על 1992 אדומה, רשומה 1900 ברשיון. במקור הייתה 1600, אני לקחתי אותה ביד שלישית, זרוקה בגינה, ובניתי אותה 1.9 מקורית, קיבלתי אישורים חתומים מלובינסקי, ייבאתי כסאות עור קרוקודיל דנדי אדום מחול, והרבה חמוצים, כולל חשמל חדש וכו', הוא מוכר אותה, אבל אל תהיה פראייר. אני מכרתי אותה ב9 אלף שקל (ועוד גיטיאי לחלקים בתמורתה) וזה רק כדי לא לפרק אותה. מי שקנה ממני מכר אותה ב8 לאיזה צפוני, שמכר אותה ב8 לטובל. הוא לא השקיע כמעט שקל. ככה שאם תרצה לקנות, מחיר סביר הוא פחות מ10...

 

נתקלתי בשרשור מכירה שלך של ה205GTI הזות, המחיר שרציתה עליה הוא 22000 שקל אז אך מכרתה ב9000??

 

הרכב הזה היום נמצא בבעלותי.


×
×
  • תוכן חדש...