Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברי פורום שלום,

 

שמי דניאל.

זה מכבר כמה שנים שאני גולש בפורום, נהנה ולומד.

עד כה לא הייתי ממש פעיל (נראה לי פחות מ-10 הודעות).

 

בחודשיים האחרונים התחלתי לחפש אחר גולף GTI בשנתונים 2001-2003.

החיפוש לא קל, אך לרשותי עומד זמן רב ואין לחץ.

 

אתמול בדקתי אקזמפלר. אבקש עליו חוות דעת, לפני שאני בכלל ניגש לבחון אותו במכון.

 

להלן הנתונים:

- גולף GTI.

- שנת 2002.

- יד שלישית.

- 142,000 ק"מ.

- ספר טיפולים מלא, טיפול אחרון ב-139K.

- טיפולים מרכזיים שנעשו: טיימינג ב-60K, קלאץ' ב-90K.

- לרכב שיפורים/תוספות מבעלות קודמת (על הרכב כבר 5 שנים):

א) 4 בולמי זעזועים של KONI

ב) פורק לחץ של FORGE

ג) מוטות מייצבים קדמיים - עליון ותחתון

ד) צנרת פליטה מלאה מהמנוע ועד הדוד האחורי

ה) דוד אחורי של REMUS יציאה אובאלית. הממיר לרכב הורד

ו) פילטר אוויר פתוח של SIMOTA

ז) אנג'ל אייז

ח) צ'יפ של UPSOLUE

ט) שעוני גדישה, לחץ שמן

כל הנ"ל הותקנו ב-PIT STOP

י) ספויילר - תוספת מקורית מהחברה

 

* למוכר יש את הצנרת המקורית+דוד אחורי+ממיר בבית.

 

לאחר בדיקה יסודית עם המוכר, הכללה בדיקה חיצונית ופנימית, רישיונות, ספר טיפולים, מנוע, צמיגים, חשמל ונסיעת מבחן,

עלו הפערים הבאים:

א) בעת התנעה נשמעת חריקה (סטארטר כנראה).

המוכר ציין כי בטיפול האחרון נאמר לו כי העניין לא קריטי וכי ניתן לעשות שיפוץ לסטארטר ולפתור את הבעיה.

ב) בעת בלימה, נשמע רעש חריקה קל.

שוב, המוכר ציין כי בטיפול האחרון נאמר לו כי הבלמים בסדר.

ג) בעת שימוש בידית הוינקר שבהגה - הויקרים לא מהבהבים, אלא מגיבים רק כאשר לוחצים על משולש האזהרה (4 וינקרים) - בקיצור בעיית חשמל.

ד) גג הרכב דהוי מעט. מהתרשמות שלי ווקס יעזור, לא צריך צביעה.

ה) רצועות פלסטיק של הדלתות הפנימיות - אלו שליד הנהג והנוסע שלידו - מקולפות.

הרצועות עצמן נמצאות ברכב והדבקה עם דבק חזק ובסיסי תפתור את העניין.

ו) החלק הפלסטי התחתון של הגריל קדמי, מצד ימין (צד הנהג) שבור.

זאת בעקבות דריסת חתול.....

ז) הרכב עבר תאונת צד-חזית במהירות של 25 קמ"ש לפני כשנתיים.

המוכר ציין כי השלדה לא נפגעה.

בעקבות כך נעשו תיקוני פח+צבע.

 

מחירים (לאחר שקלול יד, ק"מ, תוספות מקוריות):

מחירון ילוי יצחק - 41,000 ש"ח.

מחירון יד2 - 43,000 ש"ח.

המוכר דורש כ-50K על הרכב, וזאת לפני הכנסתו לבדיקה.

כמו-כן הוא מתחייב על תקינות שלדה, גיר ומנוע.

 

אבקש לדעת מה דעתכם על מצבו של הרכב ממה שנבדק עד כה.

 

בנוסף, לאלו שיש/היה ברשותם הרכב, אבקש לדעת מה עלות הטיפולים:

א) החלפת סטארטר או שיפוץ סטארטר.

ב) החלפת בלמים, רפידות.

ג) טיימינג.

ד) תיקון הגריל בחלק הימיני.

 

 

תודה מראש,

בברכת פסח כשר ושמח,

דניאל.

:twisted:Seat Leon FR 2013 1.4TSI 122HP Manual
פורסם

תשמע, יש לך כאן המון תוספות וזה נשמע נחמד .

אבל יש לא מעט לתקן. רפידות לא יקר מאוד. אבל מנסיון זה לא תמיד הבעיה. אני ברכב שלי החלפתי רפידות וזה לא עזר, החריקה חזרה. לא שזה פוגע ברכב, זה פשוט מציק , מאוד מציק @!

הפלסטיק מקדימה, זה תלוי אם תצליח למצוא מפירוקים במצב טוב , או עם החברה יכולה לתקן לך את זה. אם זה לקנות מקורי מהחברה החלפה זה יעלה יקר.

תיקון חשמלי זה לא אמור להיות גבוהה .

 

אך סה"כ ? יש מספיק בעיות לדעתי, להורדה נוספת במחיר.

אך אם מכנית הוא במצב טוב , אז שווה להוריד קצת עוד יותר את המחיר ולהשקיע טיפול ברכב.

הכל זה פונקציה של כסף.

 

לדעתי, קח את האוטו לבדיקה. ותוריד אותו חזק על כל השטויות הבעיות האלו, מתחת ל45 .

אחרת אתה משקיע יותר מידי .

פורסם

אני לא מכיר את השוק של ה gti דור 4 אבל הרכב לא נשמע לי כזה מציאה כדי לשלם 9 אלף (!!) מעל המחירון. אישית הייתי עובר הלאה לאקזמפלר הבא.

 

אם אתה עדיין מתעקש על הרכב תקח אותו למוסך רון כי רק הוא ישקף לך את המצב האמיתי של הרכב ויתן לך הערכת מחיר לישור קו.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

צ'יפ של אפסולוט הותקן באי אנד איי ולא בפיט סטופ אם כבר.

לגבי הבעיות, הכל נראה תקין למעט בעיית החשמל שיכולה להצביע על בעיה גדולה בהרבה ויש לבדוק זאת לעומק.

בקשר למחיר, אם הרכב הזה היה שלי לא הייתי דורש עליו מחירון אלה משמעותית מעלה.

קח את הרכב לבדיקה על 50K ותוריד לפי הבעיות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הרכב נשמע קרוע ושבור ולא ברור על מה בעליו דורש מעל המחירון.

רכב שעבר תאונה לא ראוי לדרוש עליו מעל המחירון וגם לא מחירון.

 

בתור אחד שמנוסה מאוד עם הרכבים הללו : חפש אחת סטנדרטית , ללא תאונות (לפחות לא רציניות) וסע לשלום.

 

על רכבים שמורים במצב תצוגה אפשר לבקש ולקבל סכומים של כ10K מעל המחירון ,אבל על כזה רכב? לא הייתי משלם מעל .

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני אומנם לא מכיר את הGTI (אפילו שהייתה לי V5 זה לא אותו דבר), אבל יחסית לרכב בן 10 סביר שיהיו ריג'קטים כלשהם (לכל רכב).

מהודעה של פותח שרשור אני לא רואה יותר מידי דברים קריטיים אבל יש השקעה של יישור קו. גם המוכר רוצה הרבה (לפי יד 2 המחיר שלו בערך בטווח שנמכרים רכבים אחרים מסוג הזה והיד יחסית לא גבוהה והקילומטרז' נמוך) על הרכב מצד אחד, אבל מצד השני הרכב משופר (כיצד זה משפיע על האמינות שלו בטווח ארוך והרכב כבר לא צעיר?). אולי יש טעם להתמקח עם המוכר והוא יהיה מוכן להוריד 5-6K?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לא מכיר את הדגם לפרטיו ולא את השוק שלו,

ההמלצה שלי במידה ואתה כן מעוניין לבדוק את הרכב, תקח לבדיקה במוסך שמתמחה בסוג רכבים כאלו ולא למכון בדיקה, לדוגמא: שמעתי רבות על מוסך רון בת"א.

 

בהצלחה

זה נכון

פורסם

מהתיאור שלך, נשמע שהנהג הקודם נהג לקרוע את הרכב ולעשות שטויות.

 

כשקניתי את הרכב שאלתי את הבחור " איך הוא בפתיחות אה? " והוא לא נתן תשובה חד משמעית:) זה טוב כי הוא לא עשה איתו יותר מידי שטויות.

×
×
  • תוכן חדש...