Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה בטוח שאתה רוצה לשים 3000 על מגבר וסאב? תפרט מה כבר יש לך ברכב, אולי עדיף קודם להשקיע ברמקולים וכו'.

פורסם
אתה בטוח שאתה רוצה לשים 3000 על מגבר וסאב? תפרט מה כבר יש לך ברכב, אולי עדיף קודם להשקיע ברמקולים וכו'.

 

כמו שאמרתי איני מבין גדול במערכות, קניתי את הרכב אם הרמקולים, אז איני יודע איזה דגם זה אבל אני אברר אם בעל

הרכב הקודם.

יש גם מאחורה רמקול יותר קטן ממה שבתמונה וטויטר (נראה לי)

גולף קבריולט.jpg

פורסם

למה אני שואל, כי ב3 אלף אתה יכול לקנות ציוד די היי אנד כשמדובר רק בסאב ומגבר יעודי.

לעניין, יש מצב אתה באמת מברר אילו רמקולים אלו? יש נקודה כסופה על הטוויטרים, זה סמל או כיתוב במקרה?

 

איך שזה נראה אני מנחש יש לך כבר בסיס טוב, אם אתה מרוצה מהסאונד גם ככה ורק חסר לך קצת בום אז סאב בהחלט יכול לעזור.

אתה יודע במקרה אם יש לך איטום אקוסטי בדלתות?

פורסם
למה אני שואל, כי ב3 אלף אתה יכול לקנות ציוד די היי אנד כשמדובר רק בסאב ומגבר יעודי.

לעניין, יש מצב אתה באמת מברר אילו רמקולים אלו? יש נקודה כסופה על הטוויטרים, זה סמל או כיתוב במקרה?

 

איך שזה נראה אני מנחש יש לך כבר בסיס טוב, אם אתה מרוצה מהסאונד גם ככה ורק חסר לך קצת בום אז סאב בהחלט יכול לעזור.

אתה יודע במקרה אם יש לך איטום אקוסטי בדלתות?

 

שלחתי הודעה לבעל הרכב הקודם מחכה לתשובה.

הנקודה הכסופה על הטוויטר זה סמל.

אין איטום אקוסטי הכל עבודת יד מינימאלית הכיסוי דלת זה פלטה מעץ, והשחור זה בניה אישית מפיבר עם קצת

סוג מסויים של ספוג למילוי החלל ותפיסת הרמקול.

יש לי מגבר לא נותן עבודה מספקת ויש לו זליגת חשמל רצינית אני מעיף אותו.

פורסם

המגבר מחובר לקדימה אני מנחש?

אגב, גם חשוב, אתה פתוח ליד שנייה?

כשיהיה לך את הנתונים של הרמקולים תגיד, אז אפשר יהיה להגיד בוודאות אם כדי להשקיע ברמקולים, או שרק מגבר בשבילם ומרבית התקציב ילך לסאב.

אתה הולך לבצע את ההתקנה לבדך או אצל מישהו? כי בקלות זה יכול לעלות בסביבות ה300-500.

פורסם
המגבר מחובר לקדימה אני מנחש?

אגב, גם חשוב, אתה פתוח ליד שנייה?

כשיהיה לך את הנתונים של הרמקולים תגיד, אז אפשר יהיה להגיד בוודאות אם כדי להשקיע ברמקולים, או שרק מגבר בשבילם ומרבית התקציב ילך לסאב.

אתה הולך לבצע את ההתקנה לבדך או אצל מישהו? כי בקלות זה יכול לעלות בסביבות ה300-500.

 

הוא מחובר לכולם אבל אני הולך להעיף את החוטים ולשים חדשים

אני קונה אצל בעל מקצוע ומתקין אצל חבר.

אני צריך מגבר שישה ערוצים נכון ?? אם אני מפרק את הרמקול מאחורה רשום הדגם ??

פורסם

כה, בד"כ יש מדבקה או הדפסה של הדגם המדויק על המגנט מאחורי הרמקול.

מה שבעייתי עם מגברי 6 ערוצים זה המחיר, מגבר איכותי יהיה יקר (עד כדי לסגור את כל התקציב שלך)

מבחינת הסאב, אתה רוצה דיוק וזריזות או שחשוב לך יותר העוצמה והדגש על הנמוכים? (בשחורה, SPL-עוצמה, זה כל הסיפור, במקרה של דאנס לא יזיק קצת הפרדה בבייסליין)

פורסם
כה, בד"כ יש מדבקה או הדפסה של הדגם המדויק על המגנט מאחורי הרמקול.

מה שבעייתי עם מגברי 6 ערוצים זה המחיר, מגבר איכותי יהיה יקר (עד כדי לסגור את כל התקציב שלך)

מבחינת הסאב, אתה רוצה דיוק וזריזות או שחשוב לך יותר העוצמה והדגש על הנמוכים? (בשחורה, SPL-עוצמה, זה כל הסיפור, במקרה של דאנס לא יזיק קצת הפרדה בבייסליין)

 

הבחור ענה לי אין לו את שמות הדגמים. אבל בדקתי

המערכת דיסקים זה panasonic cq-c7105u

רמקולים אני אפרק ברגע שיגמר הגשם.

בסאב חשוב לי עוצמה אבל לא רוצה להתפשר על דיוק אני גמיש במחיר אני מוכן לעלות עד 3500 אבל שיהיה

הבדל משמעותי באיכות

פורסם

המערכת מצוינת, לפחות מהבחינה שיש לה 3 סטים של יציאות, אז אם תבחר תוכל להגביר הכל.

בגלל שאני לא יודע מה הולך עם הרמקולים ואם כדי הגברה או לא, נתמקד בסאב.

קודם כל מגבר, מונובלוק, שיגביר את הסאב:

חפש משהו שיתן לך לפחות בסביבות ה500-800RMS, לדוגמא JL Audio 500/1 \ 1000/1, Rockford 1000.1bd \ 1500.1bd, מגברי קיקר למיניהם (סדרת ZX: יש לך 500.1, 750.1, 1000.1)

סאבים:

בשביל עוצמה יש לך את הקיקר L7, בשביל דיוק, הIDQ של Digital dynamics.

באמצע שלל סאבים לדוגמא ה12w3 של JL Audio, הסאבים של רוקפורד מסדרת T0\T1, סדרת Type X של Alpine, וגם W12Gti של JBL. אלו וורסיטליים יותר והביצוע שלהם תלוי בתיבה ובהגברה שתתן להם.

הכל תלוי במה זמין, וכמה מהתקציב ילך לסאב והמגבר בשבילו.

פורסם

יש למכירה ביד שניה נגבר 5 ערוצים http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=384441

מונו של KIKER http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=386342

וגם סאבים לדוגמה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=418942

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

הרדיודיסק בתמונה אינו panasonic cq-c7105u

בנוגע לקומפוננטים מקדימה ומאחורה נסה לצלם אותם מקרוב כך ניתן יהיה לזהות את האלמנט.

איזה מגבר יש לך כעת? {אם אפשר דגם מדוייק}.

פורסם

תודה רבה על העזרה.

רשמתי את ההמלצות.

לגבי המערכת שבתמונה זאת לא המערכת שעכשיו נמצאת, הרכב עבר שיפוץ וכל מה שאתם רואים בדשבורד לא נמצא.

אני אפרק את הריפוד של הדלת ב 11 וחצי בלילה, ואתן לכם עדכון על דגם הרמקולים.

לגבי המגבר לא ביררתי אבל הוא בקושי מהסבירים שיש, לא נראה לי ששווה התייחסות אבל אני בכל זאת יעדכן.

תודה.

פורסם

עניתי לך בפרטי, מישהו מכיר את הרמקולים? מבחינת מחיר עומדים בסביבות המסגרת של טמפו, עם 45-55RMS. (קומפוננט 5.25)

×
×
  • תוכן חדש...