Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במוסך מורשה יבואן קיבלתי את ההצעה הבאה:

 

שמן מנוע+ פילטר שמן+ מצתים+ פילטר אויר+ נוזל קירור+ נוזל בלמים+ נוזל לתיבה אוט' + פילטר לתיבה אוט'...

 

(כל החלקים מקוריים)

 

1635 ש"ח כולל מע"מ. מחיר סביר?

The US manufactured products are 100% USA made

 

(מתוך האתר של אמריקן איגל)

פורסם

לי בלנטיס לקחו על החלפת שמן גיר+פילטר לגיר 400ש"ח

טיפול 10000 עולה גם בסביבות 400-500ש"ח

החלפת נוזל קירור עוד 150ש"ח

סה"כ 1000-1200ש"ח בהגזמה במוסך רגיל

נראה לי שהמחיר יקר למה שהציעו לך,בדוק בעוד מוסכים שהם לא מורשים ותחסוך מאות שקלים

  • ספונסר פורום
פורסם

המחיר מעט גבוה.

 

מהיכן אתה בארץ? אולי נוכל לכוון אותך למוסך זול יותר שיעשה עבודה לא פחות איכותית.

פורסם

הטיפול הגדול כ400 ש"ח כולל פילטר שמן מקורי עם שמן 10W40 איכותי

החלפת שמן בתיבה -תבדוק מתי הוחלף לאחרונה אם לא הוחלף ב45K האחרון תקנה מליאור יונדאי שופ 4 ליטר ב165 ש"ח של SP3 ותביא איתך לטיפול-אני מבטיח לך שלא יגבו כסף נוסף

 

דבר איתי בפרטי-לא תצא עם יותר מ600 ש"ח

פורסם

אני מנתניה.

 

כפי שכתבתי, מדובר על טיפול בן שמונה פריטים מקוריים במוסך יבואן.לא מדובר על סתם החלפת שמן ומסנן.

The US manufactured products are 100% USA made

 

(מתוך האתר של אמריקן איגל)

פורסם

אני מציע לך לבדוק מולם איזה שמן הם הולכים לשים לך. זה שכל החלקים מקוריים זה טוב מאוד, אבל אני למשל עשיתי טיפול

במוסך מיצובישי לפני חצי שנה והם שמים שמן של חברת דלק 15W40 שהוא בכלל מינרלי, עלות השמן הזה נע בין 60-80 ש"ח בחנות והוא לא ממש איכותי.

  • ספונסר פורום
פורסם
אני מנתניה.

 

כפי שכתבתי, מדובר על טיפול בן שמונה פריטים מקוריים במוסך יבואן.לא מדובר על סתם החלפת שמן ומסנן.

 

פנה אל מוסך צמרת שלי ובקש מהם הצעת מחיר נוספת. לדעתי הם יוכלו לתת לך הצעת מחיר אטרקטיבית יותר, מבלי לגרוע מקצועיות של הטיפול.

×
×
  • תוכן חדש...