Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר לנסות לרכוש זרוע גמישה - כמו אלו עבור GPS או סלולרי, לשים בפינה של החלון האחורי כדי לא לפגום בשדה הראיה, ולאלתר דרך לתלות/להצמיד אליה את השלט. יש להן הצמדת ואקום שתופסת היטב.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
גבריאל - לשים את זה בין השמשה לאור ברקס (כשזה מסתיר את האור ברקס) זה מסוכן מאוד! בבקשה אל תעשה את זה.

בקיץ דבק דו"צ או כל דבק שלא עמיד בחום לא יתפוס.

אם אתם באמת רוצים להצמיד וואקום לשמשה בלי שהוא ייפול, תעשו את זה כשהוואקום והשמשה חמים (למשל אחרי שהאוטו עמד בשמש). אני בטוח שיש פה חבר'ה שיוכלו להסביר למה זה בצורה יותר מובנת ממני :lol:

אני כבר בלי שלט..

לא מפריע לאורות הברקס תאמין לי אני יודע מה אני אאא..אומר (ארץ נהדרת :p)

"גבינה חינם יש רק במלכודת של עכברים" :evil:

פורסם

כשאני הייתי בנהג חדש האמת שלא נסעתי ממש עם השלט במהלך כל השנתיים

אבל כשכן הייתי נוסע עם השלט פרקתי אותו ל2 חלקים ככה שנשאר רק הצד של הנהג חדש

ולא השם של המורה וכו' (הוצאתי מהטבעות האלה) ואת הסקוצ' שמאחורה הייתה מחבר למשענת ראש

האחורית ככה שזה היה נדבק לריפוד... זה הפתרון הכי טוב אם לא נדבק לך וזה תופס מבחינת המשטרה

כל עוד הם רואים את השלט הם לא יעשו שום דבר..

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

תפוס על המסילה הזאת של הוילון ונשאר שם לתמיד לא מבין למה כל כך הסתבכתם ..

 

שוטר שירצה לתת לאמא שלך דוח על זה שהיא נוהגת עם השלט זה שוטר מתוסכל

פורסם
תפוס על המסילה הזאת של הוילון ונשאר שם לתמיד לא מבין למה כל כך הסתבכתם ..

 

שוטר שירצה לתת לאמא שלך דוח על זה שהיא נוהגת עם השלט זה שוטר מתוסכל

לא לכל אחד יש וילון או מסילת וילון ברכב.

"גבינה חינם יש רק במלכודת של עכברים" :evil:

פורסם

 

בכללי אם הוא לא רשם כלום אתה יכול לסמוך על המזל, רק תנהג נורמאלי ולא חשוד.

 

 

יש לך 250 ש"ח מיותרים לתת לי? מה זה השטויות האלו?

איך אני יכול לצאת מדעתי אם אף פעם לא הייתי שם?!:loco:

פורסם

לך תדע עם תצא על שוטר שלא ירצה לוותר על דוח או שעם השלט שלי לא היה תלוי הוא לא היה מוותר.

נהג חדש בלי שלט זה 250 ש"ח דוח ואחד שהוא לא נהג חדש והוא עם שלט אז זה 500 ש"ח (לפי שכנה שוטרת).

תודה לכולם על כל הרעיון 10 אתם ! הרעיון של david106 יכול להיות טוב.

פורסם

אם כבר פתחתי אשכול ויש תמונה, יש למישהו הצעות איך אני מוריד את המדבקה שפעם היה כתוב renault בתחתית החלון האחורי.(לא יורד בקלות)

פורסם

שלי מודבק עם דבק דו צדדי ויש לו סקוץ' שמודבק בחלקו העליון מאחורה(הוא בנוי ב2 חלקים, חלק ראשון - שם המורה ומספר וחלק שני-נהג חדש) אבל הדבק של הסקוץ' רתח בשמש הארץ ישראלית וזה נשאר למטה תמיד(שלי זה חוסך את ההורדה כל פעם של זה) ואף פעם לא עצרו את האוטו על השלט ואמא שלי נעצרה פעם אחת ולא אמרו לה על זה כלום.

×
×
  • תוכן חדש...