Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי דוח חניה בשווי 100 שח

מספר הרכב בדוח נכון אבל סוג הרכב לא נכון

הפקח רשם במקום סיאט סוזוקי

אני שוקל לא לשלם את הדוח

פורסם

אל תשלם.

זה לא הרכב שלך.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

איך הרכב לא שלו?? המספר רכב נכון!

 

את רוצה להגיד לי שכדי להתגונן מפקחים שאינם מכירים רכבים ע"פ המבנה של הרכב (ויודעים לזהות אך ורק ע"פ הסמל) אני יכול לשים על הרנו שלי סמל של סיטרואן / דיהטסו?

 

נשמע רעיון טוב :-)

פורסם

הפקח כתב סוג אחר, וזה לא הרכב שלו,

אולי הוא גם רשם מספר אחר של רכב?

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

שיגאה בסוג הרכב לא תבטל את הדו"ח.

המספר נכון לפיכך הדו"ח ירשם על שמו וישלח אליו שוב בדואר והשגיאה של סוג הרכב היא טעות סופר אלא אם תהיה לו דרך להטיל ספק רציני יותר בזיהוי הרכב.

פורסם

ראשית ראה עם כתוב בדו"ח שהרכב צולם.

 

צולם הרכב אתה בבעיה גדולה יותר.

 

לא צולם ,אתה לא עושה מאומה עד שמקבל בדואר רשום את הדו"ח לביתך. כתובתך מעודכנת ?

 

שם תראה האם תוקנה "הטעות" בסוג הרכב.

 

מופיעה הטעות , כותב מכתב שאתה לא בעל רכב מסוג X אלא Y לא חנית במקום מעולם , ומבקש לבטלו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ראשית ראה עם כתוב בדו"ח שהרכב צולם.

 

צולם הרכב אתה בבעיה גדולה יותר.

 

לא צולם ,אתה לא עושה מאומה עד שמקבל בדואר רשום את הדו"ח לביתך. כתובתך מעודכנת ?

 

שם תראה האם תוקנה "הטעות" בסוג הרכב.

 

מופיעה הטעות , כותב מכתב שאתה לא בעל רכב מסוג X אלא Y לא חנית במקום מעולם , ומבקש לבטלו.

 

 

קראתי את כל הדוח , ולא כתוב שום דבר לגבי אם הרכב צולם או לא ....

נחכה שישלחו בדואר

פורסם
קראתי את כל הדוח , ולא כתוב שום דבר לגבי אם הרכב צולם או לא ....

נחכה שישלחו בדואר

 

שלום: היום כל הפקחים נישלחים עם מצלמה כך שסוג הרכב הוא לא רלוואנטי עם המספר נכון הצילומים נעשים בכל הארץ

אני לא יודע מי זה ל אבל הוא מטעה אותך שלא תיסתבך סתם

פורסם
קראתי את כל הדוח , ולא כתוב שום דבר לגבי אם הרכב צולם או לא ....

נחכה שישלחו בדואר

אם לא כתוב שצולם, אז כנראה שלא צולם.

בכל דוח של העירייה כתוב "הרכב צולם".

[email protected] למה שהוא ישלם דוח כאשר זה לא הרכב שלו?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ל',

אני חושב שלא צריך להיות כל כך נחרץ בנושא הצילום, שכן ייתכן והפקח לא הכניס את ההערה על הצילום כתוצאה מטעות (נוספת).

 

להערכתי הסיכוי לביטול הדו"ח קלוש במידה וקיים צילום של הרכב וכפי שכתב אלעד רוב הסיכויים שהרכב צולם.

במידה ואין צילום שווה לנסות את מזלך.

 

כך או כך, המתן לקבלת הדו"ח בדואר.

עם קבלתו צלצל לעירייה הרלבנטית וברר את מהות הדו"ח ואם יש צילום של הרכב. באם אין צילום - ערער.

 

בהצלחה,

פורסם

תראה, אתה יכול לבקש לבטל את הדו"ח בטענה שזה לא הרכב שלך, וכמו שהפקח טעה בסוג הרכב ייתכן כי טעה גם במספרו.

אם הרכב צולם כמו שאמר ישה, העניין מורכב יותר.

 

יותר חשוב מהכל זה לעמוד בזמנים, אם אני לא טועה 30 יום.

 

כמו כן, לנסות כדאי בכל מקרה, מקסימום תשלם את מה שהיית אמור מלכתחילה לשלם.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בואנה אתם רציניים ?

כולה דו"ח של 100 שקל. שלם אותו וסיים עם הסיפור.

אם היה לך מספיק אומץ לחנות בלי לשלם, תהיה מספיק אמיץ גם לשלם את הדו"ח.

 

ולמען הסר הספק - הרכב צולם בודאות.

פקחים מסתובבים עם מצלמות בדיוק כמו עם פנקס דו"חות.

פורסם

מה החלטת לעשות בסופו של דבר?

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...