Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי ניסן סאני שנת 93 167.000 קמ על השעון ותקלה במערכת של המאווררים

 

על הפלאץ מים איפה שהטרמוסטט נמצא יש את היונית חום ,קונקטור אדום שממנו יוצאים 2 חוטים, כרגע יש שם בעיה שברגע שאני מנדנד את החוט שני המאווררים מתחילים לעבוד ביחד (כשהקונקטור מחוץ ליוניט וגם מחובר ליוניט, זה לא משנה) זא שבוודאות יש נתק באחד מהחוטים ולפני שאני עושה מעשה ומתחיל לפרק אני מבקש עצה.

חשבתי על 2 אופציות:

 

1)שהחוטים נוגעים אחד בשני והם מפעילים את שני המאווררים על מהירות גבוהה -- מצב חירום --

2)שדווקא שהוונטות עובדות במהירות גבוהה אין קצר אבל בגלל שהקונקטור מחוץ לחיישן המערכת נכנסת למצב חירום

 

למה המהירות הנמוכה בכלל לא עובדת?? מה במערכת מחליט איזה מהירות תעבוד?:shock:

 

 

רציתי לדעת מה כל חוט עושה? האם חוט אחד אחראי למהירות נמוכה והשני למהירות גבוהה והרליי מקבלים מינוס מהגוף?

 

כל מי שמתכוון לשלוח אותי למוסך שיחסוך את הכתיבה שלו.

 

 

תודה רבה, נדב.

פורסם

היתה בעיה של מגעים של הקונקטור של יונית חום והחלמתי את החוטים חזרה בעיה אחת עברה-בעיה שניה התחילה

 

לרכב לא היה טרמוסטט כשקיבלתי אותו והחלטתי לא להשאיר את המצב כך והתקנתי טרמוסטט!

 

לאחר התקנת הטרמוסטט, בחצי שעה שהרכב היה מונע הכל היה מצויין חוץ מזה שהרדיאטור סתום ( הוא לא מתחמם באופן שווה) הרכב לא איבד מים והכל עבד טוב

 

אך יום למחרת שכבר הוא עבר את הביקורת הבסיסית החלטתי לצאת איתו לנסיעה ובדרך הוא התחמם והסיבה היא שהטרמוסטט נתפס (צינור עליון חם צינור תחתון קר)

 

הטרמוסטט שקניתי הוא יפני, לא אורגינל אבל הוא לא זבל סיני

 

יש סיבה מעבר לתקלה בייצור הטרמוסטט שהוא יתפס ככה?

 

נדב.

פורסם
ברשותי ניסן סאני שנת 93 167.000 קמ על השעון ותקלה במערכת של המאווררים

 

על הפלאץ מים איפה שהטרמוסטט נמצא יש את היונית חום ,קונקטור אדום שממנו יוצאים 2 חוטים, כרגע יש שם בעיה שברגע שאני מנדנד את החוט שני המאווררים מתחילים לעבוד ביחד (כשהקונקטור מחוץ ליוניט וגם מחובר ליוניט, זה לא משנה) זא שבוודאות יש נתק באחד מהחוטים ולפני שאני עושה מעשה ומתחיל לפרק אני מבקש עצה.

חשבתי על 2 אופציות:

 

1)שהחוטים נוגעים אחד בשני והם מפעילים את שני המאווררים על מהירות גבוהה -- מצב חירום --

2)שדווקא שהוונטות עובדות במהירות גבוהה אין קצר אבל בגלל שהקונקטור מחוץ לחיישן המערכת נכנסת למצב חירום

 

למה המהירות הנמוכה בכלל לא עובדת?? מה במערכת מחליט איזה מהירות תעבוד?:shock:

 

 

רציתי לדעת מה כל חוט עושה? האם חוט אחד אחראי למהירות נמוכה והשני למהירות גבוהה והרליי מקבלים מינוס מהגוף?

 

כל מי שמתכוון לשלוח אותי למוסך שיחסוך את הכתיבה שלו.

 

 

תודה רבה, נדב.

 

החוטים שאתה מדבר עליהם לפי דעתי הולכים למחשב שנותן פקודה לממסר להפעיל זה או אחר ,זרם המאווררים אינו מותאם לעבור לא בחוטים הרופפים ולא במחשב ,אלא יש מתווך שאולי הוא לא תקין ,ממסר יחיד או כפול .

×
×
  • תוכן חדש...