Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב :morning:

 

לכל יצרן רכב יש חטיבת ספורט - הונדה MUGEN רנו RENAULTSPORT וכו'...

 

התוכלו לרשום את יצרני הרכב הפופולאריים בארץ ומה חטיבות הספורט שלהן (סיכום של איזה משהו ללימודים :-P) ?

 

תודה :wink:

:twisted:
פורסם

BMW- M

פיאט- אבארט'

סיטרואן- citroen racing (למרות שהם לא מוכרים מכוניות בארץ של החטיבה הספורטיבית, אם זה משנה לך)

פורסם

אאודי - S ו-RS.

אופל - OPC (חטיבה נפרדת), יש גם קורסה GSI שהיא פחות קיצונית.

ב.מ.וו. - M.

הונדה - מיוגן.

מאזדה - מאזדה-ספיד (צפון אמריקה-נחשבת לחטיבה נפרדת), MPS (שאר העולם).

מיצובישי - ראליארט (חטיבה נפרדת), איבולושן.

מרצדס - AMG (חטיבה נפרדת).

סובארו - STI.

סיאט - FR, קופרה.

סיטרואן - VTS בעבר לספורטיביות, כיום DS שמייצרת גמים יוקרתיים יותר.

סקודה - VRS.

פולקסוואגן - GTI ו-R.

פורד - ST ו-RT.

פיאט - אבארט' (חטיבה נפרדת).

פיג'ו - GTI.

קאדילק - V.

קרייזלר/דודג' - SRT.

רנו - רנוספורט (חטיבה נפרדת).

שברולט - RS.

 

צריך להבדיל בין חטיבות עצמאיות ששייכות ליצרנית (פיאט, מרצדס, רנו) לבין יצרניות שפשוט מתייגות את הספורטיביות בתוספת הצירוף ךדגמים הספורטיביים (קאדילק, מותגי VAG).

 

יש גם סדנאות פרטיות כמו האמן, בראבוס, קלימן...

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...