Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אותי זה ממש מקומם.

לצערי עולם הרכב הוא מלא בעלי מוסכים שרלטנים ונוכלים.

יש גם אנשים ישרים כסרגל -אבל הם מרוויחים פחות.

אנחנו כצרכנים צריכים לחשוף את אותם רמאים ,שאף אחד לא יתקרב למוסך שלהם,

כך הישרים ירוויחו ,והצרכנים (אנחנו) נרוויח ,והרמאים ישארו נטולי פרנסה.

אז חבל שלא עשית סקר מחירים ונפלת ברשתו של אותו מוסך.

לפחות עם חשיפת שמו כולנו נדע להזהר.

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפחות עם חשיפת שמו כולנו נדע להזהר.

במחשבה שניה, אם זה שכר לימוד עבור כולם אז זה לא כזה יקר :wink:

וכן, שומר נפשו ירחק. פראייר אחד מספיק.

 

תודה חברים, פעם הבאה אני בודק איתכם לפני ולא אחרי. VARTA, אשמח לעדכון אחרי שיחת הנזיפה.

  • ספונסר פורום
פורסם

מסתבר שהחשמלאי הנ"ל אינו לקוח ישיר של טלרון אלא קנה את המצבר מחנות מצברים באזורו - לטלרון אין שום קשר עיסקי ישיר איתו.

הובהר לחנות שמכרה לו להנחות אותו שלא לכתוב ולהתחייב על אחריות שחורגת מהגיבוי שינתן על ידי טלרון.

החשמלאי טען (ואני מבקש שאם זה שקר שלא ניכנס לפולמוס בענין) שמלבד מכירת המצברים הוא גם החליף נעלי כבל ותיקן קצר במערכת האזעקה.

הנחמה שלי ל HSA שלפחות שילם ביוקר על המצבר של החברה הגדולה והמתקדמת בעולם.

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

פורסם

אחד השרשורים הטובים שנפתחו כאן לאחרונה.

ללא התלהמות והשמצות, רק עובדות שלצידם מסר ברור לבעלי המקצוע: "יכול שדפקת אותי פעם אחת אבל הפסדת אותי ועוד רבים כמוני לתמיד".

בעבר, התפוצץ לי צינור מים ברכב, בדרכי למוסך שלי ברחוב יפו בחיפה עצרתי ליד המוסך הזה בצומת עין הים ומלאתי מים. למזלי, לא התפתתי להצעתו האגרסיבית של המוסכניק הזה להחליף לי את הצינור.


×
×
  • תוכן חדש...