Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

כבר הרבה שנים שאני שומע סיפורים מסבתי על כמה שהיא אוהבת רכבי אספנות, ועל כמה שהיא מצטערת שהיא פספסה את ההזדמנות לקנות אחד כזה. אין לה רישיון, והיא כמעט ולא יוצאת מהבית, אז ממש הייתי רוצה לשמח אותה, ולעשות לה הפתעה לכבוד חנוכה - סיבוב של כמה דקות ברכב אספנות כמו שהיא אוהבת. היא ממש מאוהבת ברכבים הקלאסיים של שנות ה40-50, אבל כל רכב אספנות מרשים יעשה לה קצת טוב על הלב וישמח אותה!

היא גרה ברחובות, קרוב להרצל, ואני ממש אשמח אם מישהו יפנה אלי ויעזור לי עם העניין. אני אשלם גם על הדלק אם זה מה שיידרש.

תודה רבה וחג שמח ומלא אור,

בר!

קקטוסולר ידנית

 

פורסם

אני מקווה שתמצא את מבוקשך בהקדם.אם סבתך הייתה קוראת את המודעה שלך, זה כבר היה משמח אותה על שיש לה נכד כזה,עם לב זהב שדואג לה.

אריק

פורסם

היית הולך עם סבתך למפגש ביום שישי בשפלה בנס ציונה אני מאמין שתמצא את האיש הנכון עם הרכב הנכון.

 

קרה לי כבר מס' פעמים שילדים ביקשו "סיבוב" ברכב שלי ביום שישי במפגש בנוקיה לא זוכר שסירבתי.

כשהיתכוננתי ליציאה קראתי להם ושימחתי אותם בסיבוב קצר וממצא.

פורסם
הייתי הולך עם סבתך למפגש ביום שישי בשפלה בנס ציונה אני מאמין שתמצא את האיש הנכון עם הרכב הנכון.

 

:mm_yeah::mm_yeah:

קרה לי כבר מס' פעמים שילדים ביקשו "סיבוב" ברכב שלי ביום שישי במפגש בנוקיה לא זוכר שסירבתי.

כשהיתכוננתי ליציאה קראתי להם ושימחתי אותם בסיבוב קצר וממצא.

 

:mm_yeah::mm_yeah:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

חמוד אתה :-D

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם סבתא היתה בפלמ"ח וגם אם לא, ג'יפ ממלחמת העולם השנייה, כזה ששימש את הלוחמים בתקופת מלחמת השחרור, לבוש במדי צה"ל, חמוש ומוכן, יעמוד לרשותה בשמחה.

על פניו ומהכרות קרובה של חברי מועדון החמש, תצטרך מגרש חניה לא קטן...8):wink:

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

איזה עם נפלא יש לנו.

 

לפי ההיענות הסבתא כבר מסודרת לכל החגים .

 

אני רק שאלה :-D

 

למה כשאיזה כוסית רוצה את הרכב לסרט קופצים עליה , תשלמי תשלמי.

 

וכאשר סבתא רוצה כולם מתנדבים.

 

רק עכשיו אני מבין מה הקטע שלכם עם ענתיקות :-D

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...