Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[למכירה] Samsung Galaxy S2 i9100 פתוח כולל ערכה


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה מכשיר סמסונג גלקסי ס2 פתוח וחוקי של פלאפון שנרכש באחת החנויות בארץ (דילר של פלאפון)

הוא מגיע עם עברית רישמית תקינה כולל בתפריט (ולא הבלוף של "תמיכה בעברית" שמוכרים היום)

ערכה מקורית מלאה וכמובן הספרות.

המכשיר עם מגן מסך ומגן קשיח אחורי מהדקה הראשונה, כך שאין שריטות או נזקים למינהם...

המכשיר מגיע עם סוללה חדשה בקיבולת 1800 ולא 1600!!! (יותר זמן עבודה) + עוד סוללה 1800 חדשה בניילון + עוד סוללה 1300 בניילון

סה"כ מקבלים

מכשיר

2 סוללות 1800

1 סוללה 1300

מגן פייבר קשיח אחורי

קופסה וערכה מלאה מקורית

 

במכשיר יש רבע מיקרופיקסל כחול, לא רואים אותו (אני יראה לקונה) בשביל לראות אותו צריך זכוכית מגדלת או משקפיים.

המכשיר פתוח סים פרי כמובן ושומש כ-3 חודשים כמכשיר תקשורת נטו (מיילים, גוגל טאלק, ג'ימייל) ללא סים כארד בכלל לצורכי פרויקט (עבודה)

הפרויקט הסתיים ואין לי מה לעשות איתו, אני מעדיף אייפון

מחיר מבוקש להכל הוא 2199

מאזור המרכז

לכל המעוניין\ת צרו קשר במייל bellperre at gmail.com

אני מעוניין גם בהחלפות מעניינות בסגנון WINDOWS PHONE 7 או משהו מעניין

גם החלפות לא מתחום הסלולר (רסיבר לקולנוע ביתי, ג'אנטים למאזדה 3, מקינטושים, טאבלטים למינהם)

קצת תמונות:

13.jpg

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

 

5.jpg

 

6.jpg7.jpg

 

10.jpg9.jpg

 

המגן האחורי:

8.jpg

 

הסוללה (כאמור הקונה מקבל 2 כאלו של 1800 ועוד 1 של 1300 בניילון)

12.jpg

 

רבע מיקרופיקסל (הייתי חייב להשחיר את התמונה כדי שיהיה אפשר להבחין בו)

14.jpg

×
×
  • תוכן חדש...