Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הלך הגיר מה האלה?


loko152
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

ברשותי סיאט איביזה שנת 2000 ידנית 1600 שירת אותי שנתיים בצורה פנומנלית .

 

אתמול בערב נסעתי לעיר פתאום אני שומע בין הילוך להילוך רעש חזק של שריקה ,חשבתי שצריך להחליף שמן גיר או סתם הלך הקלאץ.

 

הלכתי באותו ערב לבן דוד שלי שהוא מוסכניק הוא הרים את הרכב על הליפט ואומר לי הלך הגיר זה עניין של זמן עד שהגיר יהיה גמור,אני הייתי בהלם האוטו הזה יד 2 עם 150 אלף קילומטר , שנתים חוץ מפיוז שהלך שום דבר לא הוחלף.

 

אמרתי זה לא יכול להיות הלכתי למוסך מורשה של סיאט אמרו לי אותו הדבר.

 

בקיצור אמרו לי שאני צריך גיר מיבוא כל העניין מסתכם ב3500 שח כולל עבודה (זה בתקווה שלא צריך גם להחליף קלאץ).

 

לפני כמה חודשים פירסמתי את הרכב ביד 2 כי החלטתי להשתדרג במחיר הגון של 15 אלף (אלף שקל פחות מהמחירון) חוץ מכמה אנשים שבאו וראו אפחד לא קנה בגלל המחיר רצו 14-13 אלף .

 

בקיצור אני לא יודע מה לעשות להחליף את הגיר ולמכור מתחת למחירון (13-15) או שפשוט למכור אותו לחלקים או לסוחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הרגשת סימפטומים כלשהם לפני שהגיר החליט "למות".?

מעבר הילוכים לא חלק? רעשים כאלה ואחרים? קפיצות? משהו?.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם החלטת סופית שאתה לא רוצה להמשיך עם הרכב הזה,

תמשיך לפרסם אותו למכירה, ללא תיקון הגיר ולהוריד את המחיר, עד שיבוא מישהו ויקנה את הרכב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקן את הגיר, עם אחד משומש. על הדרך תחליף קלאץ'. לא אמור לעלות כמו 3500 ש"ח.

 

אגב - אם יש לך רכב ששווה 15 אלף ש"ח ומישהו הציע עליו 14 אלף ש"ח, למה לא מכרת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקן את הגיר, עם אחד משומש. על הדרך תחליף קלאץ'. לא אמור לעלות כמו 3500 ש"ח.

 

אגב - אם יש לך רכב ששווה 15 אלף ש"ח ומישהו הציע עליו 14 אלף ש"ח, למה לא מכרת?

 

כי הייתי צריך את הכסף ללימודים ולא הייתי מוכן להיתפשר פחות מאלף מהמחירון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחליף גיר , תחליף על הדרך את הקלאץ' (זה כואב לפרק גיר שוב כי הקלאץ הלך אחרי חצי שנה )

תמלא דלק וסע ללימודים בכיף

מה בדיוק תמצא במחיר הזה ושיתן לך אמינות והכרה עם הרכב?

שלומי

*** נמחקה חתימה אסורה ***

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...