Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לציין משהו - אני עדיין למד את הרכב הזה.



 

אני עדיין מתרגל לגיר שלו ואני עדיין מנסה למצוא את כמות הגז הנכונה שצריך לתת לו בכל מצב ומצב.

 

טויוטות - אין בעיה - אני כבר עשור עם טויוטות

 

הרכב התחיל אצלי כשנקודת ההשוואה שלו היא בעצם לטויוטה 1.6 ליטר עם 117 סוסים וטויוטה עם 2.0 ליטר ו150 סוסים

 

זו תחרות מאוד קשה כשמדברים על יכולת האצה ויכולת סחיבה.

 

מה שהפתיע אותי זה שהרנו אמורה להיות חזקה יותר במספר הסוסים שלה מקורולות בדגמים של עד 2007 והיא אמורה להיות יריבה שקולה.

 

כמובן לא כך הם הדברים כי המגאן כבדה מאוד - אבל!

 

היא לא כזאת עגלה עצלה כמו שחשבתי, הטריק הוא לעבוד עם הרבה יותר גז בהילוך הראשון ולדעת מתי לשחרר קצת מהדוושה בכדי שהגיר יעביר הילוך בצורה חלקה במקום לטלטל.

 

אני יכול לאמר שאחרי קצת התרגלות לרכב הזה - הוא לא מטוס כמו הקורולות בטח לא האוונסיס אבל הוא גם ממש לא כזאת עגלה ויכולת סחיבה בעליה הוא מפתיע לטובה.

 

זה רכב שמי שמחפש נסיעה רגועה ושקטה והרבה מאוד נוחות - אפשר להתאהב בה.

 

לגבי הטיפולים - אני ממליץ מאוד לא לטפל ברכב כל 30K במידה ועוד לא עברה שנה - פעם ב20KKM או שנה תעשה לו לטיפול, תנאי האקלים בארץ הם לא בדיוק תנאי האקלים באירופה. אנחנו ארץ מדברית בסופו של דבר, יש כאן ה-מ-ו-ן אבק וחום, תנאים לא אידאליים למערכות הקירור של המנוע (שמן, אוויר מים)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

Lanosforce,

 

מקווה שתיהנה מהרכב. הדבר הראשון שמשך את תשומת לבי, זה באמת היציאה האיטית מהמקום. חשבתי שמדובר בבעיה ברכב הספציפי אותו בחנתי, אך בנסיעת מבחן שביצעתי ברכב אחר הזחילה הייתה זהה. אני מניח שצריך להתרגל.

 

אגב, האם צריכת הדלק שפויה?

 

תודה.

פורסם

הנסיעות שלנו הן משולבות - צריכת הדלק נראית שפויה לחלוטין ולפי מה שאני שם לב עד עכשיו הממוצע של הרכב עומד על כ 1:12 וזה אכן מרגיש ככה.



 

נראה לי שהצריכה של הרכב הזה תנועה איפשהו בין 1:10 ל1:12 - בשביל רכב בגודל כזה ובכובד כזה זה שפוי לחלוטין.

 

תקבל את הטיפ -> הילוך ראשון, הרבה גז ואז מגיע שלב שבו אתה עוזב את הדוושה לרגע והוא מחליף הילוך (אתה כבר תדע לבד למצוא את הנקודה עם הזמן).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הנסיעות שלנו הן משולבות - צריכת הדלק נראית שפויה לחלוטין ולפי מה שאני שם לב עד עכשיו הממוצע של הרכב עומד על כ 1:12 וזה אכן מרגיש ככה.

 

 

נראה לי שהצריכה של הרכב הזה תנועה איפשהו בין 1:10 ל1:12 - בשביל רכב בגודל כזה ובכובד כזה זה שפוי לחלוטין.

 

תקבל את הטיפ -> הילוך ראשון, הרבה גז ואז מגיע שלב שבו אתה עוזב את הדוושה לרגע והוא מחליף הילוך (אתה כבר תדע לבד למצוא את הנקודה עם הזמן).

אכן נשמע סביר מאוד. תודה על הטיפ.

פורסם

אוי אולי די? אולי מספיק עם כל האמירות המטופשות האלה?



 

אתה כזה חכם שעשית שיעורי בית נכון?

 

קרסו מופצצים בציים שלמים של רנו מגאן יוצאות ליסינג פרטי, תפעולי, השכרה לתוך שוק רכב רווי בטירוף ותחרותי מאוד.

 

קרסו סובלים ובצדק מתודעת שירות נוראית שהם מנסים לשנות ואני חייב לאמר כאן - בהצלחה רבה לבינתיים.

 

קרסו סובלים מתקלות עבר נפוצות שהיו ברכב הזה שחרושת השמועות עליהן הפכו לכדור שלג ולטלפון שבר שיצא מכל פרופורציה כמו שזה נראה.

 

תיקח את השלושה האלה, תוסיף קהל של אנשים שלא מטפלים ברכבים בזמן ומזניחים ואתה מהר מאוד מגיע לתוצאה שאתה רואה מול העיניים שלך.

 

---- אני בהחלט לא יודע מה רמת האמינות שהרכב הזה יפגין אבל

 

אני נוטה מאוד להאמין שזה לא יהיה נוראה כמו שעשו את זה.

יש לי אחריות לשלוש שנים הראשונות.

 

אם אני אגלה שהרכב הזה לא אמין - אני אהיה הראשון לכתוב את זה כאן מנסיון אישי ובגוף ראשון נוכח.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תהנה.

כל עוד אתה עושה את זה מבחירה מודעת .

זו מדינה דמוקרטית ,לכל אחד זכות לבחור (בין היתר ) על מה הוא נוהג.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

המבצעים של היבואן נובעים מתדמית ירודה של האוטו, על כך נדמה שאין חולק. אלא שכל אחד שהיה צריך למכור מוצר עם תדמית שכזו היה נוהג באותו אופן. מכאן ועד המסקנה שהמוצר באמת מחורבן, יש מרחק לא קטן, לנסיוני הפרטי כפי שכבר פרטתי בהזדמנות אחרת, אפילו מרחק גדול.

פורסם
חשבתם למה קרסו כל כך ממהרים להפטר מהרכב הזה?.

בשוק הישראלי אין מתנות חינם ,המבין יבין.:wink:.

מסכים איתך ב 100% !

פורסם
מסכים איתך ב 100% !

איזו תגובה מחכימה, לתגובה מחכימה לא פחות!

 

במקום לזרוק ססמאות ריקות מתוכן, תואילו בטובכם לפרט קצת?! ואם אין לכם מה לפרט, אלא רק לצטט את החבר ה'מבין הגדול', חסכו מאיתנו את תגובותיכם.

 

כפי שאמרו קודמיי, ישנה הצפה של רכבי רנו מגאן משנת 2008 (סיום תקופת ההחכרה). על מנת לזרז את מכירתם, יצאה קרסו במבצע אטרקטיבי מאוד (בעיניי ובעיני רבים אחרים); מעבר להפחתה ניכרת במחיר הרכב, החליטו על מתן אחריות יבואן מקיםה ל-3 שנים! תראה לי עוד חברה שמציעה לי עסקה כזאת.

פורסם

barend

 

קודם כל תיקח את האוטו לבדיקה. אני מת לדעת מה יגידו לך, "מבין גדול".

אתה רוצה לשכנע אנשים שעשית עסקת המאה - אז שיהיה לך לבריאות.

פורסם
barend

 

קודם כל תיקח את האוטו לבדיקה. אני מת לדעת מה יגידו לך, "מבין גדול".

אתה רוצה לשכנע אנשים שעשית עסקת המאה - אז שיהיה לך לבריאות.

אינני סבור שעשיתי את 'עסקת המאה', וגם לא מחזיק מעצמי 'מבין גדול'. כל שאמרתי הוא שהעסקה אטרקטיבית ושאם אין לך מה לכתוב, אל תכתוב זאת כאן!

 

יום טוב.

פורסם
חשבתם למה קרסו כל כך ממהרים להפטר מהרכב הזה?.

בשוק הישראלי אין מתנות חינם ,המבין יבין.:wink:.

 

זו התגובה שהציטה כאן אש - אתם יודעים מה? בואו נכנס לרגע בעובי הקורה.

 

אין מתנות חינם? צודק - אבל הפעם אני אפרט!

 

אני משרת מילואים פעיל - לדעתי זה מחיר כבד מאוד לשלם, לעלות על מדים, להכנס לשטחים מסוכנים ולהגן על המולדת בגופי.

 

תמורת זה צה"ל סוף סוף עשה משהו מדהים והקים את "בהצדעה" שנותן תעודת משרת מילואים פעיל - מה קיבלתי כאן ב"מתנה" על זה שאני משרת מילואים פעיל?

 

יחידת מולטימדיה, מסכי משענת ראש, חישוקי מגנזיום, חיישני רוורס, מצלמת רוורס.

 

סוף סוף מישהו בצה"ל הבין משהו ועשה את הדבר הנכון.

 

אם אתה קורה לזה מתנות חינם כנראה שאתה ילד שעדיין לא הגיע או לצבא או לגיל המילואים - יום אחד אתה תבין שללכת עם רובה על הגב זה לא להיות גבר, זה להיות קורבן של המציאות.

 

נראה אותך עולה על מדים ונפרד מהאשה, משפחה, ילדים ועדיין מרגיש שקיבלת מתנה חינם!

 

לגבי "מתנות החינם" שאתה מקבל במסגרת המבצע -

---------------------------------------

 

יישור קו מכאני שכולל -

 

רצועת טיימינג, בלמים צלחות ורפידות חדשים, טיפול גדול, מצבר חדש - כל זה שווה ערך ל3500 שקלים. (מישהו אמר כאן שלרנו עולה לעשות רק טיימינג 3500 שקלים - בולשיט ועוד דוגמא למה שרב סרן שמועתי מסוגל לעשות).

 

כוון פרונט וליטוש פנסים - תוסיף עוד איזה 800 שקלים

 

צמיגים חדשים - תוסיף עוד אלפייה

 

הנחות לשלוש טיפול סיכה בשווי כולל של - 900 שקלים.

 

א-ח-ר-י-ו-ת יבואן מ-ל-א-ה לשלוש שנים או 60KKM

 

שוב, אני חוזר - אחריות יבואן מלאה לשלוש שנים

 

 

 

עכשיו

 

 

בוא נאמר כזה דבר - אתה יכול לקנות רכב שכזה, שנת 2008 ב45K שקלים פחות או יותר

 

מה אתה מקבל כאן?

 

רכב סופר בטיחותי

רכב משפחתי מהמרווחים ביותר בקטגוריה

תא מטען עצום

צריכת דלק שפויה

תחזוקה (כמו שראיתה - ממש לא יקרה כמו שעשו את זה כאן וניפחו את זה לממדים חסרי פרופורציה)

 

מה אתה לא מקבל כאן?

 

אבזור בסיסי לוקה בחסר, רכב שלא ממש יודע מה זה להאיץ.

 

 

בוא ניקח עכשיו את המתחרה הישירה של הרכב הזה - קורולה (שלא תבין לא נכון היו לי 4 קורולות ואני מכיר את הרכבים האלה היטב)

 

אתה משלם על הרכב הזה עד 20K יותר במחיר ומה אתה מקבל?

 

אחריות? לא!

הטבות של יחידת מולטימדיה ואבזור נוסף מסביב? - לא!

חישוקי מגנזיום - לא!

הנחה בטיפולים - לא!

 

אמינות יותר גבוהה? - לא בטוח בכלל! אבל מהיכרות שלי עם קורולות הלוואי ולמגאן תהיה אמינות שרק תתקרב לזה.

 

בוא נסכם לרגע

 

מגאן 2008 אני אשלם 45K לרכב שנת 2008 ואני מקבל אותו מייושר קו לחלוטין ובאחריות, לא צריך להוציא שקל נוסף לשלוש שנים הקרובות.

 

קורולה ניקח אפילו 2007 - אני אשלם בערך 65K עד כמה שזכור לי ואני מקבל רכב שצפוי להיות אמין מאוד אבל מעבר ל65K כל הוצעה שנדרשת על אבזור או יישור קו אני צריך להוסיף מהכיס שלי.

 

האם קיבלתי כאן רכב בטיחותי יותר? - ממש ממש לא!

האם קיבלתי כאן רכב מרווח יותר - בערך אותו הדבר.

האם קיבלתי כאן תא מטען גדול יותר? - מצטער, לא!

האם קיבלתי כאן רכב נוח יותר? - ממש אבל ממש לא, אם כי בשבילי זה לא כזה קריטי.

 

הקורולה תהיה ה-ר-ב-ה יותר זריזה בזינוק - אבל שום דבר מעבר לזה כי במגאן אחרי שאתה עובר את זוועת הזינוק הרכב חזק באותה מידה ומאיץ יפה מאוד.

 

 

אז - חסכתי כאן בסביבות ה20K ברכישה.

אז - קיבלתי כאן הטבות ואבזור בסביבות ה15K.

 

בוא נאמר ואחרי שלוש שנים הרכב עדיין אצלי והלך לי גיר והחלפתי סלילי הצתה - שאלו הן שתי התקלות הגדולות הצפויות במגאן בסופו של דבר - כמה אני אשקיע כאן? 5K שקלים? 8K שקלים?

 

זה עדיין הרבה פחות מהפרשי המחירים.

זה עדיין הרבה פחות לעומת כל ההטבות ששילמתי.

 

 

או קיי נכון - הקורולה שומרת על הערך אבל מצד שני קניתי את המגאן בזול - ברור שאמכור אותה בזול - מה הפסדתי כאן? כלום!

 

בקיצור - אין מתנות חינם אה? אתה עדיין חושב ככה?

 

אני לא...

 

את המתנות האלה אני מקבל בתמורה לכל הטעויות הנוראיות בהתנהלות של קרסו ועל השם הרע שיצא לרכב - בתמורה אני מקבל כאן דיל שקובע תקדים, דיל שאין לו ממש תחרות כרגע בשוק כי אתה פשוט לא תמצא כאלו תנאים.

 

אם רכב טוב בשבילך זה רכב שמאיץ מהר מ0 ל100 - המגאן לא בשבילך. וזה וקצת אבזור בעצם הדבר היחיד שחסר ברכב הזה...

 

ותיקח בחשבון שאת התגובה הזו אתה מקבל מבעלים של:

 

1. מגאן 2008

2. אוונסיס 2006

 

אתה מקבל את התגובה הזו מאדם שנהג וטעם רכבים כמו אינפיניטי, פורשה 911 משופרת, מוסטנג GT, אאודי A6 4.2 טורבו

 

כמו שאמרתי היו לי 2 קורולות משלי ועוד שתי קורולות במשפחה הגרעינית - סובארו B4 2010

 

יש לנו גם מגאן 2007 במשפחה - מאוד מאוד מרוצים ממנה

 

בקיצור - תענה לי בבקשה עכשיו למה אין מתנות "חינם". כל כך קל לענות בשתי שורות ולזרוע הרס שמבוססות על שמועות חסרות בסיס - הקלות הבלתי נסבלת של הבורות!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

על פניו נראה שעשית עיסקה טובה.

אתה צפוי ל"ראש שקט" בשלוש שנים הקרובות וקיבלת לא מעט הטבות.

זה לא נכון ששלמה מטפלים ב"מוסכים פנימים" ואני כותב את זה מידע אישי. יש ויש ולכן יכול להיות שהרכב טופל בומסך מורשה.

השוק של המגאן מאוד קשה. שכן שלי שעבר לסינגפור לפני חצי שנה מחזיק בבעלותו מגאן שעשתה לו את המוות במוסך מצד שני לאבא שלי היו 2 מגאן (סניק) ושתיהן היו אמינות מאוד!

השכן, בגל השוק הגרוע של המגאן, לא מצליח למכור אותה במחיר סביר ולכן החליט להשבית אותה בארץ ולהשתמש בה בביקורי מולדת.

מבחינת אחזקה, גם אם יהיו בעיות יש לך 3 שנים לישר קו.

חוץ מזה קיבלת רכב מרווח, נוח, בטיחותי ואפילו יחסית חסכוני.

 

תתחדש.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.

×
×
  • תוכן חדש...