Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא לי לחבר את הסאב לכמה מגברים בסופ'ש האחרון אבל כמעט אף מגבר לא הצליח להזיז אותו. בדקתי אותו על מגבר של קראנץ' 1800.4 וחשבתי הוא יוציא לפחות 270RMS בגישור אבל גם זה לא. הסאב היה נשמע יותר גרוע מסאב של היפוניקס שמוציא 300RMS האם זה הגיוני? או הבעייה בזה שהסאב לא מנוצל עד הסוף??

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

פורסם

מדובר בסאב מאוד לא נציל הקראנץ הנ"ל הוא מגבר לא חזק במיוחד

לפי ערך הפיוזים שלו הייתי מעריך כי הוא מגבר של 70X4

ובגישור אולי הוא מוציא 200X1

 

הייתי מתעניין על המונובלוק דיאמונד אודיו שהמלצתי לך עליו.

פורסם

כן אבל עדיין חשבתי הוא ישמע יותר טוב מסאב של היפוניקס למרות שהוא לא מנצל אפילו 10% מהיכולת שלו.

בקיצור בקשר למונו בדקתי קצת פרטים עליו הוא מוציא 275 רמס ב4אום ו600רמס ב1אום, אבל השאלה האם הסאב יכול לעבוד על 1אום.

וקיבלתי גם הצעה על מונו של Lightning Audio S4.500.1 במחיר ממש טוב, אבל הבעייה שהוא לא יורד ל1אום.

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

פורסם

תעשה טובה לעצמך קודם כל תברר מה ההתנגדות הסופית שלו ורק אז תחפש מונו מתאים.

Hertz hsk 165 --- hertz ep4x --- hertz ebx250r

×
×
  • תוכן חדש...