Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים, אני פשוט משתגע,

עוד חודש נגמר לי הנהג חדש ואני אוטוטו בן 20

עכשיו השאלה שלי אם אני יכול להסיע אוטו מלא בתום הנהג החדש?

 

אני בכוונה עצרתי ליד שוטר תנועה ושאלתי אותו

הוא הסביר לי שבישביל לרשום לי דוח צריך להיות שני סעיפים נהג חדש מתחת ל 21

כאשר אחד מהם נופל אין לו קייס

שבוע אחרי שוטר עצר אותי לביקורת רשיון ואני שאלתי אותו את אותה השאלה

והוא ענה בתוקפנות לא!!!

אסור רק מעל גיל 21

 

ואז התברר לי שחלק מהשוטרים עובדים לפי החוק החדש שמי שמעל 21 יכול להסיע גם אם הוא נהג חדש,

אז השאלה שלי איפה ההגיון שבנאדם שרק עלה לכביש אומנם ב 21 נוסע חודש חודשיים מסיע אוטו מלא

ולנהג שנוסע שנתיים שצבר הרבה נסיון ויש לו שליטה מלאה ברכב לא מסוגל להסיע יותר מ 2

 

מישהו יכול לפתור לי את השאלה מותר אסור?

תודה,

מיכאל

סקסו,כי 3 גלגלים זו לא בושה!

פורסם

מותר.

 

הגבלת מספר נוסעים לנהג חדש

 

נהג חדש עד גיל 21 - כל נהג חדש חייב במלווה במשך 3 חודשים. בתקופה זו הוא יכול להסיע מספר נוסעים ללא הגבלה.

בתום שלושה חודשים (תקופת מלווה), ובמשך שנתיים מיום קבלת הרישיון או עד הגיעו לגיל 21, הוא יכול להסיע עד שני נוסעים, אלא אם נוסע איתו מלווה.

נהג חדש מעל גיל 21 – לא חלה עליו הגבלה של מספר נוסעים.

 

ברגע שאתה כבר לא נהג חדש, זה לא תקף לגבייך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...