Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על התגובה... בעלי ראה את הקיה פורטה והתלהב קצת.. אז אולי נבדוק אותה גם. גם נבדוק I30

מפרטי זה קצת בעייתי לנו לחפש כי אנחנו די מוגבלים באיזור מסוים כרגע ואין הרבה היצע:?

 

מקפיצה עוד קצת...

:roll:

פורסם

יש עכשיו איזה מבצע באלדן שחופרים עליו ברדיו. רכבים עם פחות מ-10 אלף קילומטר או משהו כזה. אולי שווה בדיקה.

פורסם
תודה על התגובה... בעלי ראה את הקיה פורטה והתלהב קצת.. אז אולי נבדוק אותה גם. גם נבדוק I30

מפרטי זה קצת בעייתי לנו לחפש כי אנחנו די מוגבלים באיזור מסוים כרגע ואין הרבה היצע:?

 

מקפיצה עוד קצת...

:roll:

 

הפורטה באמת נהדרת.

אני חושב שסוכנות קיה ברחובות מתעסקת בטרייד אין של רכבי ליסינג, אם אתם מהאזור כדאי לבדוק.

 

בהצלחה.

פורסם
חבר שלי הזמין השבוע קיא פורטה דרך חברת שלמה סיקסט (חדש 0 ק"מ) 100 אלף ש"ח

 

זה גם הסכום שחשבנו להשקיע ביונדאי I25 מהניילונים... (דרך "חבר") אבל כרגע זה פחות מועדף עלינו...

פורסם

במידה והולכים לראות בחברות הליסינג (אלדן, אויס,אלבר וכו') או "אוטו סנטר" וכאלה..

 

על מה חשוב לשים לב? מה כדאי לבדוק? לשאול? לוודא? :idea:

 

אשמח לכל הטיפים והעצות בנושא 8)

פורסם

שימו לב לבעלות, האם זה ליסינג או השכרה, פסלו רכבים עם נתוני פתיחה בעיתיים כמו קילומטראז' חיצוני או מצב חיצוני/פנימי מוזנח .

הכי חשוב זה לקחת את הרכב לבדיקה במכון בדיקה מטעמכם ולא להסתמך על הבדיקות שמציגות חברות הליסינג.

 

בהצלחה.

פורסם
שימו לב לבעלות, האם זה ליסינג או השכרה, פסלו רכבים עם נתוני פתיחה בעיתיים כמו קילומטראז' חיצוני או מצב חיצוני/פנימי מוזנח .

הכי חשוב זה לקחת את הרכב לבדיקה במכון בדיקה מטעמכם ולא להסתמך על הבדיקות שמציגות חברות הליסינג.

 

בהצלחה.

 

תודה רבה!

מה זה קילומטראז' חיצוני?

פורסם

הי בת אל,

 

מבין הרכבים שהגולשים הציעו ובמסגרת התקציב שלך יהיה נכון לדעתי ללכת על מזדה 3 או פורד פוקוס בעיקר כי הם הרכבים ששומרים על שווי שוק הכי גבוה, הם משפחתיים ומתאימים לצרכים שאת מחפשת.

 

כפי שהזכיר ARCO אכן יש מבצע באלדן על מכוניות כמעט חדשות עם קילומטראז' נמוך מאוד. פרסמנו אותו בפורום בעבר וזה הקישור להודעה, שם תוכלי למצוא עוד פרטים בנושא http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=393958

כמו כן יש כרגע באלדן מבצעים מקומיים שמתקיימים בסניפים השונים.

 

 

אשמח לענות לשאלות נוספות כאן בפורום או בפרטי,

 

מיטל מאלדן

 

×
×
  • תוכן חדש...