Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נו באמת,אין כאלה בדיקות במציאות,תעשה בדיקה במכון נורמלי,אני לא רואה בברור את הטופס האך רשום שהוחלפה שמשה קידמית?

איזה שנה ובכמה הציעו לך אותה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בטקסט, כל הפרמטרים תקינים םרט לשלדה:

 

שמשה קידמית הוחלפה, תיקוני מרכב - משמעות נמוכה. תיקוני מרכב וצבע, מעיכות/מעוך/שריטות בצבע+פגמים, נזק לפגושים, נזק בפנלים.

פורסם

למה הוחלפה? שריטות?

כמו שאמרתי באיזה מחיר היא הוצעה לך,האוואו נחשב לרכב עם רמת בטיחות של כוכב וחצי,קח בחשבון.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

חסרים פרטים של הרכב בבדיקה, האם אתה מחקת או שככה בדיוק הבדיקה נראית?

אין מספר רכב, מספר שלדה ומספר מנוע.

הרכב עצמו אכן דיי זוועתי, וגם לא מפגין אמינות מי יודע מה.

פורסם

לא נראה לי שהבדיקה מלאה ואמניה, עדיין לא ראיתי כזאת בדיקה "מושלמת". תמיד יש דיסקים שחוקים, צמיגים בלואים ועוד כמה ליקויים בשל גיל הרכב.

פורסם

כמו שאמרו כאן לא פעם ולא פעמיים: הנייר הזה לא שווה את הדיו שהודפס עליו.

 

כשרואים כזה טופס בדיקה יפה (הבנתי שהשמטת פרטים מזהים, אבל אני בטוח שלא אתה סימנת את כל ה Vים ברובריקות) המסקנה המתבקשת היא אחת: הרכב מעולם לא התגלגל בשערי המכון אשר חתום עליו.

 

אם הרכב נראה לך קח אותו למכון בדיקה שאתה בוחר, גם אם זה בעיר אחרת. זה המקסימום שאתה יכול להבטיח לעצמך ולהפחית את הסיכוי ליפול ברכישה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
בטקסט, כל הפרמטרים תקינים םרט לשלדה:

 

שמשה קידמית הוחלפה, תיקוני מרכב - משמעות נמוכה. תיקוני מרכב וצבע, מעיכות/מעוך/שריטות בצבע+פגמים, נזק לפגושים, נזק בפנלים.

 

 

שמשה קדמית + תקוני מרכב וצבע = תאונה לא נחמדה .

תוסיף לזה ליסינג ואין על מה לדבר תתקדם הלאה יש רכבי ליסינג כמו זבל.

פורסם
too good to be true

 

לא מדויק. אני רכשתי שני רכבים יוצאי ליסינג בני שלוש והבדיקה בעת הרכישה היתה דומה לבדיקה הזו (מכון הבדיקה נבחר על ידי). אגב, באחד משני הרכבים קיבלתי דוח בדיקה של חברת הליסינג והדוח הסופי במכון הבדיקה אליו לקחתי את הרכב היה די דומה.

 

ברור שצריך לקחת את הרכב למכון בדיקה עצמאי ולא להסתמך על הדוח של החברה, אך זה לא אומר שדוח כזה לא הגיוני.

פורסם

עבור רכב משנת 2009 זו לא כזו בדיקה מדהימה, ראיתי יפות יותר.

 

זה שיש שטאנצים קבועים כמו כיוון פרונט וצמיגים, לא אומר שחייבים להתייחס אליהם. היכן שיש ריג'קטים כאן, זה בדיוק היכן שצריך להתייחס.

 

מה שמפריע לי זו רמת הפירוט. כשמוחלפת שמשה, צריך לקבל פרטים נוספים כמו היכן בוצעו התיקונים שצויינו. אם ישנם תיקונים מקדימה ובמכסה המנוע, אז אפשר להסיק על תאונה. החלפת שמשה כשלעצמה לאו דווקא מלמדת על תאונה.

 

כעקרון, כל עוד אין החלפות, אין אינדיקצייה על תאונה. קח את הרכב לבדיקה בעצמך ותוודא אם היו החלפות או לא.

 

אבל בשורה התחתונה, בוודאי שעבור אוויאו, הבדיקה נראית ריקה מדי. רק צריך לדעת להפריד בין מה שרלוונטי לשטויות.

 

תמיד להסתכל על שלדה, העברת כח ומנוע.

×
×
  • תוכן חדש...