Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, Gavrik כתב:

אתה יכול להסביר לי בבקשה מה הקשר בין העובדה שהמכסה האחורי התנתק מעט בפינה של המצלמה (לא סוללה) לכך שהface Id עובד לסירוגין או שהמכשיר לאגי או שהמצלמה נתעקת בזמן הצילום או שהמכשיר מוגבל לתקני טעינה מאוד מסויימים

 

אתה שואל מה הקשר בין תפקוד לקוי לזה שהמכשיר לא מוברג טוב והפנים שלו לא אטום?! 

 

באמת לא סביר שתהיה השפעה... טעות שלי. 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני כשעה, falou כתב:

 

אתה שואל מה הקשר בין תפקוד לקוי לזה שהמכשיר לא מוברג טוב והפנים שלו לא אטום?! 

 

באמת לא סביר שתהיה השפעה... טעות שלי. 

 

1. כן

2. כבר לא מעט שנים שאף אחד לא מבריג את המכסה האחורי של מכשירים אלא מדביקים אותם.

3. פנים אטום יש רק למכשירים עם תקן עמידות, וגם זה לא אטום לגמרי.

 

תראה בתמונה, אכן לא סביר שמשהו כ"כ מינורי יגרום לכ"כ הרבה בעיות שונות.

 

וחוץ מזה כבר הראתי גם ביקורות בזאפ, גם חוויות מכשירים אחרים שמדובר בתופעה רווחת יותר אבל אתה בשלך חוזר על המנטרה שלך.

 

טוב אז אולי היה לי מכשיר תקול ואם כך אז כנראה שכל אדם חמישי שמתלונן על אותן תקלות בזאפ גם קיבל מכשיר תקול.

אם ככה אז אולי לא כדאי לקנות מכשירים מיצרן שכל מכשיר חמישי שלהם תקול?

Screenshot_2024-02-26-15-32-10-900_com.google.android.apps.photos.jpg

פורסם
לפני 4 שעות, Gavrik כתב:

המכשיר לאגי או שהמצלמה נתעקת בזמן הצילום או שהמכשיר מוגבל לתקני טעינה מאוד מסויימים?

יש לי 21FE מזה כשנה וחצי ולא נתקלתי בדבר ממה שתיארת
המכשיר מעולה בכל אספקט שחשוב לי. בפרט עמידתו וחוזקו של המסך gorilla victus
 

פורסם
לפני 3 שעות, Gavrik כתב:

 

1. כן

2. כבר לא מעט שנים שאף אחד לא מבריג את המכסה האחורי של מכשירים אלא מדביקים אותם.

3. פנים אטום יש רק למכשירים עם תקן עמידות, וגם זה לא אטום לגמרי.

 

תראה בתמונה, אכן לא סביר שמשהו כ"כ מינורי יגרום לכ"כ הרבה בעיות שונות.

 

וחוץ מזה כבר הראתי גם ביקורות בזאפ, גם חוויות מכשירים אחרים שמדובר בתופעה רווחת יותר אבל אתה בשלך חוזר על המנטרה שלך.

 

טוב אז אולי היה לי מכשיר תקול ואם כך אז כנראה שכל אדם חמישי שמתלונן על אותן תקלות בזאפ גם קיבל מכשיר תקול.

אם ככה אז אולי לא כדאי לקנות מכשירים מיצרן שכל מכשיר חמישי שלהם תקול?

Screenshot_2024-02-26-15-32-10-900_com.google.android.apps.photos.jpg

 

קצת קשה לדעת מתמונות, כי הם לא תמיד מייצגות, אבל לפחות ממה שרואים פה,  חד וחלק אם הייתי רואה מכשיר כזה שנקנה חדש, הייתי בטוח שזה איזה מחודש סיני מאליאקספרס, 

אני אומר את זה, כי ראיתי כבר אייפון מחודש מאליאקפרס שלא היה ניראה שונה אסטתית. 

פורסם
לפני 3 שעות, Gavrik כתב:

וחוץ מזה כבר הראתי גם ביקורות בזאפ

 

בו ספר, מה בדיוק יש בזאפ? 

כמה ביקורות? 

כמה מהן שליליות? 

כמה מהן חוזרות על כל מה שהתלוננת עליו? 

לפני 3 שעות, Gavrik כתב:

פנים אטום יש רק למכשירים עם תקן עמידות, וגם זה לא אטום לגמרי

 

לא נכון. כל טלפון הוא אטום. יש כאלו עם תקן (עולה כסף). אם האטימה אצלך לא הייתה טובה או שמדובר במכשיר שכבר פתחו או דפוק מהייצור. 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

האם מישהו מכיר ממקור ראשון את הטלפון הזה ויכול לתת חוות דעת אובייקטיבית?

אני שוקל לקנות לאשתי. מצד אחד יש חוות דעת מאוד טובות עליו בכל מיני אתרים, מצד שני מצאתי ב- YNET רשימה של תקלות מוזרות

 

https://www.ynet.co.il/digital/mobile/article/h11tm1100ai

 

 

https://www.mako.co.il/nexter-reviews/Article-8db30e8f6cd2481026.htm

תודה מראש

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

יש לי אותו כבר חצי שנה בערך. שום תקלות. עובד מצוין. לדאוג לרכוש מגן מסך וכיסוי. לדעתי במחירו היום נותן תמורה מעולה. בהצלחה

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעתיים, motior כתב:

האם מישהו מכיר ממקור ראשון את הטלפון הזה ויכול לתת חוות דעת אובייקטיבית?

אני שוקל לקנות לאשתי. מצד אחד יש חוות דעת מאוד טובות עליו בכל מיני אתרים, מצד שני מצאתי ב- YNET רשימה של תקלות מוזרות

 

https://www.ynet.co.il/digital/mobile/article/h11tm1100ai

 

 

https://www.mako.co.il/nexter-reviews/Article-8db30e8f6cd2481026.htm

תודה מראש

 

לי יש את ה-7. לא נתקלתי בתקלות האלו. 

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 26.2.2024 בשעה 18:30, falou כתב:

כל טלפון הוא אטום.

למה החלטת?

אני נותה להסכים אבל לא כזה מבין מאיפה הקביעה הזאת מגיעה. בטח לגבי מכשירים זולים יותר.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

Gomobile. רכשנו מהם 3 פיקסלים בהזדמנויות שונות.

לצערי גם נאלצנו לתקן מסכים שבורים ולהערכתי עשו עבודה טובה.

יש להם גם שירות לא רע של השאלת מכשיר (תמורת פיקדון), כשמשאירים מכשיר לתיקון בסניף שאין לו מעבדה ולוקח כמה ימים.

  • אהבתי 1

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם (נערך)
בתאריך 9.3.2024 בשעה 15:26, falou כתב:

 

לי יש את ה-7. לא נתקלתי בתקלות האלו. 

אני עם פיקסל 6 פרו מהרגע שיצא - ולפני שבועיים עברתי לפיקסל 8 פרו.

על שניהם אני יכול להגיד שלא נתקלתי בבעיות שצויינו.

שים לב רק ש:

1. אין הקלטת שיחות.

2. בדגם המיוצר ביפן - אי אפשר להשתיק את צליל המצלמה.

3. תאימות לישראל זה לא הצד החזק. כרגע 5g לא ממש עובד, גם wifi calling. יש דרכים לקצת מתקדמים לטפל בנושאים אבל עדיין בגלל שאין שיווק רשמי כניראה ישארו תמיד פערים.

 

עדיף לרכוש מגן איכותי מהיום הראשון כי החלפת מסך (לפחות בפרו) היא לא זולה כלל (1500+-)

 

אם מה שהכי חשוב לכם זה מצלמה (ואצלי לפחות זה בין החשובים) - הפיקסלים נותנים תמורה טובה.

אם אחת הסיבות למעלה (יותר נכון 1 או 3, כי 2 אפשר לקנות אמריקאי או אירופאי ושם אין בעיה) מפריעה לכם - כניראה עדיף לדלג הלאה.

עריכה אחרונה על ידי yaniv572
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 12 שעות, yaniv572 כתב:

1. אין הקלטת שיחות.

הכוונה שאין אופציה בילט אין כמו בסמסונג, או שהאופציה חסומה כמו באייפון? אי אפשר להוריד אפליקציה יעודית?

×
×
  • תוכן חדש...