Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בשביל הספורט - מהטופ -

GTA3 - רץ בינוני ומטה

Wheres my water - מתעדכן לאט

Cut the rope - מתעדכן לאט

Speed test - ממשק גרוע משמעותית

Waze (עדכוניים איטיים רצח והמון באגים(

100 floors - מתעדכן לאט

ynet - לא ברמה של הiPhone

 

אלו בשלוף מהטופ 25 בתשלום וחינם במרקט שניסיתי אישית.

על זה תוסיף שכל פעם שאתה יוצא מהסטנדרט של המכשירים או עדכונים (לדוגמא אני גם עם ICS וגם עם רזולוציה שהיא פחות נפוצה) - ואתה כבר צפוי להפתעות.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

שמע, זה כנראה אינדיבידואלי.

אני מאד מרוצה מחוויית המשתמש שלי ב-Galaxy Nexus.

 

משחקים אני דווקא מעדיף לשחק בטאבלט - המסך גם ככה קטן בסלולרי (גם כשיש לך 4.6"), ובמשחקים המודרניים אתה צריך 2 אצבעות על המסך כל הזמן, אז הנדל"ן קטן עוד יותר.

 

שיחקתי Shadowgun, Dead Space, Mass Effect וכרגע חורש את NOVA3.

אני מאד מאד מאד מרוצה מהחווית משתמש והביצועים (הטאבלט שלי הוא Tegra2 ולא Tegra3)...

 

בנוגע לאייפד החדש - מודה ומתוודה שמדובר בחומרה מדהימה, אגב, כל המכשירים שאפל מוציאה הם top of the line מבחינת חומרה.

יש לי בעיה עם ה-eco-system שלהם, זה הכל.

 

בנוגע לבעיות שאתה חווה עם האפליקציות - זה לא אשמת הפלטפורמה, זה אשמת המפתחים.

כן, יותר קל לעגל פינות כשאין לך בקרת איכות נוספת מצד אפל...

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

אותי בתור משתמש (אם נשים את ליביו המפתח בצד) לא מעניין אשמת מי זה.

שורה תחתונה - האפליקציות פחות איכותיות - וזה עוד במקרה הטוב שהן לא בלעדיות לiOS (ואני יודע - יש יותר אפליקציות לאנדרויד , כשאין פיקוח כל מי שיש לו 25$ בכיס יכול לפרסם כמה אפליקציות שבא לו מתי שבא לו)

 

סה"כ גם אני מופתע לטובה מהרבה דברים מהגלקסי נקסוס (ספציפית , הממשק של HTC ושל סמסונג המובנה לדוגמא הוא לדעתי פח זבל שרק גורע) , אפליקציות - זה לא אחד מהם. (מסך לדוגמא בגודל - אני לאט לאט משתכנע שעם תכנון נכון - כמו הנקסוס לדוגמא , ובניגוד למוטורולה החדש או לגלקסי 3 - יכול להיות נחמד)

 

בתור חוויה למשתמש ד"א , יש לגוגל עוד מה ללמוד וגם אחרי ICS הם בערך שנה וחצי מאחורי iOS לדעתי , אבל יש פלוסים , אם במחיר , אם בגמישות.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אז אולי תשכנע אותי למה צריך מסך גדול?

הגודל הסביר לדעתי עובר איפשהו בין 3.7 ל 4.1

מעבר לזה, אתה מסתובב עם בלוק לא שימושי.

 

(ואת זה אני כותב למרות שיש לי INFUSE ו S3 בדרך מהעבודה)

פורסם

לא "צריך" ומצד שני זה "מפריע" רק בהתחלה אחרי זה מתרגלים ל"גודל" המשמעותי.

 

לי הוא יושב בכיס (SGS2) בלי שום בעיה ואני לא מתקשה לשבת לעמוד או להתכופף באף מצב.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לי הוא יושב בכיס (SGS2) בלי שום בעיה ואני לא מתקשה לשבת לעמוד או להתכופף באף מצב.

יש גם אנשים כאלה :roll:

איזה כייף לי :)

פורסם

עוד שאלה בנושא - האם יש טעם לחכות כמה שבועות/חודש להוזלה במחיר של האייפון 4S או הגלאקסי S3?

המחיר של האייפון נותר די קבוע בשבועיים האחרונים, בעוד שהמחיר של הגלאקסי מאבד כמה עשרות שקלים כל שבוע.

 

צפוייה איזושהי הוזלה משמעותית בזמן הקרוב (כמה מאות שקלים נגיד)?

פורסם

עד לא מזמן העדפתי אנדרואיד כי חשבתי שהמערכת מתאימה לי יותר.

אבל ככל שאני עוקב יותר אחרי ההתנהלות של אפל, כך יותר ויותר קשה לי לראות למה שמישהו ירצה לתת לחלאות האלה כסף.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

עוקבים אחריך בשושו ואז עושים בלאגן כשעולים עליהם, בניגוד לגוגל ששולחים לך מייל של "היי, זוכר שאפשרת לחלוק איתנו מיקום, אז אם בא לך לבטל אתה יכול" כל חודשיים שלושה.

נלחמים באנדרואיד ששוחטים אותם במכירות בארה"ב בתביעות ושטויות משפטיות במקום בלהוציא מוצרים עדיפים. גוגל מצד שני מחזיקים במספיק פטנטים כדי להחזיר מלחמה אבל מעדיפים שלא.

כל כנס של אפל מלא בעקיצות נגד אנדרואיד בעוד שכנסי אנדרואיד רק מאחלים הצלחה לiOS.

 

ההתנהלות הכללית שלהם כחברה פשוט עושה לי רע.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

הייתי בWWDC , לא ממש היו עקיצות (ותאמין לי שבוע של הרצאות של כל הR&D של אפל...)

 

מבחינת מעקב אחרי משתמשים - הם במצב הרבה יותר טוב מגוגל (שלא לדבר על רומים של מפעילות ויצרנים) וכמות ההרשאות שאפליקציות מקבלות הרבה יותר נמוכה. גם ניהול ההרשאות הוא ברור משמעותית.

 

לגבי טרולינג הפטנטים - הוא לגמרי הדדי. פה אבל אני מסכים - זה ממש מקשה על התקדמות טכנולוגית לפעמים החרא הזה (אבל ביזנס זה ביזנס וכסף זה כסף - הכל אינטרס כדי לקבל כסף על לייסינסינג לדעתי).

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אני שוקל לעבור לאחד המכשירים הללו אבל אני ממש לא מבין בזה. מצידי להמשיך להשתמש לעד במכשיר הצדפה שברשותי

אבל צריך לצעוד עם הקידמה. חוץ מזה,לא נעים לשבת עם בחורה בדייט ולשים על השולחן מכשיר שנראה כאילו קניתי אותו

בחנויות הסלולר מדרום ת"א של העובדים הזרים :lol:

אני קורא בעיקביות את השירשורים שנכתבו כאן על אפליקציות,על בעיות שונות ומשונות (החלפת הזכוכית של הטאץ',איפוס כפתור הבית,עידכוני ROOT וכו' ).

לא מבין בזה,וחושש מאד "ליפול" ולא להסתדר עם המכשיר שארכוש. מה גם שניסיתי להקליד SMS והיה לי לא נוח,אולי משום שהתרגלתי להקליד על כפתורים לחיצים.

חייב לציין שמבחינת דרישות חשוב לי הדברים הנ"ל:

-מצלמה סבירה/טובה

-אינסטגרם

-GPS

-אינטרנט (לא חייב להיות מהיר במיוחד,אבל סביר וללא תקיעות)

 

על מה הייתם ממליצים לאדם במצבי ?

פורסם

הדרישות שלך משתלבות היטב בכל מכשיר מודרני.

הקלדת SMS על מסך מגע - מתרגלים. היום, אגב, כבר אפשר להקריא למכשיר את הסמסים. הזיהוי הקולי (לפחות באנדרואיד) עובד לא רע בכלל.

 

אייפון או אנדרואיד? זאת שאלת השאלות (מחליפת הקוני או בילשטיין :wink: ). קח מחברים שני מכשירים ושחק איתם שעה. תראה מה מתאים לך ורוץ על זה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...