Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בנוסף למה שsronis אמר: חפש סרטונים ביוטיוב של ביקורות / השוואות, אבל תחפש בכל מיני ערוצים: זה לא חכמה ליפול על ערוץ של מישהו בשם iphone/android 4ever!!!!111 ועל סמך הסרטונים שלו לגבש דעה... :D

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

תודה על התגובה המהירה.

האמת ששיחקתי איתם מעט,לא שעה, ועדיין לא הגעתי להחלטה חד משמעית.

עושה רושם שהאייפון הוא מכשיר יותר פופלרי,כמו המאזדות שיש על הכבישים שלנו :wink:

מה היתרונות למשל של הסמסונג לעומת האייפון ?

הבנתי למשל שכדי להעביר קבצים באייפון יש צורך בכבל מיוחד.האם גם כך בסמסונג?

פורסם

אני לא חושב שהפופולריות היא עניין משמעותי כאן. מה גם שזה עניין משתנה.

להגיד "הסמסונג" זה כמו להגיד "מה היתרון של המאזדה?" - איזה סמסונג?

 

העברת קבצים דרך בלוטות' או ויפי באנדרואיד היא אפשרית. לא יודע לגבי אייפון.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
על איזה אייפון (4/4S) ועל איזה סמסונג (גלקסי 1/2/3 או בכלל דגם אחר) אתה מדבר?

 

זהו,שזה לא כזה משנה לי כי מבחינת הדרישות יש לשניהם פלוס מינוס את כל מה שאני מחפש/צריך.

ההבדל הוא בתכונות וכמובן בכסף שהם עולים.

פורסם

גם אני במצב דומה,קצת יותר מיתקדם.והוחלט לעבור מהנוקיה צדף לסמרטפון.קניתי מכשיר משומש כדי לילמוד את הנושא desire )HTC ,) ויש הרבה מה לילמוד ,וכבר מצאתי דברים לשיפור.לדוגמה,קיבלתי אותו פרוץ ועים רום 4.4 והרום הזה ניראה לי לא מתאים .יש הרבה בגים ,מצלמת הוידאו זועה,המחשב לא מזהה את הטלפון(ויש תוכנת סיכרון),הטלפון עצמו לא שואל מה לעשות בחיבור למחשב.הכבל בסדר(טעינה ונתונים).ניראה לי שאין בררה ולהחזירו לרום המקורי 2.2 .אמרתי ,יש מה לילמוד(שעות של משחק ולימוד).ניראה לי שהאיפון מוגבל במישחקים האלו (כמו מסדה באמת,שים דלק וסע).יש פורומים והרבה חומר ברשת .

פורסם

אבל צריך לצעוד עם הקידמה. חוץ מזה,לא נעים לשבת עם בחורה בדייט ולשים על השולחן מכשיר שנראה כאילו קניתי אותו

בחנויות הסלולר מדרום ת"א של העובדים הזרים :lol:

 

 

על מה הייתם ממליצים לאדם במצבי ?

 

:lol::lol:

תשמע,חשבתי קצת אם לכתוב את זה והחלטתי ש'פאק יט' נלך על זה.

אני מסתובב עם טלפון נוקיה דור 2 שקניתי בהום סנטר תמורת 200 ש"ח

כמו שאומרים אשכרה "מקבל שיחות ,מוציא שיחות" .

נשברתי,החלטתי להצטרף להמון ולרכוש טלפון שלא עושה בושות.

אז ככה שאני מתעלק קצת על השרשור .

Gn'f'R

פורסם
.ניראה לי שהאיפון מוגבל במישחקים האלו (כמו מסדה באמת,שים דלק וסע)

 

האמת היא שמשחקים בכלל לא מעניינים אותי בטלפון.

פורסם
אני שוקל לעבור לאחד המכשירים הללו אבל אני ממש לא מבין בזה. מצידי להמשיך להשתמש לעד במכשיר הצדפה שברשותי

אבל צריך לצעוד עם הקידמה. חוץ מזה,לא נעים לשבת עם בחורה בדייט ולשים על השולחן מכשיר שנראה כאילו קניתי אותו

בחנויות הסלולר מדרום ת"א של העובדים הזרים :lol:

 

אין שום חובה לאומית/מוסרית/טכנית להחליף מכשיר.

אם מצידך להמשיך להשתמש במכשיר בן 5 שיודע להוציא שיחות ו-SMSים בלבד אז תמשיך להשתמש בו עד שיישבר (סיכוי לא רע שהוא לא יישבר וימשיך לעבוד עוד 15 שנה וסגרו את רשתות דור 2/3 ואז תצטרך לשדרג למכשיר דור 5 זול. בשנת 2027.)

 

ותפסיק להניח את המכשיר על השולחן.

אף פעם לא הבנתי למה אנשים עושים את זה, זה רק מוביל לשיכחה ואיבוד המכשיר.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אין שום חובה לאומית/מוסרית/טכנית להחליף מכשיר.

 

 

נכון,אבל אני מחפש מכשיר עם GPS ועם מסך שלא אצטרך להוציא את העיניים כשאני גולש באינטרנט.

 

 

 

ותפסיק להניח את המכשיר על השולחן.

אף פעם לא הבנתי למה אנשים עושים את זה, זה רק מוביל לשיכחה ואיבוד המכשיר.

 

אף פעם לא שכחתי וגם לא אשכח,אל תדאג.

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4253813,00.html

סיבה טובה לכשעצמה להתנזר מתפוחים, וזה עוד לפני שהזכרנו את שאר הסיבות שאינני מתכוון לחזור עליהן פה מכיון שהן כבר נטחנו באינספור דיונים באוף טופיק.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אבל אם אלו הפטנטים שלהם, מדוע שלא יגנו עליהם? גם חברות אחרות עושות זאת.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

עם אתה לא גאון טכנולוגי, קח את האייפון.

 

ממשק נוח, זורם וחלק.

 

ייקח לך אולי שתי דקות להבין את מערכת הפעלה, מאוד פשוטה.

פורסם

אומנם אני חובב אייפון, אבל יוצא לי לא מעט להתעסק אם אנדרואידים למיניהם.

בין השניים לפי מה שאתה כותב היתי ממליץ לך דווקה על אייפון.

 

השאלה שאתה שואל, שואלים אותי לפחות פעם ביום.

בדרך כלל התשובה שאני עונה פשוטה, אם אתה לא בטוח אז לך על האייפון.

הסיבה הפשוטה שבאייפון יהיה לך הרבה יותר קל לנצל את מלוא הפוטנציאל של הטלפון לאומת אנדרואיד.

אודי A4

דימה.

×
×
  • תוכן חדש...